• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Deyver Vega

Started by karkarkar, March 02, 2016, 14:39:44 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

blobby winters

Ikke som venstre kant.
Vega er høyre kant. De gangene han har spilt venstre kant har ikke han skapt now som helst.

Koomson har vært god men likevel håper jeg å se Vega oftere som høyrekant

Gulløl

June 14, 2018, 17:24:54 PM #101 Last Edit: June 14, 2018, 17:34:55 PM by Gulløl
"Problemet" kan løses. Vega som høyrekant, Koomson som spiss og Marengo som venstrekant. Hadde ihverfall vært spennende å prøvd det over noen kamper, mulig det kunne blitt en stor suksess i høst. Greit nok at Skålevik er en bedre avslutter en Koomson, men Koomson skaper langt mer sjanser selv. I tillegg kunne Brann brukt bakrommet mye mer aktivt med lynraske Koomson. Som eksempel kampen mot VIF der de sto ganske høyt og ødelagte Brann sitt spill fordi de viste at Skålevik ikke var store bakromstrusselen. Koomson er også flinkere til å holde på ballen og ville gitt gode assist til indreløperne og kantene. Håper Brann kunne testet denne trioen på topp i sommerpausen i treningskampen mot FKH om Vega ikke er solgt. Kanskje med tillit over noen kamper kunne Vega kommet tilbake til formen han hadde i fjor høst. Men det mest sannsynlige er vel at Vega blir solgt i sommer.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Billy Elliott

Quote from: blobby winters on June 14, 2018, 17:06:18 PMIkke som venstre kant.
Vega er høyre kant. De gangene han har spilt venstre kant har ikke han skapt now som helst.

Totalt har han et sted mellom 20 og 30 minutter som venstrekant i Eliteserien. Ikke akkurat et vurderingsgrunnlag stort nok til å trekke slike konklusjoner, synes jeg.

Superjack

Jeg tror både Koms og Vega kan passe på spissplassen. Mulig Vega kan være mer beslutsom og målfarlig.
i taper ALDRI!

SK

Har ikke helt troen på Koomson som spiss. Mannen er jo vaksinert mot å score, eller avslutte brukbart for den del. Spisskompetansen hans kommer best til sin rett når han kan skape muligheter for andre.

Serez

Det er like mange målpoeng som Fredrik Haugen har. Marengo har frem til de siste par kampene forvaltet plassen sin bra og Vega måtte bevise at han var bedre enn en klassespiller. Men er helt enig i at Vega kunne godt fått større innhopp og evt en kamp fra start nå i det siste (ca fra RBK kampen) når Marengo har gjort alt annet enn å imponere.


Go Up