• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny Kaptein

Started by Ã?ge, January 20, 2004, 10:17:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?ge

Ser i BT at Mons Ivar i år vil velge kaptein selv og mest sansynelig blir Roy Wassberg droppet.
Hvem mener folket her på forumet han bør velge?
Kvisvik eller Soma ser eg på som gode kandidater.

anita

Jeg synes Kvisvik er et godt alternativ til å overta kapteinsbindet!! Kvisvik er veldig viktig for miljøet blandt spillerne og jeg mener at han vil mestre kapteinsrollen meget bra både på og utenfor banen. Kvisvik er respektert av sine medspillere, samtidig som han også respekterer dem. Kvisvik besitter kvaliteter som spiller og menneske som helt klart styrker laget!!!! :)

Bardehval

Kvisvik som kaptein, helt klart.

Grey

Problemet med Kvisvik som kaptein er at han gjerne ikke er på banen hele tiden. Han har jo hatt en tendens til å bli byttet ut 10 - 20 miinutter før kampslutt. Et annet spørsmål er jo om det lar seg gjøre og kombinere hans rolle som morromann med å være kaptein.
Maybe a Greyhound could be my way

Ricky

Kan vel ikke ha Kvisvik som kaptein... Hva med Erlend Hanstveit?

Karsten


Henki

Elend Hanstveit synes jeg virker som et godt alternativ. Han eller Ragnvald Soma. Problemet med Soma er jo at han er ny i klubben da, og en kaptein bør vel være en med en viss fartstid på laget. Men når det er sagt ville nok Soma sikkert vært mann nok for oppgaven!
Ballen skal fremover!

HÃ¥kon

Er ikke helt sikker på om Kvisvik sin moromann rolle passer til å være kaptein nei. Dessuten har han et ganske stort ansvar fra før av.
Hanstveit som kaptein kan bli bra, han er typen som mestrer det godt og han har vært lenge i klubben til tross for sin unge alder.

C@Bøe_79

Er helt enigmed Grey angående Kvisvik,han har en helt annen rolle i laget og kan fort miste seg selv hvis han skal være alvorlig..

Samtidig mener jeg Soma har vært for lite i klubben ,Wassberg er ikke sikkert spiller så mye i år..

Men kunne tenkt meg Cato Guntveit som kaptein,han har rutine og har en egen evne til gå foran som godt eksempel(På og utenfor banen)

Hva syns dere om Cato som kaptein??


Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

ChRiStEr87

Eg synes Erlend Hanstveit kan ta over kaptein bande,
så kan Soma overta nåt han har vert mer i klubben
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Baitle

Quote from: "ChRiStEr87"Eg synes Erlend Hanstveit kan ta over kaptein bande,
så kan Soma overta nåt han har vert mer i klubben


Ikkje vist Hanstveit blir ein god kaptein, ingen vits i å bytte da.

Henki

Cato Gunntveit er ikke noe dårlig forslag som kaptein nei! Jan Tore Ophaug kunne sikkert også gjort en god innsats og da.
Ballen skal fremover!

Magnus

Jeg tror nok at Kvisvik ikke er helt den 'kaptein-typen'
Han er jo tross alt en liten morromann.

Forslag:
1. Hanstveit
2. Guntveit
3. Haugen/Knarvik
lt for Norge

BL

korfor ikkje bare fortsette med roy som kaptein? han hadde jo en veldig bra sesong i fjor
Hansa-
Felt Z

Grey

Vil vel heller si den var sterkt varierende
Maybe a Greyhound could be my way

Henki

Roy Wassberg har definitivt hatt bedre sesonger enn den han hadde i fjor. Med den økte konkuransen på midtstopperplassen det blir denne sesongen må han prestere betraktelig bedre i år, hvis ikke tror jeg han vil få store problemer med å forsvare plassen på laget.
Ballen skal fremover!

Ã?ge

Quote from: "Magnus"Jeg tror nok at Kvisvik ikke er helt den 'kaptein-typen'
Han er jo tross alt en liten morromann.

Forslag:
1. Hanstveit
2. Guntveit
3. Haugen/Knarvik


Knarvik???? Kan ikke ha en sytepave til kaptein. Både han og Haugen kommer til å tilbringe endel tid på benken i år.

BL

??????
kortid ble knarvik en sytepave??? er det kun eg som har gÃ¥tt glipp av det?  :?:
Hansa-
Felt Z

Bergen Sin Gutt

Quote from: "BL"??????
kortid ble knarvik en sytepave??? er det kun eg som har gÃ¥tt glipp av det?  :?:


Ja tydeligvis! Han har slike tendenser i flere sesonger.


Ã?ge


KennethS

merkelig valg, Cato e for ustabil, hvis han e like ustabil som i fjord så ryker han inn og ut av laget og da blir det fort mange kapteiner.
tå på Brann

Karsten

Et meget klokt valg vil nå heller jeg si.
Grunnen til at han var inn og ut ifjor høst var jo pga skaden hans som kom litt fram og tilbake, den er nå leget.

Go Up