• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Godset-Brann, 2. april kl 1800

Started by osoerli, March 19, 2018, 17:36:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

osoerli

Leenge til neste kamp pga landskampar.
Godset klarte 2-2 heime mot Stabæk i første kamp, men er spådd i toppen av tabellen.
Tilsvarande kamp i fjor endte med 2-1 seier til Godset.
Kampen går 2. påskedag.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

marsboer

Jeg tror Brann kommer til å ligge lavt mot Strømgodset (med HKJ som defensiv midtspiss) og håpe på uavgjort. Jeg for min del håper at Brann spiller "normalt" med Skålevik på toppen. Jeg vil heller gamble om 3 poeng enn å se en 0-0-kamp.

ACHTUNG

Det kan også tenkes at LAN ønsker å holde Godset unna egen 16-meter og at man derfor satser på å ha ballen mer enn i andre bortekamper. Godset kan kunsten å spille seg gjennom lavtliggende lag, jeg tror det kan gå åt skogen om LAN velger den taktikken. Brann har gode nok spillere til å ta kommandoen.

Lasaron

Brann bør bruke minst en omgang mot Ulf til å terpe på samspillet mellom en mest mulig normal backfirer og Samuel i mål. For slik å være best mulig i stand til å få Marcus Pedersen til å løpe seg sur i tightsen.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Giles

Redd det kommer til å gå for fort i Drammen om ikke de lettbeinte prioriteres. Særlig Vito skal få kjørt seg, virket stivbeint som en litt dårlig utgave av Demidov sist, men her finnes ingen lettbeinte alternativ. Konklusjon: tap og minst tre baklengs.

Nixon

Heldigvis slo ikke spådommene i denne superkorte kamptråden til!;)
Rød makt på Hansa!

Lasaron

Har Strømsgodset i nyere tid noen gang hatt så lite ball på hjemmebane som i denne kampen?
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

osoerli

Om Acosta ikkje hadde laga tabbemålet mot Godset, trur eg kampen hadde ebba ut med 0-0.  Det var først etter tabbemålet at Brann verkeleg trødde litt til og verkeleg ville scora.  Og fekk vist god guts og moral.
Samstundes er eg ikkje sikker på at Acosta hadde scora i dag mot KBK heller utan tabbemålet sist.  Han var veldig revansjesugen.  Så alt i alt var det veldig greit i grunn.  Acosta sørga for + 2 poeng over desse 2 kampane.  Og at laget fekk vist at dei nektar å tape slike kampar.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up