• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Det er ganske utrolig at...

Started by Kruxleiven, February 15, 2004, 20:06:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

mens vi diskuterer hvor himmelropende elendig og talentløs keeperne (først og fremst Rønningen) er så spiller faktisk laget vårt to 0-0 kamper. Ser det virkelig ut som det er bakover problemene ligger? Få inn en mann som kan dytte den kula over streken.

Erik

madde

helt enig med deg erik.
jeg syntes at Rønnngen er mange ganger bedre enn oppdal.
Rønningen har passet godt på målet de kampene han har spilt i år. og ikke sluppet inn ett mål. men et andre divisions lag scorer 2 utrolig lette mål mot oppdal
e are the champions

KennethS

tror ikkje opdal skal få skylden for de 2 målene mot åsane, nå må vi ta det litt rolig her inne, hele diskusjonen begynner og bli helt latterlig. vi bør støtte den som står i mål enten det e Rønningen eller Opdal.
tå på Brann

Christian

Hør hør!

Vi har faktisk to goder keepere i Brann. Heldige er vi.

Peter Pan

Jeg er helt enig. Vi har bra keepere i Brann. Opdahl er landslagskeeper og Rønningen holder middels bra Tippeliganivå. Greit de gjør blemmer innimellom men når de er i form så er de begge to toppkeepere.

Ricky

Det som ihvertfall er sant er at jo dårligere laget

GhostDog

Quote from: "Ricky"Det som ihvertfall er sant er at jo dårligere laget spiller, jo flere blemmer ser vi fra Rønningen og Opdal.

Det er vel en naturlig sammenheng i dette? Jo mindre støtte fra utespillerene - jo lettere er det for en målvakt å "drite på draget".

Kunne ikke sagt det bedre selv, helt enig. Er veldig lett å "skyte" sisteskansen - gjør de en tabbe er det mål - men hvis utespillere gjør en tabbe er det gjerne noen andre som kan ordne opp etter de.. Dermed blir tabbene til målvaktene svært synlige og konsekvensene er store. Klart at Brann bør ha gode målvakter - der er vel ingen uenige - men jeg tror de vi har kan gjøre nytten bak et bedre forsvar enn det Brann hadde i fjor.
 Beer a day keeps the doctor away!

Grey

Jeg satser på at enten Rønningen eller Opdal står i mål  :lol:
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up