• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann-Haugesund på Lørdag kl 17

Started by Erik, January 27, 2004, 22:07:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erik

Nesten tre måneder etter at Brann sist spilte kamp, er rødtrøyene i aksjon igjen. Lørdag 31. januar møter Brann Haugesund til treningskamp i Vestlandshallen, en kamp som er flyttet fra Haugesund på grunn av værforholdene utendørs.



Kampen skulle egentlig gått på utendørs kunstgress i sildabyen, men ukens snømengder gjør at klubbene tirsdag ble enige om å flytte den til Bergen.

Dette kan derfor bli bergensernes første møte med Branns nyervervelser Ragnvald Soma, Kristian Ystaas og Ollie Bjarnason.

Avspark kl. 1700.


Jeg oppfordrer "alle" til og komme og få en gjeng;) skal bli gøøøøy og se kamp igjen!!!  :D

Ben Dover

*Host*
Du glemte Kalvenes, selv om han har spilt for klubben før, er han en nyervervelse  :wink:

*Host*
lsker Brann

veum

JA::::

Det hadde vært kjempegøy å møtt opp med en god gjeng fra bataljonen

Bergen Sin Gutt

Dere får ha det kjekt dere som skal på kampen, og vi får håpe at de nye kan briljere litt. De "gamle" også for den del... ; )

brannfrik

gleder meg stort te å få fortballen tilbake i blodet, og de skal bli spennende å se kordan de nye gjør seg på laget.

vi må jo etter hvert få en syngende gjeng te vestlandshallen, men hvis det skal funke må vi jo ha et sted å samles. i vestlandshallen e det jo litt problematisk å få samlet seg på midten, så eg foreslår at de som vil synge samler seg ytterst på en av langsidene. ( bare et forslag).

The Fan

Det var en tam kamp!! Brann hadde spillet og burde vunnet, men spissene var for alt for lite aggressiv!! Håper og regner emd at Ystås vil heve seg når alvoret begynner og serien er i gang. Synes at vi mangler en klasse spiller av på topp, en typisk goalgetter!! Det vil selvfølgelig koste mye penger å få tak i en slik spiller, men Chess har allerede gjort lovnader. Og jeg forventer at de holder lovnaden og ikke bare bruker media for reklamens skyld!!! Kom igjen Chess frem med lomeboken!!

KennethS

seff vil de hevde seg når alvoret begynner, vi e i februar, over 2 mnd til seriestart.
tå på Brann

Go Up