• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

liverpool og arsenal kanskje til bergen

Started by KRISA, February 05, 2004, 14:35:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KRISA

ser på http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3241&brann=de6a4014f5e3365955c0448b1fa4923d at liverpool og arsenal vil spille mot brann i bergen til sommeren. ka synes foket om dette?

GamleErik

Greit å ta en kamp eller to ekstra forutsatt:

1. At Brann tjener penger på arrangementet
2. At ikke lagets prestasjoner i serien blir dårligere pga for mange kamper.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Xminator

Alt som trekker mer enn 10 000 tilskuere til Stadion er bra!

Bardehval

Med tanke på at Arsenal ettervert trenger en erstatning for Vieira på midten er det vel ikke så dumt å vise Olofinjana frem for Wenger....

KennethS

Quote from: "Bardehval"Med tanke på at Arsenal ettervert trenger en erstatning for Vieira på midten er det vel ikke så dumt å vise Olofinjana frem for Wenger....


koffor skal vi vise Olifinjana frem for andre klubber?
tå på Brann

Noddy

Alltid greit med litt motstand. Kommer jo til å bli dårlig med det i serien når vår kjære sportsklubb skal vise hvem som er best.

Det som er litt kjipt er jo at 90% av alle såkalte brannsupportere kommer jo til å heie på det engelske laget vi eventuelt kommer til å møte.

Ricky

Det går vel greit, det er jo tradisjon for å heie på underdogs her i Norge... :)
Store Stå bør greie å overdøve 2000 anglo-unger i klokkesvingen uansett.

Ã?ge

Quote from: "Noddy"Alltid greit med litt motstand. Kommer jo til å bli dårlig med det i serien når vår kjære sportsklubb skal vise hvem som er best.

Det som er litt kjipt er jo at 90% av alle såkalte brannsupportere kommer jo til å heie på det engelske laget vi eventuelt kommer til å møte.


Ja glemmer ikke flausen mot man.u for noen Ã¥r siden dÃ¥ det kunvar  et par hundre pÃ¥ store stÃ¥ som ikke jublet nÃ¥r de scoret.


Xminator

Det er kanskje på tide å komme tilbake til jorden Bardehval?

* Norge er et U-land når det gjelder fotball
* Det er forskjell på Brann og Arsenal
* Om ikke Brann slenger seg på invitasjonen spiller de mot VIF (eller en annen norsk klubb som ser ringeffekten av dette.

En kamp som dette gjør Brann mer atraktiv for sponsorer. Om det i verste fall blir 0 i inntekt, så er det fremdeles en del ringvirkninger ved en slik kamp. Brann vil få en god del gratis positiv omtale. Og om Brann klarer å lage et lite overskudd, så er det jo penger inn, penger Brann trenger.

Stikkordet er *entusiasme*! Så kan jo godt Bardehval få sitte hjemme og spille CM...

Ricky

Kanskje du også skulle komme tilbake til jorden, Xminator...
Tygg litt på tallene. 2 millioner kroner, pluss reise, opphold, sikkerhet og ellers full bevertning som "sømmer seg" for verdensstjernene til Arsenal.

Hadde Brann hatt pengene, så hadde jeg revet av meg håret i fortvilelse dersom de hadde valgt å disponere dem på en økonomisk svært risikofylt treningskamp i sommer, hvor billettene vil gå til ågerpriser, og hvor spillet vil bli avbrutt ca ti ganger pga spillerbytter. Nei, Arsenal får betale sin del dersom de vil til Bergen..

GhostDog

Skulle gjerne sett L'pool pÃ¥ stadion igjen, men i denne sammenhengen er det vel vÃ¥galt.  Dessuten, hvorfor ikke heller hÃ¥pe pÃ¥ at vi møter noen "fete" lag i UEFA cup'en? Eller Mesterligaen neste Ã¥r? Litt tolmodighet sÃ¥ kan vi kanskje fÃ¥ mer morro enn ved Ã¥ svi av noen "mill" pÃ¥ enkeltkamper.  :wink:
 Beer a day keeps the doctor away!

Branntilegdør

bedre å gi de to millionene i til seyi da i såfall, sikre at han skriver en ny kontrakt som varer litt lengre. så får vi gjerne det tidobbelte igjen forhåpentligvis. (minst)

Xminator

Nå er jo 2 millioner fra Brann til Arsenal uaktuelt da. Liverpool skal jo være en del billigere. Hvor sa jeg noe om hva jeg synest om prisnivået? Jeg kommenterte hvorvidt Brann har noen mulighet for å påvirke det...

Branntilegdør

tiden har vist at det gjerne blir mye dyrere enn 10 millioner å erstatte olofinjana. så et slikt skambud på en spiller som holder på å etablere seg på det nigerianske landslaget blir for dumt mener no jeg. Da er det nesten bedre å holde på han ut sessongen og håpe på en plass høyt oppe på tabellen.

Så kan det jo være at han får en beskjed fra gud i mellomtiden om at han bør skrive ny kontrakt med brann. Ingen som vet kor haren hopper.

KennethS

Xminator: Få ett bevis på at Brann ble mer attraktiv for sponsorer etter kampen mot Man Utd for noen år siden? dummeste eg noen gang har hørt, Brann har fått sin beste sponsor avtale på mange år, og det har ingenting med og møte reservepregete engelske lag i trenningskamper i sommerpausen, nei vil heller ser Brann-Hovding enn Brann-Arsenal så lenge Brann tjener penger, engelske lag kan dra ditt peppern gror.
tå på Brann

Go Up