• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vito Wormgoor

Started by Kagain, December 19, 2016, 14:37:45 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Demidov var ruskete på pasningsspillet, Vito vesentlig bedre på den fronten.

osoerli

Var ikkje klar over at han fekk SPARKEN i Ajax.  Og så får eg ikkje lest årsaka.  Anyone.....?
https://www.ba.no/sk-brann/fotball/sport/derfor-fikk-branns-nye-forsvarsklippe-sparken-i-ajax/s/5-8-513827
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Han stjal penger fra en lagkompis som skyldte ham penger. Vet ikke om han ville fått sparken for det her

Lasaron

Var det et faktum at lagkompisen skyldte ham penger, og tok han isåfall tilbake det som han skyldte? Isåfall drøyt å gi ham sparken.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dudo

Det er jo en grunn til at selvtekt av prinsipp ikke er lov.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Joda. Vanskelig situasjon. Hvis Per låner 500 kr til en venn av en venn, og aldri får de tilbake, kan Per anmelde ham da? Tror ikke det (men faktisk så vet jeg ikke). Om så Per "stjeler" 500 kr etter gjentatte og ryddige forsøk på å få dem tilbake, så kan Per bli anmeldt. Men det er Per som er moralsk rettferdig i mine øyne, målt opp mot denne vennen av en venn.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

krakra

Quote from: dudo on February 07, 2017, 13:16:25 PM
Det er jo en grunn til at selvtekt av prinsipp ikke er lov.
Men det er unntaksvis lov. Om det å "stjele" tilbake noe som er ditt er ulovlig er vel situasjonsavhengig. Uansett en forseelse og litt streng oppsigelsesgrunn. Som Vito sier hadde de nok ikke sparket en av profilene for det

Lasaron

Quote from: krakra on February 07, 2017, 13:35:13 PM
Quote from: dudo on February 07, 2017, 13:16:25 PM
Det er jo en grunn til at selvtekt av prinsipp ikke er lov.
Men det er unntaksvis lov. Om det å "stjele" tilbake noe som er ditt er ulovlig er vel situasjonsavhengig. Uansett en forseelse og litt streng oppsigelsesgrunn. Som Vito sier hadde de nok ikke sparket en av profilene for det


Ja, lover man vekk kantklipperen til naboen, og aldri får den tilbake, så er det vel ikke stjeling å begå selvtekt.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Superjack

Egentlig bra nyheter det. Måtte ikke slutte på grunn av manglende ferdigheter eller utvikling osv. Kaptein som 19 åring som driter seg ut med en sånn sak.
Vi har jo hatt tidligere utpekte urokråker her før. Miller og ikke minst Scharner var jo avskiltet ug dømt ubrukelig på grunn av utenomsportslige saker. Mannen er 28 og ikke 19 lenger.
Dette øker mine forventninger til fyren.
i taper ALDRI!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Gulløl

En kongesignering. Inntrykket foreløpig er at han er hakket bedre en Demidov. Og enda bedre blir han nok når han blir mer kjent med medspillere og spillemønster.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

Rød makt på Hansa!

osoerli

Quote from: Nixon on March 01, 2017, 11:09:51 AM


Då får i alle fall Grønner høve til å reise kjerringa.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gulløl

Hvilke skade er det. Forstuving ? Brist ? Eller mistanke om brudd ?   
Noen ganger kan det være svært vanskelig å påvise brudd i handledd, ikke alltid synlig på røntgenbilde.
Ingen fare for seriestarten står det på brann.no, håper det stemmer, enda 32 dager igjen.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

Det er jo uansett ikke noe problem om det er brukket, de har fire uker på seg til å lage en akseptabel støtte som kan brukes under kamp.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

pidre

Håndleddsbrot er noko som oftast rammar eldre kvinner!!!  Har vi informasjon om det dreier seg om eit distalt radiusbrudd eller fractura radii typica?
Saludar a los monos!

Ricky

Nyinnkjøpt rutinert midtstopper, så det dreier seg kanskje om et typica chexii markus jonssoni

Hatleking

Huff. No går vel lårhalsen i første runde.

Lasaron

Litt spekulasjoner som går på om han ble småskadet i kampen. I intervjuet på brann.no virker det som om alt er greit.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

OmOssSjølOgHansaøl

Ingenting alvorlig, ifølge Wormgoor. Han fikk en liten vridning i ankelen, men er klar til å spille igjen på onsdag.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Churchill

Klassespiller!!!! En helt annen kaliber en Demidov! Brann med og uten Vito på banen er to forskjellige lag.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

krakra

Quote from: Churchill on April 06, 2017, 19:50:27 PM
Klassespiller!!!! En helt annen kaliber en Demidov! Brann med og uten Vito på banen er to forskjellige lag.
Enig i at han er god. Uenig i at det var noen større forskjell på Brann med og uten ham(mot TIL og mot Godset) enn det som er normalt på borte- og hjemmebane. I kveld hadde vi uttellingen vi manglet sist, og vi unngikk et tullemål på slutten, men vi var solid og best i begge kampene.

Churchill

Nå tenker jeg mer på trenden i de iste treningskampene og mesterfinalen.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

krakra

Vi spilte da nok av dårlige treningskamper med Wormgoor også. Syns ikke det er noe å henge seg opp i så lenge vi leverer når det gjelder.

Norlings hund

På banen savner vi definitivt ikke Demidov hvis vi skal dømme fra denne kampen. Det er bare én kamp, men han ser bunnsolid ut. Jeg har vært mer bekymret for hvor viktig Demidov evt. var i gruppa og som kaptein, men kanskje han ikke var så viktig som man fryktet?

Corran

Jo han var gjerne så viktig som man fryktet men Brann har fått erstattet ham og kanskje andre også har lært å ta ansvar nå?
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Elfakiri

April 06, 2017, 22:43:35 PM #227 Last Edit: April 06, 2017, 22:50:37 PM by Elfakiri
Var jo en på Doddobloggen som langet ut mot LAN og mente Vito kun ble brukt fordi han hadde et eksotisk navn. Vito motbeviste han nok ganske bra vil jeg si. Klassestopper som kommer til å gjøre savnet av Demidov minimalt
Svikter aldri Brann

Superjack

Bra kamp av Vito, som av hele Brannlaget i går.
Så ut som Acosta også vokste på seg trygghet i spillet sitt med Vito ved siden av.

Veldig viktig med stoppere som sprer trygghet ut i forsvarsleddet.
i taper ALDRI!

Torvanger

Vito er MYYYYYYYYE bedre enn Demidiov, på alle mulige måter. Brann har blitt soleklart forsterket vs ifjor.

Alonso Solis

Quote from: Torvanger on April 07, 2017, 08:10:44 AM
Vito er MYYYYYYYYE bedre enn Demidiov, på alle mulige måter. Brann har blitt soleklart forsterket vs ifjor.


Det er bra vi ikke overdriver i det hele tatt.

Corran

Må ærlig innrømme at mitt inntrykk av Vito så langt (noe som er et litt vel tynt grunnlag) er at vi er forsterket i forhold til med Demidov.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Alonso Solis

Jeg er ikke uenig i det selv om det selvfølgelig er altfor tidlig å konkludere med noe som helst enda. Men det ser ut som om Vito er like god/bedre enn Demidov på det aller meste. Det jeg imidlertid er bekymret for er det Demidov bidro med i garderoben, og måten han "pushet" laget på under kamper. Jeg tror ikke Vito er i stand til å matche det.

I tillegg var Demidov unormalt ærlig i media. Han kalte en spade for en spade, og det er noe vi supportere setter stor pris på. Dessverre er dette en utdøende rase, nå skal man være PK. Jeg tror ikke Vito er i stand til å matche Demidov på dette punktet heller.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

SeLyren

Eg tenker at mellom Vito, Sivert og Orlov er det meste dekket når det gjelder lederegenskaper. Piotr og Acosta er også typer som pisker og sier ifra visst ting ikke er som det skal, leder med eksempel og innsats. Nei eg tror ikke Demidov sine lederegenskaper savnes spesielt. Men vi er vel alle enig om at Demidov sin rolle, var svært viktig i fjor, men nå er ikke det så prekært lenger fordi gruppen er "satt".
Det Wormen viste mot Strømsgodset oste klasse, og holder han seg skadefri er eg absolutt sikker på at vi har landets beste stopperduo, og hvertfall landets tøffeste stopperduo. #Badass #Asswoppin´
Barmen Army

Billy Elliott

Vito er nok en solid oppgradering på det meste. Det eneste problemet er kjeks-nivået. Vår russiske venn var også mye kjeks i starten. Hvis hollenderen skal gjennom samme prosess kan i alle fall Grønner puste lettet ut. Det ble nevnt at Wormen haltet etter å ha blitt byttet ut på torsdag også?


Superjack

Vito klager på midtbanen som burde by mer på at de ville ha ballen, og misfornøyd med langpassningene som Kristiansund hadde kontroll på, i følge intevju med bt.
100% enig. Midtbanen gjemte seg i 2. omgang. Og meningsløse langballer inn i feltet mot Børven eller Orlov er tull.
i taper ALDRI!

Gulløl

Tenk hvor bra Wormen blir når han er helt skadfri og kan yte 100 %, istedfor 80-90 %.
Veldig bra i dag, helt sjef der bak. Veldig bra av Soltvedt å hente han som kaptein og forsvarssjef.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Corran

Ja han styrer forsvaret på en glimrende måte. Spesielt viktig i dag når Barmen som er litt mindre rutinert på den defensive midt plassen (i fohold til SHN på denplassen) måtte inn og vikariere.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Gamleørn

Brannfakkel: det var unødvendig å hente Wormgoor. Burde satset på Pallesen.
Vi rykker aldri ned for vi er brann

Ninja-Bob

Det er ikkje så enkelt som dette, men Haugesund sit forsvar har sluppe inn 16 så langt og vårt har sluppe inn 10. Så eg trur sportslig ledelse gjorde eit riktig val der.

Buljongmannen

Pallesen kommer hem en dag, kanskje gratis når kontrakten hans går ut?

Thorstein22


krakra

Han har vært god, men best har han ikke vært. På vår børs er han på tredjeplass og det er vel ingen andre spillerbørser som har Wormgoor som beste Brannspiller. Stopperne er heldige som har en midtbane og et kollektiv som gir dem rimelig enkle arbeidsvilkår. Det får de godt betalt for på børsen med seksere, sjuere og til og med åttere i kamper der hele laget forsvarer seg godt og de har ganske enkle arbeidsforhold. På motsatt side er de offensive spillerne som blir straffet hardt når hele kollapser offensivt. I år har de fått mer hjelp kollektivt enn i fjor,  men vi har aldri ofret det defensive til fordel for det offensive. Vi har gjort det motsatte. Så forsvaret har langt enklere arbeidsvilkår, men også defensivt har ikke Wormgoor skilt seg ut fra spillere som Heltne Nilsen og Braaten.  Men han får bedre betalt.
Særlig får Heltne Nilsen dårlig betalt. Hvis han stenger midtbanen fullstendig blir stopperne belønnet med seksere og sjuere. Selv blir han gjerne straffet for manglene offensive bidrag. Heltne Nilsen flyter på få andre. Har får sjeldent betalt for andres defensive innsats.

Defensivt vil jeg si at Heltne Nilsen har vært vår viktigste og mest uerstattelige spiller. Vi har merket det mer i kampene han har vært ute enn i kampene Vito har vært ute. Tar vi med de offensive har også Braaten og Haugen og kanskje Orlov vært bedre enn Vito.

Alonso Solis

Ikke enig i at Braaten har vært bedre enn Vito totalt sett. Braaten har gjerne vist høyere toppnivå, men han har også hatt endel kamper/omganger der han har vært totalt fraværende. Vito har vært gjennomgående god, med få/ingen feil. Han er også kaptein og skal ha litt av æren for at det er kollektivet i Brann som gjør at vi har prestert som vi har gjort og ikke enkeltmannsprestasjoner.

Totalt sett mener jeg Haugen har vært vår beste mann så langt i sesongen. Etterfulgt av Vito og Nouri, som også har hatt en meget god sesong.

Thorstein22

Jeg får Martin Andresen-vibber av Vito om dagen. For en signering! Maskin!

Yngve

Quote from: Thorstein22 on June 26, 2017, 10:23:42 AM
Jeg får Martin Andresen-vibber av Vito om dagen. For en signering! Maskin!


Han har no vore ganske svak dei siste to kampane då... Men einig i at han har vore ei knallsignering for oss. Me er på ingen måte svekka på stopparplass.

krakra

Litt dårlig timing ja. Martin Andersen-vibber? Han er iallefall en helt annen type. Knapt sett ham hissig en eneste gang. Veldig rolig. MA var jo rabiat. Skremmende rett og slett.

Go Up