• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

�rsmøte 2016

Started by Nixon, January 13, 2016, 15:04:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.brann.no/latest-news/article/yk1xc3zi3c8c1l4i714zmm75j/title/datoen-for-arsmotet-blir-1-mars

Brann sitt årsmøte er lagt til tirsdag 1. mars.

Kjell Tennfjord og KriseLise kommer. Kommer du?
Rød makt på Hansa!

Kagain

Gulløl

Det er vel stor sjanse for at det skal informeres om at styret har bestemt seg for å skifte til kunstgress i vinterpausen 2016/2017. Så folkens bli ikke sjokkert om det skjer. Dette bestemmer styret og slik jeg har forstått det er det ikke aktuelt med noe avstemning blant medlemmene. Når administrasjonen en stund har vært krystallklar på at de ønsker kunstgress betyr det mye i forhold til styret. Når styret i høst bare manglet noe dokumentasjon for å ta en avgjørelse tror jeg at det nå går mot et vedtak om kunstgress på Brann Stadion.

Et klipp fra det siste om saken fra 25.09.2015:

Styreformann Eivind Lunde bekrefter at styret ennå ikke har gjort seg opp en mening om saken. Senest onsdag var det styremøte i Sportsklubben. Etter det BT har grunn til å tro, ble ikke kunstgressaken behandlet der.
- Vi har ennå ikke fått den dokumentasjonen vi mener vi behøver for å kunne fatte en beslutning i denne saken. Når det gjelder akkurat dette med kunstgress, er det en stor og viktig avgjørelse for klubben. Da er det viktigere at avgjørelsen vi tar er riktig, enn at den kommer akkurat nå, sier Lunde.
Han presiserer at styret ikke har opplevd noe tidspress fra en administrasjon som tidligere i år var krystallklar på at de anbefalte kunstgress som spilleunderlag for Brann i fremtiden.
- Ingen har prøvd å legge press på oss, sier Lunde.

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/forstediv/Det-blir-ikke-kunstgress-pa-Brann-stadion-na-606797_1.snd
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller VÃ¥lerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

Det er klart at årsmøtet kan bestemme at det ikke skal være kunstgress. Klart innenfor.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Henki

Quote from: dudo on January 13, 2016, 20:00:26 PM
Det er klart at årsmøtet kan bestemme at det ikke skal være kunstgress. Klart innenfor.

Selvfølgelig er det innenfor, i prinsippet kan jo årsmøtet bestemme det meste. Og forrige gang kunstgressaken var oppe på årsmøtet, bestemte årsmøtet at det ikke var årsmøtet som skulle bestemme det.
Ballen skal fremover!

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up