• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Etterlever Brann verdiene sine?

Started by nystemten, September 27, 2016, 10:54:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

nystemten

Oppfatter folk at Brann etterlever verdiene sine aktivt? Mener dere at verdiene kommer tydelig frem og er troverdige?

Verdiene er som følger:
- Være ærlig
- Bry seg
- Være målrettet
- Være offensiv
(Hentet fra brann.no)

Kunne det styrket verdiene dersom Brann hadde verdiambassadører blant spillerne (f. eks. Huseklepp, Grønner, Demidov m.m.)? Hvem mener dere eventuelt kunne vært gode verdiambassadører for Brann?

Billy Elliott

September 27, 2016, 11:34:45 AM #1 Last Edit: September 27, 2016, 11:36:20 AM by Billy Elliott
Quote from: nystemten on September 27, 2016, 10:54:44 AM
Oppfatter folk at Brann etterlever verdiene sine aktivt? Mener dere at verdiene kommer tydelig frem og er troverdige?

Verdiene er som følger:
- Være ærlig
- Bry seg
- Være målrettet
- Være offensiv
(Hentet fra brann.no)

Kunne det styrket verdiene dersom Brann hadde verdiambassadører blant spillerne (f. eks. Huseklepp, Grønner, Demidov m.m.)? Hvem mener dere eventuelt kunne vært gode verdiambassadører for Brann?

Ja, etter det ble stilt i stand et nytt styre og stell oppe i Idrettsveien mener jeg de i stor grad har klart å etterleve disse verdiene.

- Være ærlige
Man er nå åpne om sin dårlige økonomiske situasjon i betydelig større grad enn før. De bygges ikke luftslott lenger. Vibekke er også flink til å møte supporterne på jevnlig basis, og hun lytter.

- Bry seg
Barmen og Grønners innsats for kreftsyke barn stikker seg frem som gode eksempler på at klubben gjør dette.

- Være målrettet
Absolutt. På sport- og adminsiden viser Brann at de jobber godt. Eksempler er LANs fornuftige og realistiske måte å oppnå gode sportslige resultater på, samt styrets løsningsvillige og effektive måte å tilnærme seg "stadionproblemet" på. De virker også å jobbe godt mot sponsormarkedet for å oppnå bedre avtaler.

- Være offensive
Her er man kanskje litt for nøkterne for bergensernes smak, hva angår alle sider av klubben. Men det er nok strengt nødvendig. Det eneste jeg har noe å utsette på her, er en altfor slapp innsats for å få folk på Stadion.

Spelaren

Rune "eg vil at Rosenborg skal bli bedre
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up