• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann â?? Sogndal, lørdag 23.04.2016, kl.18.00 (runde 7)

Started by Gulløl, April 20, 2016, 22:44:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

krakra


Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

Ekstremt solid. LAN fortjener seriøs hyllest. Se på det Laget.

Hatleking

Jada! Ein krigekamp, men me vinn greitt. No står me med 14 poeng på 7 kampar. Det er særs, særs solid. Og motstandarane framover er ikkje umoglege å ta heller, så dette ser veldig bra ut.

Lasaron

Kjempeflottings!

Må dog ha vært underlig å se Brann vinne hjemme mot Sogndal, samtidig som Sogndal har ballen mest.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Spelaren

En ubegripelig herlig sesongĂĄpning. Tippeligaen er jo enklere enn Obos!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Gepard

Spørsmålet er hvor lenge Brann tørr å være litt kjedelige i spillestilen. Det er det som gir resultater dog.... Synes vi må la de spille på denne måten i år. Ikke forvente offensiv magi, hvis brann blir "presset" til å skulle spille mer med risiko kan nok poengfangsten bli magrere.

Det kan bli ekstremt flott dette her, men da mĂĄ man elske det smĂĄdefensive for nĂĄ.

Lasaron

Flotte mĂĄl!

Si meg, kjører TV2 samme besetning på hver eneste brannkamp? Bredeli og Mathiesen som kommentatorer, og Børrestad som reporter?
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Hatleking

Ein av mange ting som er gledeleg med dette Brann-laget er at det er mange som melder seg på. Vega spelte ikkje i dag. Huseklepp og Larsen er nok revansjelystne og ønskjer å vise seg fram. Grønner kjem inn og gjer det same Demidov gjorde. Skaanes fekk endeleg starte. Alt i alt er det slik at me har mange spelarar i flyt som kan avlaste kvarandre. Om me får ein skade/suspensjon er nestemann der med ein gong. Det er veldig kjekt.

Gepard

Quote from: Lasaron on April 23, 2016, 19:15:02 PM
Flotte mĂĄl!

Si meg, kjører TV2 samme besetning på hver eneste brannkamp? Bredeli og Mathiesen som kommentatorer, og Børrestad som reporter?


De liker vel Bergen\Brann da :) ikke feil det

ostraume

Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Giles

Meget solid, de rette marginene med, men det behøver alle. LAN skal ha ros for kreativ tilnærming til lagoppstillinger og kampledelse. Trener og spillere har innfridd og har lagt et fundament å bygge videre på.
Men som mange påpeker, realistisk innstilling har ført til mange poeng så fortsett med det.

haak

Solid og artig å følge Brann no.
LAN har en plan og spillerne følger lojalt opp i kamp etter kamp.
Ikke sĂĄ vakkert men det driter vi i no. Finspillet fĂĄr komme etterkvart.

Spelaren

Eg synes faktisk mye av spillet er vakkert, eg! Ofte glir det så fint på kantene, med veggspill, dobling og forseringer. Forsvaret er gode på å klarere riktig og effektivt, ikkje nødvendigvis bare måke, men spille fram i rom der vi har dekning. Deretter er midtbanen flinke til å omstille seg kjapt, og Nilsen er en fryd å beskue, der han ofte i god tid har orientert seg om mulige pasningsalternativer. Pasningene slås kanskje kort, men de FUNGERER.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Corran

Er stygg fotball men vakkert når det er Brann. Kan ikke huske sist jeg ikke ble uber nervøs når motstanderen presset og Brann la seg nedpå.
Sterkt defensivt spill og fine mål. Lite imponerende angrepsspill men de som spiller i angrep gir alt hemover og er med å gjøre laget sterke defensivt
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

blobby winters

Litt urettferdig ĂĄ forvente fin spill i dag.

Sogndal har noen duellsterke midtbane spillere og Brann mĂĄtte matche det. Synes det var greit ĂĄ starte med vĂĄr mest duellsterke midtbane spillere son kanskje ikke er de mest kreative - Barmen, Nilsen og Braaten.

LAN var også opptatt av å presisere at begge lag har spillt 3 kamper i løpet av 6 dager. Han har riktignok et godt poeng der.

Leffen

Slapp av, Davy. Vi tar ikke av. Men må bare kaste meg på rosen. Det er et bunnsolid Brann for tiden. Litt finspill får eventuelt komme ut på sommeren (passer best da) når Vega blir skikkelig varm i trøya. Men elsker hvordan og laget nøkternt kjemper fram poeng. Og som andre har nevnt; imponert over rulleringen. Føler han har truffet ganske godt hver gang og fått i gang store deler av troppen. Jeg har vært kritisk til Haugen, men det er godt å se at han kan sette sånne mål som vi har ventet på fra ham i flere år.

Spelaren

Opseth: "Brann er bedre organisert enn før, men jeg synes vi er et bedre lag enn dem"



For øvrig, med mindre Odd får bank 0-5 i dag - er vi på 4. plass etter denne runden. Sterkt!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


krøvel vellevold

April 24, 2016, 10:37:10 AM #70 Last Edit: April 24, 2016, 10:38:45 AM by krøvel vellevold
Quote from: Spelaren on April 24, 2016, 09:59:00 AM
Opseth: "Brann er bedre organisert enn før, men jeg synes vi er et bedre lag enn dem"



For øvrig, med mindre Odd får bank 0-5 i dag - er vi på 4. plass etter denne runden. Sterkt!
Legg ned hele klubben!

Finfin respons

Hyll, hyll, LANparty og fyll. Men:
Brann skaper for fĂĄ sjanser. I gĂĄr var vi effektive med de vi hadde.
SĂĄ det er grunn til bekymring. Samhandlingen, spesielt pĂĄ venstresiden mĂĄ opp noen hakk.
Kanskje.

Gulløl

En liten digresjon. Hva er greien med ĂĄ gĂĄ med gammel ManU drakt (Cantona) pĂĄ Store StĂĄ ? En ny kul trend, noe jeg ikke har fĂĄtt med meg ?
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller VĂĄlerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Corran

SĂĄ til og med en med gammelt Leeds sjal. Eg e Leeds supporter men kunne aldri gĂĄtt med et leedssjal pĂĄ Brann kamp. Greit nok ĂĄ ikke ha effekter pĂĄ seg, men er jo bare smĂĄlatterlig ĂĄ gĂĄ med effekter for et engelsk lag pĂĄ Brann kamp
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Slik har det nå alltid vært. Gjerne ikke Leedseffekter, men effekter fra rødfargede lag. Man tenker vel som så at "hey, det er jo fotball, og fargen er rød."
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

krøvel vellevold

Quote from: Lasaron on April 24, 2016, 17:09:48 PM
Slik har det nå alltid vært. Gjerne ikke Leedseffekter, men effekter fra rødfargede lag. Man tenker vel som så at "hey, det er jo fotball, og fargen er rød."

Ja en dag kommer de med Bryne-drakt.
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: Corran on April 24, 2016, 16:32:19 PM
smĂĄlatterlig ĂĄ gĂĄ med effekter for et engelsk lag pĂĄ Brann kamp


Er man Norsk med null tilknytning til England sĂĄ er det latterlig ĂĄ gĂĄ med Engelske effekter uansett. Men det er sikkert ikke alle enig i :)

Finfin respons

Men sære og utradisjonelle tredjedrakter fra fotballøyen er innenfor vel  ::)
Det burdevel være en egen motetråd på forumet for fotballhipsterne?
Kanskje.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

Quote from: Finfin respons on April 24, 2016, 18:35:35 PM
Men sære og utradisjonelle tredjedrakter fra fotballøyen er innenfor vel  ::)
Det burdevel være en egen motetråd på forumet for fotballhipsterne?


Noen av hodeplaggene på Store Stå burde vært evaluert av motepolitiet (eller homsepatruljen) ;)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller VĂĄlerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Corran

Quote from: Northside on April 24, 2016, 17:39:08 PM
Quote from: Corran on April 24, 2016, 16:32:19 PM
smĂĄlatterlig ĂĄ gĂĄ med effekter for et engelsk lag pĂĄ Brann kamp


Er man Norsk med null tilknytning til England sĂĄ er det latterlig ĂĄ gĂĄ med Engelske effekter uansett. Men det er sikkert ikke alle enig i :)

Nei der er jeg sterkt uenig. Skjønner ikke all den fasinasjonen med Spania, Italia og Tyskland. Men engelsk fotball er mange av oss vokst opp med i en tid det var meget eksotisk og en ikke ble bombardert med fotball. Det var til og med meget spennende bare å få vite hvilken kamp en skulle få se på lørdagen klokken 16:00. Hvilken kamp som skulle gå på tv ble bestemt samme dag (tror det var en time før kamp)
Mener og å huske at i den norske sesongen så ble det ikke sendt engelske kamper men kan være jeg husker feil der
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up