• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nordisk liga faktum

Started by Xminator, February 16, 2004, 16:26:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Xminator

Fra VG Nett:

Klart for skandinavisk liga

De siste detaljene er på plass, og de første kampene i den skandinaviske ligaen - eller Royal League - skal spilles 7. og 8. desember.

Det blir gruppespill i den skandinaviske ligaen. De to beste lagene fra hvert land havner i samme gruppe. Der får de med seg nummer tre fra ett av de andre landene, og nummer fire fra det siste. Hadde årets serie dannet grunnlaget for den norske representasjonen i ligaen hadde Rosenborg, Bodø/Glimt , Stabæk og Odd Grenland blitt med.

De fire beste eliteserielagene i kommende sesong skal representere Norge.

Branntilegdør

med andre ord kan vi ikke komme dårligere enn 2 plass  :D

Xminator

Nå snakkes det om millioner i inntekt. Det er jo bare å bli blant de 4 beste :p Naturlig mål, men jeg tror det skal holde hardt.

KennethS

hvis Brann får beholde olifinjana hele sesongen tror eg 4 plassen e lett innen rekkevidde, ser ikkje mange lag i norge som har en bedre midtbane enn Brann nei.
tå på Brann

Grey

Hvis vi skal bygge stein på stein så må jo i det minste en 4. plass være innen rekkevidde, men jeg går for gull til det motsatte er bevist.
Maybe a Greyhound could be my way

Henki

Tror det vil bli veldig tett kamp om tredjeplassen i årets serie og ser for meg at det til slutt kan bli tilfeldigheter som avgjør om man havner på 3. eller 6.plass. Med maks flaks med skader og annet (f.eks at vi slipper Roy Helge Olsen i avgjørende kamper) er det ikke umulig at Brann kan være md å kjempe om 3-4.plass. Tror jeg da.
Ballen skal fremover!

Go Up