• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lillestrøm - Brann 11. mai kl 19:00

Started by Lasaron, May 08, 2016, 07:43:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Henki

Pent angrep, Huseklepp slipper ballen for tidlig!
Ballen skal fremover!

Torvanger

Kom nå til en avslutning for i helvete!!!!

Belfort

Meget svak utgave dette LSK laget. At vi ikke klarer bedre mot dette laget er skamfullt

Hatleking

Det er ikkje ofte Braaten reagerar på avgjersler imot. Verkar som at LSK-spelaren skjærer inn rett føre han der.

dudo

Første touch skal være frispark? Gje dokker!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Her skal det leggjast til mykje. LSK har drøya.

Spelaren

De kan legge til 30 minutt uten at vi får ballen inn.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Torvanger

Da er det kjørt. Veldig unødvendig tap.

Spelaren

Nilsen meiet ned, hva pokker har dommeren drukket??

krakra

Trist at vi roter det bort på en keepertabbe og lav effektivitet. Vi gjør en bra kamp her, og prestasjonene kan spillerne være fornøyd med, men det er alt for lite klinisk.

Savner Vega. Vi trenger ham tilbake så fort som mulig. Ett mål på de siste fire bortekampene taler sitt språk.

Henki

Quote from: krakra on May 11, 2016, 19:55:58 PM
Trist at vi roter det bort på en keepertabbe og lav effektivitet. Vi gjør en bra kamp her, og prestasjonene kan spillerne være fornøyd med, men det er alt for lite klinisk.

Savner Vega. Vi trenger ham tilbake så fort som mulig. Ett mål på de siste fire bortekampene taler sitt språk.

Det var mye positivt i dag. Bortsett fra tabben til Piotr er det jo en nærmest perfekt gjennomført bortekamp.
Ballen skal fremover!

Belfort

En midtspiss og en indreløper må hentes i sommer.

krakra

Quote from: Belfort on May 11, 2016, 20:00:24 PM
Vi trenger først og fremst nye kantspillere. Med Braaten på midtbanen har vi en solid trio der med grei backup og Johansen, Barmen og Skaanes. Vi trenger kantspillere som gjør mer enn å forsvare seg, og hvis ikke Hvilsom kommer i gang snart bør vi nok vurdere en ny spiss også. Framover er det bare å satse på Skålevik og håpe at han kommer skikkelig i gang.

Jose Arrogantio

Quote from: krakra on May 11, 2016, 20:01:58 PM
Quote from: Belfort on May 11, 2016, 20:00:24 PM
Vi trenger først og fremst nye kantspillere. Med Braaten på midtbanen har vi en solid trio der med grei backup og Johansen, Barmen og Skaanes. Vi trenger kantspillere som gjør mer enn å forsvare seg, og hvis ikke Hvilsom kommer i gang snart bør vi nok vurdere en ny spiss også. Framover er det bare å satse på Skålevik og håpe at han kommer skikkelig i gang.

Jeg tror også kantspillere er det vi trenger mer enn midtspiss. Vil også satse på Skålevik framover, tror han har noen mål i seg om vi får til litt bedre angrepsspill med bedre kanter.

Brann I Europa

Ser det meste har blitt sagt allerede, men dette var surt. Målet kommer på en keepertabbe og hadde vi ikke vært så utrolig ineffektive hadde det på ingen måte vært urimelig med tre poeng, og i alle fall ett. Vi er nødt til å få noen spillere som vet hva de skal gjøre foran mål for det gjentar seg gang på gang at målene sitter altfor langt inne.
Unrestrained freedom with no moral boundaries is considered the ultimate evil, for humans hate freedom above everything else.

Belfort

Vi er nødt og få spillere som kan få den jævla ballen i mål. Barmen må ha fått en av de kraftigste vaksinene mot scoringer i fotball Norge

Hatleking

Me spelte iallfall rimeleg underhaldande på bortebane for dei som har snakka om det.

Torvanger

May 11, 2016, 20:21:25 PM #118 Last Edit: May 11, 2016, 20:23:01 PM by Torvanger
Bør Brann vurdere ny keeper? Nå tenker jeg ikke på baklengsen idag, for den var ikke en regulær keepertabbe i mine øyne, men hadde det ikke vært fantastisk med en keeper som har kontroll på utspark og som kan fungere nærmest som en utespiller, en som rett og slett har kontroll på beina? Piotr lager x antall innkast pr kamp på utsparkene sine. Horwath er like grusom langs bakken, så det er no go. Kunne tenkt meg keepeen til Odd, han er både ekstrem på strek og er god langs bakken.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Torvanger on May 11, 2016, 20:21:25 PM
Bør Brann vurdere ny keeper? Nå tenker jeg ikke på baklengsen idag, for den var ikke en regulær keepertabbe i mine øyne, men hadde det ikke vært fantastisk med en keeper som har kontroll på utspark og som kan fungere nærmest som en utespiller, en som rett og slett har kontroll på beina? Piotr lager x antall innkast pr kamp på utsparkene sine. Horwath er like grusom langs bakken, så det er no go. Kunne tenkt meg keepeen til Odd, han er både ekstrem på strek og er god langs bakken.

Du kunne tenkt deg det største keepertalentet i Norge? Det er du sikkert ikke alene om. Men det er totalt urealistisk

Ricky

Quote from: Belfort on May 11, 2016, 20:17:52 PM
Vi er nødt og få spillere som kan få den jævla ballen i mål. Barmen må ha fått en av de kraftigste vaksinene mot scoringer i fotball Norge

Vi spiller 4-3-3 hvor de tre foran har scoret til sammen 1 mål denne sesongen. Er vel kanskje der man bør begynne, og ikke blant indreløperne..

osoerli

Ein grei bortekamp, men vi manglar folk som kan scora.  Og så er Piotr svak.  Lillestrøm sin keeper gjer vel ein prikkfri kamp.  Om laga hadde bytta keeper seg imellom hadde sikkert Brann vunne 2-0.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Ninja-Bob

Trist at me ikkje klarte å få ballen i mål i slutten av første før LSK sit mål. Ellers var det interessant å sjå kor spele flytta seg frå høgre til venstre side når Braaten spelte der. Eg tenker at kanskje venstre kant og indreløper er staden å byrje. Vil gjerne sjå meir av Johansen, men han slit med nakken, var det så? Nouri - Braaten - Vega er ei bra høgreside. Har ikkje noko spesielt nært forhold til korkje Haugen eller Barmen, og Huseklepp kan bt snakke om kor mykje dei vil, men eg har ikkje trua på at han kjem til å bli i nærheten av like god som han ein gong var.

Det var også litt kommunikasjonstrøbbel mellom Braaten og Kristiansen og Hvilsom og Nouri, dersom det å skifte side skal bli ein taktikk (gjerne det!) så bør dei nok jobbe med dei relasjonane på trening.

Ja + keepertabbe og at det kastet skulle vore Brann sit og straffe i tillegg. Kjipt, altså.

Ninja-Bob

Keeperen til LSK hadde litt trøbbel med ballen i beina eit par gangar, men ellers bra. For eksempel på skudda til Nouri og Hvilsom frå høgre side.

Corran

Var det keepertabbe Tror jeg må se målet om igjen for jeg tenkte ikke tanken om at det var keepertabbe og ingen av de jeg så den med heller.
E bannet og steiket over kastet som skulle vært vårt og Nouri som ble lurt og Kristiansen som ikke fikk med seg at det var en mann bak ham (igjen).
Ellers ble vi snytt for en soleklar straffe på overtid der
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Gepard

Piotr er den beste keeperen brann har hatt på år og dag, så glem det.

Vi trenger at spillerne putter ballen i mål når de får en målsjanse, eller i hvertfall hver 3dje gang de får en. Skålevik Hvilsom Haugen og Barmen er eksempler på spillere som trenger altfor mange sjanser. Pissedårlige i den avgjørende fasen.

Corran

Den som nok en gang irriterte meg mest var Ruben. Mitt største ønske er ny venstreback eller at Vevatne får sjanse og griper den
Er dritt lei av at Kristiansen løper rett inn i motstander med ballen eller at når han endelig skal slå et innlegg så er det dritt dårlig
Det positive i da var at de fylte på litt i boksen når de angrep. Ble ikke noe utav det men det er da framskritt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Klaus_Brann

Quote from: Finfin respons on May 11, 2016, 18:21:57 PM
Interessant å se Braaten på venstrekant og Hvilsom på høyre. Med tanke på at Nouri og Braaten har best nærteknikk, så de tekniske ferdighetene blir gjerne bedre balansert og fordelt?

Eller har det med defensive oppgaver å gjøre?

Nouri?
Kristiansen har da bedre teknikk enn Nouri.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Veldig godt gjennomført kamp, minus en periode i 2. omgang, men jeg tror vi hadde vunnet denne om vi hadde scoret flere enn Lillestrøm.
Piotr, dommeren og de som brenner våre store sjanser kan vi takke for 0 poeng.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Nja, selv er jeg litt usikker på om vi hadde vunnet selv om vi scorte flere enn Lillestrøm.

Lasaron

Skuffende resultat. Lillestrøm hadde den beste keeperen, og det er jo lov. Synd at dommeren ikke ser straffen. Ellers produserte jo Brann en del sjanser. Kristiansen syns jeg har hatt en fallende kurve i det siste, men siden Acosta ikke skal spille på mandag, beholder nok LAN de andre tre i backrekken.

Brann må trene mer på avslutninger. Den saken er grei.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Corran

Quote from: Klaus_Brann on May 11, 2016, 23:45:27 PM
Quote from: Finfin respons on May 11, 2016, 18:21:57 PM
Interessant å se Braaten på venstrekant og Hvilsom på høyre. Med tanke på at Nouri og Braaten har best nærteknikk, så de tekniske ferdighetene blir gjerne bedre balansert og fordelt?

Eller har det med defensive oppgaver å gjøre?

Nouri?
Kristiansen har da bedre teknikk enn Nouri.

Kristiansen teknikk?????? Han kan løpe rett fram med ballen, men teknikk har han da ikke i det hele tatt. Viser det i alle fall ikke. Nouri kan jo drible en mann, mens Kristiansen kan løpe inn i en mann og miste ballen. Lenge siden jeg har sett noe mer hjelpeløst offensivt på back

Amatøren

I den grad det er interessant å fordele skyld, er det verdt å påpeke at Ruben mister markeringen på bakerste for tredje gang på baklengsmål i år. Når det kommer til keeperstallen holder den godt tippeliganivå. Kanskje kunne Horwath fått en kamp eller to, for å holde konkuransen ved like?
Barmen army

Torvanger

May 12, 2016, 08:18:35 AM #133 Last Edit: May 12, 2016, 08:25:53 AM by Torvanger
For øvrig hadde LAN de styggeste, mest strilske dongeribuksene jeg har sett, der han stod og kjekket seg på benken.  Han var stylet oventil, med både fin skjort og v-genser, men så toppet han dem med et par slitte dongeribukser, med stygge, innvendige lommer på bakparten. Har ikke Brann stil-Politi?  ;D

Amatøren

Har ikke Brann stil-Politi?  ;D

[/quote]

Kristoffer Larsens svakhet for cowboyhatter vitner vel om at dette er fraværende. Noen tanker om eventuell ansettelse av Marcus Pedersen som stilkonsulent i klubben?
Barmen army

Torvanger

May 12, 2016, 08:54:10 AM #135 Last Edit: May 12, 2016, 09:06:35 AM by Torvanger
Marcus Pedersen er vel bare en harrytass fra Hedmark. De mest stilsikre vi har hatt i Brann er vel Martin Andresen og Norling. Man kan også si mye om Lars Moldestads tåkeprat, men stilsikker er han. Mons Ivar Mjelde er vel skrekkeksempelet når det kommer til stil.

Se på dette: Hehe! Har han gammel grønske på knærne? Dette er åpenbart en bukse han har hatt i endel år.

Spelaren

Torvanger

Det hadde faktisk vært mer stilfullt med et par bilbukser, enn den slitt saken der, hehe!

aleksanderhjelleseth

May 12, 2016, 10:46:33 AM #138 Last Edit: May 12, 2016, 10:57:32 AM by aleksanderhjelleseth
.

Hatleking

Eg er glad for at me på dette forumet diskuterar dei viktige tinga i kamptrådane!

Ninja-Bob

Altså, dei buksene der er nye, men sånne som kjem ferdig fadet. Det er ein uting, faden på buksene skal vere forma etter brukaren sin kropp, og ikkje etter ein eller annan standardisering.

dudo

Men hva med oss som bare hadde fått fading i ræven da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Quote from: dudo on May 12, 2016, 15:14:17 PM
Men hva med oss som bare hadde fått fading i ræven da?

Skift underbukse.

pidre

Flotte bukser. Problemet er vel heller at Torvis foretrekker bilbukser. 
Saludar a los monos!

Christian

Kantproblematikken: Larsen hadde vel et ok innhopp mot slutten. Leverte i alle fall ett bra innlegg (kanskje to). Mulig han fremdeles kan ha noe å gi for Brann.

Kjell249

Larsen mangler desverre evnen å ta med seg ball og utfordre for å skape ubalanse. Det er sårt tiltrengt i dette laget og synlig når Vega er ute. Huseklepp gjør det når han er i for, desverre er han langt unna noen som helst form:)
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Go Up