• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Peter Orry Larsen (POL)

Started by Gulløl, January 19, 2017, 11:59:01 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Quote from: Utmedsnolken on April 07, 2017, 06:53:12 AM
Blir vel ikke mye spilletid på orry i år?

Tenkte det samme i går. Barmen er blitt målfarlig, Haugen og SHN er bankers. Men greit å ha spillere i bakhånd.
i taper ALDRI!

Lasaron

Haugen kan jo bli solgt  :-[. Ham syns jeg de må tilby en lukrativ kontrakt ut 2020, eventuelt 2021, så fort som mulig.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Hatleking

Det blir mange kampar. Det blir slitasje, karantener og også sikkert litt skader. Midtbana jobbar veldig mykje i løpet av kampane, så me får sjølvsagt bruk for Peter her!

Superjack

Quote from: Hatleking on April 07, 2017, 12:00:38 PM
Det blir mange kampar. Det blir slitasje, karantener og også sikkert litt skader. Midtbana jobbar veldig mykje i løpet av kampane, så me får sjølvsagt bruk for Peter her!

Skader og karantener, ja, men slitasje i Eliteserien i Norge?
Spillere i toppklubbene i Europa, f.eks som Iniesta, eller Sanches, 55-60 kamper i året. I Norge er det maks 30-40 kamper, og jeg vil påstå på et mye lavere fysisk nivå også.

i taper ALDRI!

Hatleking

Quote from: Superjack on April 07, 2017, 12:23:56 PM
Quote from: Hatleking on April 07, 2017, 12:00:38 PM

Skader og karantener, ja, men slitasje i Eliteserien i Norge?
Spillere i toppklubbene i Europa, f.eks som Iniesta, eller Sanches, 55-60 kamper i året. I Norge er det maks 30-40 kamper, og jeg vil påstå på et mye lavere fysisk nivå også.

Me har kampar i ES, Cupen og EL. Det blir nok ein del midtvekekampar. All tidlegare historikk tilseier at det er lag med breidde i troppane som klarar desse periodane best.

Superjack

Selges / går gratis, til OBOS etter sesongen.
i taper ALDRI!

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up