• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

nff... er ik verdt å bruke store bokstaver til de....

Started by Rossi#46, February 11, 2004, 20:22:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rossi#46

No må nff kjerpe seg, vi får mindre Tskuere i år...og til neste år er d bare ca. plass til 15.000 tilskuere..
d går jo ik ant å gjøre d... jaja

vist du går inn på brann siden står d meir om d....
l

Erik

Lær deg og skrive norsk du, dette er ikke en SMS til en 15Ã¥ring!!  :wink:

BL

Hansa-
Felt Z

Henki

Udugelig, ubrukelig, useriøs!!! Faen for et forbund altså. Nok en gang slår de til og straffer Brann og Branntilhengerne for at Brann sine hjemmekamper trekker mye folk. Er det noen som skjønner noe som helst av hva de driver med på Ullevaal for tiden eller???
Ballen skal fremover!

Yngve

Det er jo ein katastrofe det nye kravet frå NFF. Dei kunne godt ha gjedd Brann dispensasjon, dei er ekstremt sneversynte i nff.

På den andre sida sett, så ser eg to ting som kan vere positive med dette. 1: det vert betre publikumsforhold i klokkesvingen, sidan dei kjem opp i høgda. greitnok at det ikkje er tak, men det er no ikkje så nøye, det regner ikkje her i byen alikevel...

2: dette kan kanskje få opp farten i ei fullstendig utbygging av Brann stadion..opp til politikarane no..dei klarde det i Trondheim ( fekk riktignok ein usedvanle stygg stadion, men alikevel) og dei har klart det i stavanger ( der dei får norges finaste stadion, garantert)

Men prinsipielt må eg seie eg er i mot forslaget frå nff. dei skjønar ikkje heilt kva dei gjer på der borte. skandale.

Kruxleiven

Kan ikke noen investorer bare blande seg inn da og bygge en kopi av Bay Arena i Tyskland? Det er nøyaktig hva vi trenger. Flott design og størrelsen er akkurat passe på den banen.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Erik"Lær deg og skrive norsk du, dette er ikke en SMS til en 15Ã¥ring!!  :wink:

Fei for egen dør først, det skrives "Lær deg å skrive norsk", og "15-åring".

Pi_Meson

Quote from: "Yngve"Det er jo ein katastrofe det nye kravet frå NFF.

Nå er det så vidt jeg vet ikke NFF dette kravet kommer fra. Nytt er det heller ikke.

Yngve

Quote from: "Pi_Meson"
Quote from: "Yngve"Det er jo ein katastrofe det nye kravet frå NFF.

Nå er det så vidt jeg vet ikke NFF dette kravet kommer fra. Nytt er det heller ikke.

Nei, det kjem vel frå UEFA, men det er vel fyrste gong nff krever at det vert gjennomført, totalt utan dispensasjonar. For om eg ikkje tar heilt feil, så trur eg at noreg ikkje er pliktig til å ta i bruk dette regelverket så strengt, men nff ville vel lige litt i forkant..

Pi_Meson

Det var vel klubbene selv som vedtok på forbundstinget at disse kravene skal gjelde i Tippeligaen. Og det begynner å bli en del år siden nå.

KennethS

men i enkelte tilfeller går det ann og bruke sunn fornuft forann regler, noe som Nff e totalt udugelige til, sunn fornuft finnes ikkje i det forbundet.
tå på Brann

Go Up