• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

TV-Kamp

Started by BL, February 06, 2004, 19:03:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3244&brann=1f5f31ac38f33336f766cffef36219c7

det blir kun vist en kamp fra stadion denne sesongen... kanskje de burde vist flere? betyr ikkje så mye for meg, eg går på stadion anyway  :D
kanskje det er bra så får folk ræven sin opp fra stolen og kommer seg på stadion.

mener å ha lest et sted at tifo-gruppen i år satser på ha noen skikkelige tifo-opplegg i løpet av sesongen... eg mener at det bør bli bra tifo på tv-kampen så vi får visst resten av norge av vi duger!
Hansa-
Felt Z

Erik

Uansett hva Tifo-gruppen gjør er det alltid noen her inne som syns alt suger og ikke er bra nokk.. så jeg lurer på hva som "duger" jeg sånn at gruppen kan få litt ros enn den vanlige dritten!!

KennethS

Quote from: "BL"det blir kun vist en kamp fra stadion denne sesongen... kanskje de burde vist flere? betyr ikkje så mye for meg, eg går på stadion anyway  :D

Dette oppsettet e bare fram til 6 juni da, kan fort bli flere kamper utover høsten.
tå på Brann

Bergen Sin Gutt

Er det ikke viktigere at det blir vist etpar bortekamper? De fleste har bare mulighet til å reise på etpar for sesongen.

BL

Quote from: "Erik"Uansett hva Tifo-gruppen gjør er det alltid noen her inne som syns alt suger og ikke er bra nokk.. så jeg lurer på hva som "duger" jeg sånn at gruppen kan få litt ros enn den vanlige dritten!!

ikkje for å smiske men eg har vært fornøyd flere ganger  :wink:
Hansa-
Felt Z

Noddy

Synes forsåvidt det er greit at det bare vises en kamp fra stadion. Tv kamper er jo synomymt med færre tilskurere. Dette er jo noe alle vet. Ser også at det skal vises 3 bortekamper i denne perioden. Dette er jo heller å foretrekke. Siden alle ikkje har muligheten til å reise på bortekamper.

Go Up