• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hva synes du om den nye designen på siden? (NR 2)

Started by GamleErik, February 13, 2004, 15:32:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hva synes du om den nye designen på siden denne gangen?

En klar forbedring
9 (42.9%)
En forbedring
7 (33.3%)
Har den endret seg?
0 (0%)
Likte de forrige sidene litt bedre
3 (14.3%)
Likte sidene bedre før forrige utkast
1 (4.8%)
Et langt steg tilbake
1 (4.8%)
Kan ikke si at jeg bryr meg
0 (0%)

Total Members Voted: 19

Voting closed: February 20, 2004, 15:32:05 PM

Go Down

GamleErik

Jepp, vi forsøker en gang til.

Selv om det store flertallet var ganske fornøyd med utviklingen sist gang kom det inn masse god og konstruktiv kritikk og vi har forsøkt å ta et nytt steg i forhåpenligvis rett retning.

Vi tar derfor en ny avstemning som varer i 7 dager slik at man får anledning til å se gjennom siden før man bestemmer seg for hvor godt man liker den, alternativt misliker den.

Konstruktive innspill/kritikk mottas selvfølgelig med takk enten her på forumet eller som en Privat Melding til undertegnede

Forrige avstemning var:
http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1265
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Grey

Det greieste hadde vært om den ikke forandret seg hele tiden...
Maybe a Greyhound could be my way

GamleErik

Så fort man finner seg en layout/stil men venner seg til vil nok siden endre seg langt sjeldnere.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Girb

Bedre nå. Men synes fortsatt det hadde gjort seg med litt mer "luft". Det er ikke sikkert det er nødvendig med noe mer enn å øke cellpadding og sånt littegranne... Usikker.

Ricky

En klar forbedring, i mine øyne. Men litt ekstra cellpadding kan nok ikke skade, slik det ble påpekt over.

Optimisten

Jo, liker denne nye siden, designet er veldig bra, men jeg synes kanskje det er litt slitsomt med den store skriften...
Vet ikke helt jeg bare føler at det hadde sett vanvittig mye bedre ut og ikke minst mer proffisjonelt ut med litt mindre skrift på alt....
ette går bra, så lenge vi tror på det selv!

jorgent

Etter min mening fortsatt langt under pari designmessig for en offisiell side å være.

Det finnes helt sikkert noen supportere som har skikkelig peiling som har lyst å hjelpe, for dette er desverre ikke bra nok.

Go Up