• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

AALESUND - BRANN 03.04 kl 18:00 (Color Line Dørmatte)

Started by Torvanger, March 21, 2016, 14:38:54 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth

Spelaren

Fint innlegg av Vega der, men offsiden så riktig ut.

dudo

Kan vi få kjedelig LAN-ball igjen nå snart?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

pidre

Saludar a los monos!

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Nixon

Rød makt på Hansa!

Spelaren

Med Sophie Eriise hengende på ryggen klarer han fortsatt å krangle inn et mål. Respekt!

Spelaren

Seier dere! En deilig dag avrundes med et deilig resultat.

osoerli

Deilig med 3 poeng.  Sivert er fortsatt ubeseira
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

krakra

Veldig viktig seier. Vi har klart å bruke sesongstarten til å bygge trygghet og selvtillitt og to ganger på tre kamper har vi kommet tilbake etter å ha ligget under. Ikke  noe sprulende fyrverkeri akkurat, men vi fremstår solide og ikke som noen dumpekandidat.

Riise.. Treg, utrent og først og fremst opptatt av å framheve seg selv også på banen. Glad vi unngikk både fyren og spilleren. Da tar jeg heller Braaten, som forsåvidt var ok i dag. Mot Glimt håper jeg likevel på Vega fra start

aleksanderhjelleseth

Gulløl

Nå blir det FEST mot serieleder Glimt på søndag. Her må en satse på å selge ut hele Stadion. Tjukkogfeitogfull........
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Superjack

Seier på bortebane, på plast, etter å ha ligget under.
3 kamper uten tap

Neste helg venter serielederen, vi har lest fra tabellen pr no, møtt dumpekandidat Strømsgodset og middelhavsfarerne Odd og Aalesund. Neste helg venter topplaget, serieleder Bodø-Glimt på stadion!

Dette er en oppløftende start på sesongen og det kan bli enda bedre.
i taper ALDRI!

Belfort

aleksanderhjelleseth

Det var ikke mye de skapte på oss i 2omg. Vi fremstår solid og godt trent. Vega sin dødballfot virker utrolig spennende, for et rapt tilslag og for en svång han fikk på ballen...Denne seieren smakte utrolig godt.

Leffen

Finfin respons

Braaten gjør seg ikke bort som indreløper når den defensive jobben måtte gjøres. Helt supre bytter.
Kanskje.

Torvanger

Jeg har ikke annet å si enn:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yngve

Quote from: osoerli on April 03, 2016, 17:56:16 PM
Quote from: Yngve on April 03, 2016, 17:22:51 PM
Om berre Brann hadde hatt ein spiss i troppen som likar at det vert slått lange, dårlege ballar mot han. Slik at me kunne brukt Hvilsom der han truleg er best, på kanten..

Eller om me hadde hatt kantspelarar som pumpa inn innlegg jevnt og trutt, i staden for å snurra rundt seg sjøl eit par gonger og sende ein pasning bakover.

det er vel litt av poenget, for Hvilsom er på ingen som helst måte ein spiss ein skal pumpa inn innlegg til. Til det verkar han for svak. Difor Orlov-hintet.

Trur Hvilsom kjem betre til sin rett frå kant.

Gepard

Fantastisk digg. Vega en åpenbaring for laget. Så får vi håpe stadionmatten er i bedre stand så det går an å bruke costaricaneren på søndag

blobby winters

Quote from: Leffen on April 03, 2016, 19:05:36 PM
Vega, lovende!! Herlig dødballfot!

Spennende spiller. Vi må nok bare akseptere at han tar noe merkelige valg av og til. Haugen ble super irritert på han et par ganger.
Mål fra hjørnespark og annulert mål fra frispark. ikke verst.

OmOssSjølOgHansaøl

Deilig, deilig, herlig, herlig!

Pokker så mye moral det viser seg å være i dette laget! Godt trent ser vi også ut til å være. Og det er herlig å se at superinnbytter Karadas kan lage like mye kaos i motstanderens 16-meter i Tippeligaen som der vi spilte fjoråret. Uavhengig av om han har en Riise hengende på ryggen eller ei.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Klaus_Brann

Fantastisk deilig. Vi har noe på gang. Trygt defensivt og tidvis bra offensivt.
At Jesper Mathisen mener dette var en krigekamp og at vi ikke spiller pent offensivt til tider er jeg helt uenig i, dette er oppløftende for guttene.

Mange var veldig gode i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Konge med seier! 5 poeng på de tre første holder til 50 poeng. Sesongstarten har vært mer enn godkjent. Spillerne virker bedre trent enn jeg hadde håpet på etter bare en vinter med LAN. Moralen er god. Psyken virker å være på god vei.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

pidre

Quote from: blobby winters on April 03, 2016, 19:25:09 PM

Spennende spiller. Vi må nok bare akseptere at han tar noe merkelige valg av og til. Haugen ble super irritert på han et par ganger.

Er Haugen sur for at Vega er foretrukketå slå dødball?
Saludar a los monos!

Finfin respons

Fikk ikke med meg, men såg at det var tendenser til tegn-kroppsspråk utpå der, tildels direkte fysisk kommunikasjon. Tar nok litt tid å få ting til å flyte. Han jublet aleine for seg selv utpå der da Karadas satte inn vinnermålet.
Kanskje.

OmOssSjølOgHansaøl

(For en gangs skyld en) Bra kommentar av noen ("A") på Doddo-chatten:

"Statue av azar med riise på ryggen"

Det kunne ha blitt en episk statue. :-)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Torvanger

Haugen bør bare være ydmyk vs en spiller som befinner seg på er nivå han ikke vil komme på, noensinne. Men, Haugen er god nok han.

krakra

Haugen er god nok, men Vega er på et nivå han aldri vil komme på og som han bør vise ydmykhet for? Det er kanskje greit å gire ned litt. Vega hadde et lovende innhopp og har spennende ferdigheter, men han er ikke noen klassespillef i TL eller nøkkelspiller for Brann ennå.

Vi trenger en type som Vega, med individuelle ferdigheter som er morsom å se på og spennende å følge i en sesong der mye vil handle om det trygge, solide og kollektivet, men han er beskrevet som en ustabil spiller og er neppe en vi bør legge ansvaret for poengfangsten på med det første.

Corran

God kamp alt i alt og 5 poeng foran mitt skjema :-)
Laget jobber godt for hverandre og som Jesper Mathisen sier så er de flinke til å rette opp for hverandre. Gode bytter, håpet at Remi skulle bytte ut mot Vega og Braaten flyttes et hakk tilbake og jaggu gjorde ikke Lan akkurat det. Hadde ikke trodd an ville gjøre det men Kudos for gode bytter.
Føler også at det offensive begynner å ta litt form med en del gode løp og bra tendenser. Det er i alle fall framgang.
At Hugen ble litt oppgitt på Vega er da helt problemløst. Han var ledig for pasning men vega fyrer av i en motstander så vi mister ballen og da er det vel greit at de gir beskjed. Viser bare at de er tente og engasjerte. Samme med den Polsk/russiske krangelen i første
Brann laget virker mer tente og engasjerte enn på mange år (2011?) og det gir håp selv om det er mye som kan forbedres  
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Når jeg ser reprisen nå, så tror jeg faktisk Karadas lager tunnel på keeper på scoringen.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Henki

Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Fantastisk deilig. Vi har noe på gang. Trygt defensivt og tidvis bra offensivt.
At Jesper Mathisen mener dette var en krigekamp og at vi ikke spiller pent offensivt til tider er jeg helt uenig i, dette er oppløftende for guttene.

Mange var gode i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Kriging? Flere av kontringene våre var direkte lekre. Kjappe, presise pasninger.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on April 03, 2016, 17:44:06 PM
For en fantastisk fin kontring, synd de ikkje spilte fri Braaten på slutten der. Hvilsom må stille inn siktet bedre om han skal forsvare en plass i startelleveren.

Burde spilt Huseklepp i stedet og så burde ikke Hvilsom skutt når han var såpass mye i ubalanse.

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on April 03, 2016, 23:29:16 PM
Kriging? Flere av kontringene våre var direkte lekre. Kjappe, presise pasninger.

Ja, tidvis lurte jeg på om det var Brann vi så.

Klaus_Brann

Quote from: blobby winters on April 03, 2016, 19:25:09 PM

Det må Haugen gjerne være, men om han fortsetter i samme stil har vi en klassespiller.

Go Up