• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann i media

Started by Leffen, August 01, 2016, 13:21:50 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Mer slik nerding, mr. Voksenunderholdning. Veldig interessant for oss som ikke har fulgt Brann så lenge som deg.

Lasaron

Langt intervju med Koomson i BA i dag. Ulriken. På det ene bildet ser vi en albue ved siden av ham. Mon tro hvem det er sin? Gorm, kanskje?
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Gulløl

Imponerende seertall på søndag selv om det nok var den klart største prosenten som heiet på "Hele Norges Rosenborg".

Klipp 1:
Søndagens kamp mellom Rosenborg og Brann var den perfekte storm. Det kommer også frem i TV-tallene fra kampen, forteller rettighetshaver Discovery i en pressemelding. Kampen trakk 310.000 seere til TVNorge - det høyeste antallet siden Discovery tok over rettighetene før 2017-sesongen.


Klipp 2:
Den forrige rekorden var på 295.000. Også den gangen møttes Brann og Rosenborg, i mai i fjor.
Da Rosenborg jaget en utligning i sluttminuttene søndag, var det 470.000 mennesker som så på.


https://www.bt.no/100Sport/fotball/Rosenborg-Brann-satte-ny-rekord-255811b.html
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Det er unektelig god reklame for norsk fotball med fulle tribuner, fint vær og en seierherre som gir håp om noe mer spennende enn kor tidlig potetene kan tas opp i haust.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Serez

Tok å søkte litt rundt på nettet angående seertall for å se hvor godt dette tallet faktisk er.

Snitt for seertall på hovedkampen i 2017 var 159000, som var bedre enn bunnåret 2016 med 119.000 seere i snitt. Sist hovedkampen gikk på TV (2012) var snittet 339000. Så det er enda langt igjen, var jo ikke som om 2012 akkurat var et høydeår heller, men pilen peker nå i hvert fall oppover.

Litt morsomt er det at i glansdagene (2006) så var det 380.000 som så en OBOS kamp mellom Aalesund og Strømsgodset på TV. Hvis vi ender opp med en spennende høstsesong, så burde det være håp om at vi kan komme opp i godt over 200.000 i snitt på hovedkampen. Det viktige er i hvert fall at hovedkampen må aldri igjen bak betalingsmur.

Superjack

Mye Brann i beegenspressen om dagen. Liker det!
i taper ALDRI!


Gulløl

June 07, 2018, 15:26:40 PM #57 Last Edit: June 07, 2018, 15:52:16 PM by Gulløl
Quote from: Billy Elliott on June 07, 2018, 15:08:19 PMBrann starter podkast:
http://www.brann.no/nyheter/na-kommer-brann-podcasten
Dristig og offensivt valg å kalle podcasten "Gullet ska hem". Men flott det for gullet skal jo hem en gang : )
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Gulløl

Christoffer Schjelderup ser ut til å være rett mann til å være programleder i Brann podcasten. Dette var frisk og bra. Første episode gir jeg terningskast 5.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Norlings Hund 2

Flott initiativ! Står ikke noe om hvor ofte podcaster slippes, men regner med at det er hver uke?

Tom C

Enig. bra pod. litt mer dybde enn bt sin, selv om det selvfølgelig også er fornøyelig å høre på fjaset til doddo innimellom... Men må man velge tror jeg Brann sin vinner på knockout,
Aldri mer Obos....

Belfort

Quote from: Tom C on June 08, 2018, 10:24:11 AMEnig. bra pod. litt mer dybde enn bt sin, selv om det selvfølgelig også er fornøyelig å høre på fjaset til doddo innimellom... Men må man velge tror jeg Brann sin vinner på knockout,

faren er at den blir lite kritisk.

Billy Elliott

Quote from: Belfort on June 08, 2018, 10:40:14 AM
Quote from: Tom C on June 08, 2018, 10:24:11 AMEnig. bra pod. litt mer dybde enn bt sin, selv om det selvfølgelig også er fornøyelig å høre på fjaset til doddo innimellom... Men må man velge tror jeg Brann sin vinner på knockout,

faren er at den blir lite kritisk.

Men til det har man mange andre Brann-podkaster. Branns offisielle har en så unik tilgang på interessante gjester at det nesten er dømt til å bli gøyalt å høre på. I alle fall for oss blodfans.

Norlings Hund 2

Bedre med substans uten kritikk, enn kritikk uten substans.

Nixon

Quote from: Norlings Hund 2 on June 08, 2018, 12:37:43 PMBedre med substans uten kritikk, enn kritikk uten substans.

He he, hvis man måtte velge. Men tror vi skal være glade for at de oppe på Stadion ikke har vært enerådende når det gjelder Brannrelaterte nyheter og informasjon de siste tiårene...

Denne podcasten er jo bra den som et tilskudd til den mer objektive pressen, jo mer stoff jo bedre. Men de burde strengt tatt merket den "Kommersielt innhold"!;)
Rød makt på Hansa!

Nixon

https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/G1b4RV/Syk-Brann-dyrking-av-pressen

Når Bergens Tidende hver uke bruker et titalls sider til Brann-stoff, og endatil setter av førstesiden både titt og ofte, da er det noe alvorlig i veien med redaksjonen. Kanskje det neste blir at pedofili også skal hylles? Det ligger vel egentlig ikke så langt unna det å gå på Stadion og se relativt unge sexy menn løpe rundt etter en ball?

Jeg skulle nesten ønske at dette ikke var satire, men at han mente det!:)
Rød makt på Hansa!

Kagain

Det er vel et satirisk svar på "https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/5Vz1lK/Syk-homo-dyrking-av-pressen"; av WILFRED W. HØSTELAND (mest kjent for å skrive innlegg om bybanen etter det jeg forstår på kommentarene)

Finfin respons

Gøy offisiell bannepod episode 1, gledelig for både prester og lekfolk. Som kjent fra både Bibelen og senere O Thue er det ikke langt fra 11-3 og dra til helveté. Forskjellen på hjemmebane og bortebane ligger i dette Soltvedtske nødrimet.

Fint å høre Osdal i gang igjen, men tvilen har begynt å gnage.
I den forbindelse:
Viktig melding til Krøvel Vellevold!
Sjansen er stor for at man fremdeles er i dyp koma, at Brann egentlig ligger på åttendeplass, det er jevn uro og misnøye i klubben og byen og ideen om podden Guldet skal heim har ikke blitt unnfanget engang, og at alt bare er en komatøs drøm.
Vi her på forumet er litt usikker på hva som er virkelig, og ber herved om bekreftelse fra ansvarlig lege, gjerne denne mønsterlegen Schelderup, kanskje.
Kanskje.

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Nixon

Krøvel tilpasset seg til et liv uten forumet da det var nede i fjor høst, og var klok nok til å holde på det!;)

Når det gjelder Brann i media er det en fin kommentar i BA under den faste vignetten "Ka é det med Bergen?" som i dag omhandler Brann. Jeg må si meg enig med forfatteren som oppsummerer med "Hvis Lars Arne Nilsen på mirakuløst vis makter å lede Brann til seriemesterskapet i november, skal jeg sende Rikard Norling en tanke. For faen, Rikard, det skulle vært du, det skulle vært du."
Rød makt på Hansa!

Go Up