• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Schør over pakket?

Started by Petter Puddefjord, September 28, 2015, 18:26:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

aleksanderhjelleseth

Bra å starte opp egen tråd for noe slikt....Kjør over det der pakket!

Petter Puddefjord

Det er i aller høyeste grad på sin plass å ha et kritisk blikk på hvordan supporterne fremstår. Store stå i dag rekker ikke tidligere generasjoner til anklene! Det er et ubestridt faktum. Hvor har det blitt av humoren, den bergenske frekkheten, og ikke minst trykket? Store stå av i dag har godt av noen kritiske kommentarer, så man løfter seg noen hakk. Der alle tenker likt, tenkes det ikke veldig mye. Litt selvkritikk er utelukkende sunt. "Schør over pakket" er bare pinlig!

Spelaren

Quote from: Petter Puddefjord on September 28, 2015, 18:47:07 PM
Det er et ubestridt faktum.

Tror du romantiserer gamle dager noe voldsomt nå.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Utmedsnolken

"og der snubler Sæternes igjen"

Corran

Kjør over pakket har vel vært brukt mot småklubber i flere generasjoner (og da menes supporter generasjoner om en kan kalle det for det) så blir for dumt å klage på denne og samtidig si at alt var bedre før
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Nixon

Er det virkelig noe som heter "uskyldige småklubber?":)

Merkelig tråd. Dette ropet har da gått til alle slags klubber. Også i PP sine guttedager på Stadion som han husker som det var i går...
Rød makt på Hansa!

aleksanderhjelleseth

Synst ropet skaper en fin energi og eg synst det er ganske så ok.
Men PP, er det ikke korrekt å rope pakk? Hva er det som er så gale?

Northside

Nå var det vel oldtidens helter på Z som startet det ropet, ikke Store Stå ;)

Men jevnt over tamt på tribunene i går.

Spelaren

Quote from: Northside on September 29, 2015, 06:50:01 AM

Merket meg at "fotball skal spilles i helgen" var vesentlig kortere, og svakere enn i forrige hjemmekamp. Og var det Felt Z som prøvde å avbryte den?

Corran

Nei det var noen rett bak storestå
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Northside

Quote from: Spelaren on September 29, 2015, 21:45:36 PM
Quote from: Northside on September 29, 2015, 06:50:01 AM

Merket meg at "fotball skal spilles i helgen" var vesentlig kortere, og svakere enn i forrige hjemmekamp. Og var det Felt Z som prøvde å avbryte den?

Hjemmekampen før hadde vi et stort banner på hele gjerdet med "Fotball skal spilles i helgen". Derfor ble det sunget i noen minutter.
Nå mot Bryne hadde vi ingenting, ergo ikke like mye sang.

Optimalt sett skulle vi gjort langt mer for å protestere mot mandagskamper, men det er vanskelig uten at det går utover laget/Brann.

Lasaron

Jeg er enig i at fotball skal spilles i helgen. Men jeg savner kanskje et større fokus på arrogante billettpriser. Aksjonene deres er kanskje litt navlebeskuende, dere har jo noenlunde rimelige billetter på tribunen dere liker dere på, og er kanskje mest opptatt av de få som reiser på bortekamper også.
På den andre siden så står jo jeg fritt til å lage egne markeringer, men gjør det altså ikke.

Uansett, jeg tror det tjener Brann i lengden om prisene blir mer for bermen, og da vil fokus på dette hjelpe. Prisen på kveldens kamp er jo helt blåst!
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Spelaren

Tipper de slo noen tall inn på kalkulatoren og tenkte på et gitt dekningsbidrag før de landet på den lite sjarmerende prisen 200,- .

Northside

Quote from: Lasaron on September 30, 2015, 16:58:43 PM
Jeg er enig i at fotball skal spilles i helgen. Men jeg savner kanskje et større fokus på arrogante billettpriser. Aksjonene deres er kanskje litt navlebeskuende, dere har jo noenlunde rimelige billetter på tribunen dere liker dere på, og er kanskje mest opptatt av de få som reiser på bortekamper også.
På den andre siden så står jo jeg fritt til å lage egne markeringer, men gjør det altså ikke.

Uansett, jeg tror det tjener Brann i lengden om prisene blir mer for bermen, og da vil fokus på dette hjelpe. Prisen på kveldens kamp er jo helt blåst!

Helt enig. Prisene på BBB-feltet er ok, men vi er vel alle enige om at mer bør gjøres for å fylle opp hele Stadion. Rotete billettsystem, høye priser osv har delvis skyld i lite tilskuere.

Go Up