• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bataljonen.no sitt nye utseende

Started by GamleErik, January 30, 2004, 23:04:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hva synes du om den nye designen på siden?

En klar forbedring
14 (41.2%)
En forbedring
11 (32.4%)
Har den endret seg?
2 (5.9%)
Likte de gamle sidene litt bedre
3 (8.8%)
Et langt steg tilbake
1 (2.9%)
Kan ikke si at jeg bryr meg
3 (8.8%)

Total Members Voted: 32

Voting closed: February 06, 2004, 23:04:29 PM

Go Down

GamleErik

Nå har man somlet seg til å gjøre et forsøk på å få til et litt "freshere" design på siden og også forhåpentligvis legge til rette for bedre og mer lesverdig innhold.

Webred vil forsøke å gradvis forbedre siden, stein på stein metoden kan man vel kalle det, i første omgang så kan jo våre kjære brukere ta seg en titt rundt omkring og se hva dere synes og gi en tilbakemelding på denne avstemningen som vil stå åpen i 7 dager fra nå.

Eventuelle forslag/ønsker kan sendes meg på PM så får vi se hva vi kan utrette.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

byen_e_bergen

endet lig en bedre side det er bra  :lol:  :lol:
rann e' best

Girb

Design og layout synes jeg er rett og slett horribelt. Og siden jeg jobber som brukerinterface-designer kan jeg nok si det med en viss tyngde.

Men tror neppe det spiller så mye rolle. Vil tippe at de fleste brukerne kjapt lærer seg hvordan de skal komme til forumet og evt. den øverste nyhetssaken, og da spiller det vel mindre rolle at alt annet er hulter-til-bulter som i en innvandrerbutikk.

jorgent

Designmessig ser det noe bedre ut, men jeg mener dere virkelig kan klare bedre enn dette.

Noen punkter på hva jeg mener bør forbedres:
1) LOGO.
Logoen er kanskje noe av det viktigste for en supporterkubb, og den logoen dere har er virkelig under pari. Dere har helt sikkert medlemmer som er i stand til å svinge opp en mye stiligere logo som også vil gjøre seg bedre på siden.

2) DESIGN
Litt for monotont etter min mening.
- Rammer er ikke hele rundt hele siden
- Vanskelig å få god oversikt
- Kjedelige menyer.
- Generellt litt 90 talls look på sidene.

Her refererer jeg til en konkurrent (som jeg forøvrig ikke har noe med å gjøre), men jeg synes virkelig at www.skbrann.com er et eksempel på hva dere bør strebe etter.

Deres sider har et mye nyere og friskere look en deres. Det appelerer MYE mer til nye lesere.

Edit: Forøvrig må dere gjøre logoen klikkbar slik at man kommer tilbake til hovedsiden.

-jørgen

Girb

Go Up