• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gilbert Koomson

Started by Nixon, January 30, 2018, 12:11:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

January 30, 2018, 12:11:15 PM Last Edit: May 09, 2018, 11:15:01 AM by Nixon
Blir Gilbert årets favoritt på Stadion?
Rød makt på Hansa!

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

He he, Gilbert er en fin fyr: "Målet var fantastisk. Måten jeg vendte på... Det var en god skåring, men med mine ferdigheter er dette helt normalt."
Rød makt på Hansa!

Spelaren

<3 Herlig humør på den fyren!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Kagain

En herlig arroganse på han også.

"Målene mine er alltid classy"

som han er sitert på i https://www.bt.no/100Sport/fotball/Koomson-fant-nettet-igjen---Malene-mine-er-alltid-classy-250398b.html

Jeg vil jo si at hele fyren er en utypisk Brann-spiller. I alle fall under LAN. Best offensiv og ikke redd for å briske seg. Lurer på om han er så gjennomprofesjonell i treningene som LAN vil at sine spillere skal være.

Leffen

Spelaren

Skal trådstarter fikse tittelen?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: Spelaren on May 09, 2018, 10:53:35 AMSkal trådstarter fikse tittelen?

Fikset!

Men herlig intervju med Gilbert. Det beste er etter min mening at det er en solid dose bakkekontakt her i tillegg til begeistringen over den gode starten han og laget har hatt.
Rød makt på Hansa!

osoerli

Vår mest salgbare spelar for tida.  Fortsetter han storspelet utover sesongen, og Brann fortsetter å lede serien, er det ikkje utenkeleg med bud i 20 millioners klassen.  Då er det berre å ha is i magen som Midtgylland hadde med Sørloth.  heldigvis har guten 4 års kontrakt.  Som gjerne kan forleges allereide no.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Go Up