• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Dylan klar!

Started by KennethS, February 12, 2004, 20:50:02 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?rnen

Jeg håper inderlig han får det til i Brann trøyen og ønsker han av hele mitt hjerte velkommen til Brann. Jeg har full tiltro til Mons og Per Ove sine vurderingsevner. De har tross alt vært blant Norges beste i sine posisjoner tidligere. Er det noen som har sett Dylan løpe? Er han rask?

Kruxleiven

Har vi signet den nye Clayton Zane? Jeg håper og tror han er enda bedre. På den annen side er nok det en litt annen type spiller. Dylan er nok sterkere og bedre i luften og det er jo en type spiller vi har manglet i lang tid. Vi så hele fjorårsesongen at altfor få mål kom fra innlegg eller scoring med hodet. Nå spiller det ingen rolle hvordan man scorer målene, men det er bra å ha flere register å spille på.

Da har vi 4 spisser? Stemmer ikke det? Det er et minimum av hva vi trenger for å klare oss når vi bruker 2 spisser i hver kamp.

Jeg tror ikke Dylan er noe rask om han er høy og kraftig.

Branntilegdør

skjønner ikke korfor de kjører 3 års kontrakter?? går jo an å få dem lengre liksom. er jo såvidt spilt seg opp på en bra nivå, før vi enten må selge dem eller la dem gå som bossmenn

KennethS

det eg såg av Dylan i Vestlandshallen var mitt inntrykk at han var veldig rask, bevegelig, hadde en utrolig spenst og god på hodet, ikkje så dum med beina heller, med andre ord en spiss eg har veldig tro på i Brann trøyen. Men når dette e sagt har eg bare sett han i 45 minutter.
tå på Brann

Grey

Må si meg enig i KennethS sin beskrivelse av Dylan. Og når det gjelder kontraktslengden har jeg lest, i avisen riktignok, at Dylan så for seg en toårs-kontrakt, så hvis det stemmer skal man vel ikke syte for mye over en treårs-kontrakt.
Maybe a Greyhound could be my way

Xminator


Bardehval

Dylan har et enormt potensial, han rager en halvmeter over motspillerne i hodeduellene (noe a`la Håvard Flo faktisk), han er kjapp i forhold til høyden og bra med ballen når han har den i beina. Hadde en tendens til å miste ballen 2-3 meter fra seg igjen i ballmottakene men den biten er temmelig lett å luke vekk med trening. Jeg er ekstremt spent på å se Winters i tospann med Macallister, det lukter mål av den konstellasjonen. Og med Kvisvik, Guntveit og Olofinjana bak vil nok endel norske TL-keepre få litt å stri med. Soma og Bjarnason er jo også noen jokere på dødball og corner....

Blææ

På høy tid å la den gamle Peddi sangen runge over stadda igjen,
DYLAN Macalister,Dylan Macalister osv...en av di gode gamle...
ont follow me,Im lost too

Bardehval

Godt forslag, Peddilusk-sangen passer som hånd i hanske.

Ricky

Njaa... Riktignok like mange stavelser, men trykket kommer vel kanskje litt på den feile stavelsen i linje fire av sangen (dy-LAN-ma-cal-lis-ter). Men jeg har jo ingen bedre forslag selv, så jeg skal være varsom med å kritisere :p

Oaks

javascript:emoticon(':twisted:')Mannen virker lovende.
Siden han er fra down under hva med å bruke et tema på sang derfra.
Gamle sanger er for gamle spillere vi må finne på noe nytt.
Hva med: Se på vårt lag når vår dylan goaler.
ut fra: Beds are burning med midnight oil.
Egner seg godt til allsang
lø for Brann.

KennethS

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=56113


guess what?!?!!? NFF har nok engang funnet en annledning til og ødelegge for Brann, jaja så lenge hadde vi Dylan M.
tå på Brann

Ricky

Quote from: "Bardehval"Godt forslag, Peddilusk-sangen passer som hånd i hanske.


Alex Valencia-sangen passer forresten også inn...

Ã?ge

Tror det passer best med "alex versjonen"
Uansett så bør sangene kort og enkle ikke for mye tekst, det er lettere for folk å lære og blir mye mer trykk på de. Sangene til Alex, Svante, Torstein og ikke minst Super Ray er ganske enkle tekster men også de spillersangene de siste årene det har vært mest trykk på.

Kruxleiven

Vil legge til en melodi til. Vet ikke helt hva den heter, men den er brukt av mange. Jeg hørte blant annet Juventus fansen syngwe: Marco Di Vaio sha la la la. Stabæk har vel en sånn sha la la la sang. Enkel og grei melodi som skaper bra stemning. Har ikke helt funnet uten om den passer til Dylan.

Christian

Alex sin sang kan fint brukes. Det er få melodier som er så gøy å synge. Bra forslag!

Har tenkt litt på dette med Dylan og sang sjøl og prøvde meg litt med noe på Waltzing Mathilda, sånn i australsk ånd. Var ikkje helt enkelt, siden eg blant annet ikkje klarte å få med hele melodien. Blei kanskje bare teit...

Ett mål av Dylan
Ett mål av Dylan
Vi får nok fler mål av Dylan i dag!

Eller på engelsk (sånn for hans egen del):

One goal by Dylan
One goal by Dylan
We'll get more goals from our Dylan today!


Det mangler som sagt litt for at sangen skal bli hel, men kanskje andre kan hjelpe om utgangspunktet var bra.

Ellers kan det jo nevnes at det er lett å fortsette sangen ettersom han putter gang på gang: To mål av Dylan, tre mål av Dylan. Scorer han mer enn tre i én kamp har det vel likevel rablet såpass for oss at vi ikkje bryr oss med at "fire" ikkje passer helt inn. Fem og seks går derimot helt fint ;)

Grey

Hvis man skal børste støvet av gamle sanger, er det Hasund-sangen som stÃ¥r øverst pÃ¥ ønskelisten.. Den skaper trøkk den  :wink:
Maybe a Greyhound could be my way

KennethS

enig med Grey, spm e jo kem som fortjener kong hasund sin sang, ihvertfall ikkje Dylan, ikkje før han har goalet 20 mål og bevisst at han e en konge.
tå på Brann

Christian

Har tidligere foreslått at Olofinjana tar over Hasund-sangen. Forslaget ligger i sang-tråden på TIFO-forumet.

Tror det kunne blitt bra.

Go Up