• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ekkelt!

Started by KennethS, February 04, 2004, 22:08:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

sjekk noe så kvalmende, Runar Normann i Vif drakt  :D

http://www.harstad-tidende.a.nns.no/-/6?sak=1040462

måtte han og Vif rykke ned og ut av europa med stil.
tå på Brann

Gina

Bra han endelig har funnet noe som matcher det kvalme fliret hans.

Men synes overskriften var litt optimistisk. "Vålerenga-gutt de neste tre årene"? Hva med de neste tre ukene... Lurer på om centerbet har odds på dette...
ina

BL

eg gleder meg som en unge til han kommer på stadion!! skal bli deilig og hetse han, hvertfall viss rekdal setter han på benken!!  :twisted:
Hansa-
Felt Z

Grey

Han er nok ikke engenspiller når Vålerengen kommer til Bergen, det er jo 1. august, og da er nok benkesliteren ferdig i engen..
Maybe a Greyhound could be my way

Bardehval

Trodde ærlig talt vi var kvitt fjortissene etter at man flyttet fra bst.no, men dengang ei. Kan MOD fjerne de mest infantile innleggene? Det er folk fra andre klubber og ser fra tid til annen og de må alvorlig begynne å lure på hvilket nivå vi befinner oss på.

Xminator

Runar Norman er en dritt og får tidenes pipekonsert om han spiller for VIF på stadion.

Et hvert nivå på innleggene blir jko nobelbidrag sammelignet med geniet Runar Norman!

Branntilegdør

takk for den X. folk må gjerne tro jeg er fjortiss.. og hva folk på andre forum tror bryr jeg meg midt et visst sted. Normann fortjener ikke bedre

Bardehval

Fjortiss gjelder uansett alder, det finnes åpenbart endel, ikke mange, av dem her. Jeg misliker også Normann sterkt men det blir rett og slett for barnslig å bable i vei om at han ser ut som en mongo o.l. Da viser dere at det ikke står så alt for bra til med modenhetsnivået.

KennethS

Bardehval: Har ingenting med utseende hans og gjøre, e mer den mest forhatte spilleren i den mest forhatte drakten som gjør det hele "creepy", tenk om han skulle score seiersmålet mot Brann på stadion? *grøss og gru*
tå på Brann

kanari

det bildet er det styggeste jeg har sett... En som har spilt for LSK skal ALDRI og da mener jeg ALDRI spille for Vif..
det er en stor skam..

Superjack

Hvorfor grine over at Norman er gått til Vif, bare synd han ikke gikk til RBK. Men liker å se den dagen Rekdal setter Runar på plass. Han kommer til å gi nordlendingen grisebank.
i taper ALDRI!

Xminator

Nå er det vel ingen som "griner" for at han gikk til VIF. Registrerer mer skadefryd :p

Go Up