• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brannflagg

Started by Eksil-bergenser, September 15, 2016, 13:57:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Eksil-bergenser

Hei alle sammen.

For noen år siden ble jeg tvangsflyttet til Stavanger av fruen. Har hatt for vane å flagge med Brannflagget hver kampdag, men nå begynner det gamle flagget å rakne i sømmene.

Lurte derfor på om noen har et flagg (til flaggstang) som jeg kan få kjøpe.

Brann butikken har ingen ting for salg, og foreslo at jeg sjekket om noen her kanskje hadde et.

Håper på snarlig svar, så jeg får heist flagget igjen før sesongen er over. Viktig å vise siddissene her nede hva patriotisme er.

dudo

Jeg kan ikke hjelpe deg, men støtter tiltaket!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Eksil-bergenser

September 16, 2016, 08:01:18 AM #2 Last Edit: September 16, 2016, 08:07:01 AM by Eksil-bergenser
Sjekket med administrasjonen om de hadde, men de hadde ingen til salgs. Spurte så om jeg kunne få trykke opp et eget flagg, men det fikk jeg heller ikke lov til.  :(

Spelaren

Du trenger da ikkje spør Brann om lov til å trykke opp ditt eget flagg. Det er sikkert en bråte med design-jør-åon-flæg-selgere på internett som kan trykke opp et ålreit 70x100cm flagg med en Brannlogo på. Sålenge du ikkje starter å selge Brann-effekter er det ingen som kommer til å bry seg :) .
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Eksil-bergenser

Ja, lettere å få tilgivelse enn tillatelse kanskje..

Go Up