• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Molde

Started by BL, February 14, 2004, 19:17:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

opp med en hånd (eller skriv noe) alle som skal på kamp i morgen!!!  :P
Hansa-
Felt Z

Erik

joda jeg skal nokk på kamp... finner meg på SS i hallen, og hvis mann tenker litt så finner mann ut "hvor" det er!!!

paperboy

Seff skal vi på kamp!!
Har du en fotball, så har du alt!

christine

kamp tid i morgen, og eg stillar hvær gang. :D
ff te *******
Dø for Brann

Erik

Hvis du alltid stiller opp osv, bør du vite tidene, kampen er kl 1600... møt ihvertfall opp 30 min før!!!

GamleErik

Det synes, i alle fall for meg, at man kunne unngått en god del misforståelser ved å konsekvent bruke fullstendige setninger, og gjerne skrevet på en slik måte at det ikke skal være vanskelig å forstå budskapet bare man legger litt godvilje bak.

Den første delen av christine sitt innlegg kan tolkes på to vidt forskjellige måter:

1. Når er kampen i morgen?

2. Jepp nå er det kamptid igjen

Jeg vil selv tippe på tolkning nummer 2

Men det uomtvistelige i innlegget er selvfølgelig at christine stiller hver gang.

Forøvrig vil man i de fleste tilfellene finne kamptidspunkter og slikt på forsiden av bataljonen.no, så jeg anbefaler på det sterkeste å ta en titt på den når dere først er innom sidene.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

christine

unsyld GamleErik. og alle som kansje har missforstådt det jeg skrev.
Jeg lover og svare med fulle sentninger neste gang!
jeg så no hvorfor det kan tolkes feil. men eg ville bare si at eg møtar opp på søndag. :D
ff te *******
Dø for Brann

BL

ka med å bruke en ordliste neste gang?  :wink:
Hansa-
Felt Z

Erik

Enda en kjedelig treningskamp unnagjort... Men Brann manglet jo 5 A spillere på banen da... Håper de stiller sterkere på lørdag mot Sogndal!!!

Christian

Kjedelig var det, ja, men syns de virket forholdsvis trygge bakover. Det var det offensive som manglet. Midtbanen var jo helt vekke i første omgang, med untak av Knudsen, som var bra.

Hjalp på når Soma kom opp i andre. Han viste fine tendenser på midten, uten at det ble mål av den grunn.

Ystås må trene på avslutninger.

Grey

Ystås må først og fremst få av seg drakt nr. 11

En aldri så liten skandale.
Maybe a Greyhound could be my way

JhonnyBeGood

HVAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Har ystås overtatt Geddi sin drakt, SKANDALE!
Nr. 11 bør holdes hellig i mange år fremover.
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

gamlefar

Oppfordrer alle til å sende en mail til Brann (Vet ikke hvem som styrer draktnumrene) og ber om at Ystaas får drakt nr. 10 og nr. 11 blir fredet i Brann for all fremtid (eller til det kommer en spiller som kan fylle den, som sannsynligvis er veldig lenge til)!!!

Sett i gang å send mail!!

XPen


Grey

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article882627.ece

Ser til stor forundring at Razanauskas og J. Jonsson har gjort det så stort i Brann at de holder tilbake på den drakten, mens den virkelige stjernedrakten går på billigsalg..
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up