• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ny Afrikaner på gang

Started by KennethS, January 21, 2004, 17:43:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

Ã?ge

Quote from: "KennethS"

får håpe vi har en ny Seyi :)

Tydeligvis ikke! Mons Ivar sendte han hjem i dag 4 dager før tiden.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=FKPQT5SZCMEDVQFIMUDCFEQ?articleID=55157

GhostDog

En Goalgetter fra Tchad
hadde lyst på en tur
Te Bergen og Brann
endte ferden for ham

Men Monsen var klar!
Han vakje no te kar!
Vi sender ham hem
te strand og Bazar!

for her trengs en spiller
med teft og med viljer
ikke fler løver
som ligger og sløver!

En goalgetter vi mangler
men vrakgods vi ei handler
Kor e han vi trenger
kanskje vi mangler litt penger?

Bare måtte..
;-)
 Beer a day keeps the doctor away!

Ricky

Han vi trenger
spiller i Wien
men å skafffe penger
blir vrien (-t)

:p

Erik

Og jakten forsetter... Vi bør jo ha 1 spiss til på laget...

Grey

Ser at det er på høy tid at fotballen begynner å trille igjen, klikker jo for folk her..
Maybe a Greyhound could be my way

KennethS

ser at han afrikaneren stikker videre til godset, håper virkelig ikkje Brann har "dritte" på dragt" igjen, syntes han kunne fått fullføre uken før de sendte han på hovve ut stadion porten, skulle likt og sett han i aksjon mot haugesund i helgen.
tå på Brann

Strilen

Quote from: "KennethS"ser at han afrikaneren stikker videre til godset, håper virkelig ikkje Brann har "dritte" på dragt" igjen, syntes han kunne fått fullføre uken før de sendte han på hovve ut stadion porten, skulle likt og sett han i aksjon mot haugesund i helgen.

Skjønner ikke helt hva du mener med "dritte på draget igjen?" Og skulle denne afrikaneren gå til en annen klubb og slå til, så er det en del av gamet. Slik er det bare i fotballen, og jeg vil ikke kritisere noen i Brann for dette. Synes også at det blir for dumt å beholde en spiller nærmest bare fordi "fansen" vil se han i aksjon, det er jo tross alt ikke vi som skal vurdere spilleren.

KennethS

Merkelig at Mjelde går ut i avisen og sier han e den beste vi har hatt fra sør afrika på prøve så lang og dagen etterpå vrakes han, mener han burde fått visst seg i kamp, Mjelde sa jo også at han ville se han på stor bane, tror det ligger andre ting bak her enn at han ikkje var god nok.
tå på Brann

Kagain

Det kan jo være så enkelt som at han rett og slett er litt for ego og primadonna vet du. Personlig tror jeg en av grunnene til at Seyi ble slik en suksess, springr utifra at han i tillegg til noen rent ut sagt fenomenale egenskaper faktisk er rimelig ydmyk. Det finnes jo spillere med gode egenskaper men primadonna-nykker, og det er ikke alltid disse blir så store.

Apropos primadonnaer, jeg ser at Normann skal til ViF nå. Det blir "spennende" gitt. Skal vi vedde på hvor lenge han holder seg der?

GhostDog

La oss håpe at Runar Normann slår til og blir like god på ViF som på Brann.. Regner med at han vil få gjennomgå av Klanen da! Synes egentlig litt synd på fyren.. ehh nei..! Gjør egentlig ikke det.. Han er jo fyllt 5 og skulle egentlig ha kommet over trassalderen... :P

Måtte han bli et "ankerpunkt" - en rundingsbøye av dimensjoner!

Heia Brann!
 Beer a day keeps the doctor away!

Henki

Jeg må bare si at jeg ble oppriktig glad da Runar Normann ble klar for VIF. Gleder meg til å se ham i aksjon mot Brann på Ullevaal (Når de kommer til Stadion er han vel ferdig med Rekdal og Enga for lenge siden:)
Runar Normann må være den største Mikke Mus fotballspilleren noensinne!
Ballen skal fremover!

Kagain

Quote from: "GhostDog"La oss håpe at Runar Normann slår til og blir like god på ViF som på Brann.. Regner med at han vil få gjennomgå av Klanen da! Synes egentlig litt synd på fyren.. ehh nei..! Gjør egentlig ikke det.. Han er jo fyllt 5 og skulle egentlig ha kommet over trassalderen... :P

Måtte han bli et "ankerpunkt" - en rundingsbøye av dimensjoner!

Heia Brann!

Amen!

Men jeg er nå spent, jeg vet ikke, men muligens klarer Rekdal å holde den storsnutede nordlendingen litt mere i tøylene enn vår egen Monsamjelde klarte. Det ble jo sagt at han var for lite sjef.

Men men, om Runar er Runar så klarer han vel å bæsje på leggen med en slik eleganse at synkronsvømming blir ingenting i forhold.

KennethS

Ingen kontrakt

Vidar Davidsen har gitt 25 år gamle Francis Oumar beskjed om at han er uaktuell for Strømsgodset.

Til Drammens Tidende forteller Davidsen at han ikke er av det kabilber Godset ønsker og derfor er uaktuell for klubben.
Vidar Davidsen kan forøvrig fortelle at Stig Haaland er en spiller han gjerne vil ha i stallen, men at detg står på penger.

jaja så var han ingen succsess historie, fint for vi har snart Dylan M :)
tå på Brann

Kai-Olai

Quote from: "Grey"Ser at det er på høy tid at fotballen begynner å trille igjen, klikker jo for folk her..

hehe..

Go Up