• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Steffen Lie Skålevik

Started by Torvanger, August 14, 2015, 21:11:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Corran

Her må eg si meg enig med krakra
Goalgetter egenskaper er ofte ikke å score fine mål men mange enkle mål og for at de skal være enkle så må en være der det skjer og når det skjer. Heller 20 "stygge" mål enn 5 fine
Fantastiske goalgetter egenskaper er nettopp å være der når det gjelder og bøtte inn enkle mål
Ikke dermed sagt at jeg er overbevist om at Skålevik er mannen som kommer til å bøtte inn mål for oss, men er litt mer forsiktig optimist nå enn rett etter signeringen.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Spelaren

Synes han fortsetter den svake tendensen, eg. Er det duket for spissbytte heime mot FFK eller vil Nilsen sr gi ham en sjanse til?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Han får nok en sjanse til om ikke flere, men han skuffet litt i dag.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Brannfan23

Gutten trenger en ketchup-effekt. Den kommer nok.

dudo

Quote from: Spelaren on August 30, 2015, 17:15:27 PM
Synes han fortsetter den svake tendensen, eg. Er det duket for spissbytte heime mot FFK eller vil Nilsen sr gi ham en sjanse til?


Blir nok bytter med de to bak? Og kanskje et på midten?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Virker noe overtent og stresset. Blir nok bra når han får seg noen mål og litt ro. Men arbeidet hans har fortsatt en verdi. Han beveger seg mye og smart, og det skaper rom for de andre offensive spillerne. I tillegg kjemper og presser han godt og gjør det vanskelig for motstanderne å sette i gang spillet sitt.
Så han bør få fortsette, men en spiss må score mål og det bør gjelde for ham også etterhvert.

ostraume

Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.
Sjekke faxen? Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Ja, det er også mitt største ankepunkt. Han jobber godt og gjør en viktig jobb, og kommer i tillegg til sjanser, men blir litt for lett i duellene. En spiss i hans rolle bør gi litt juling og ikke bare ta i mot.
Rød makt på Hansa!

Herman1

August 30, 2015, 17:47:38 PM #58 Last Edit: August 30, 2015, 17:50:07 PM by Herman1
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Som målscorer har han ikke imponert noen enda, men jeg deler andres oppfatning av at angrepet som sådan er bedret etter Skålevik sin inntreden.

Vi er mer bevegelige og uforutsigbare offensivt, noe som skaper rom og uro for våre teknikere på topp.
Mon tro om hans trussel i bakrommet vil kunne gjøre større utslag i ES, hvor motstanderne oftere ligger høyere i banen.

Har savnet den dimensjonen Helstad tilførte oss på samme område.
En stadig trussel og et forstyrrende element for motstanderne, som også la større bånd på seg offensivt for ikke å "tømme" laget bakover på banen.

Edit: Selv om Skålevik ikke har Helstad sin ekstreme fart.

Herman1

Quote from: Brannfan23 on August 30, 2015, 17:18:09 PM
Gutten trenger en ketchup-effekt. Den kommer nok.


Vi får prøve å gi ham støtte og litt tålmodighet på Stadion om målene lar vente på seg.
(Lettere sagt enn gjort, I know, hehe).

blobby winters

Han er sikkert god nok for oss i år.
Rykker vi opp - som jeg begynner å få tro på - må vi si takk for at du hjalp oss opp, men nå trenger vi kvalitet i tillegg til hardt jobbing.

Yngve

Quote from: Nixon on August 30, 2015, 17:41:09 PM
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.

En spiss i hans rolle bør gi litt juling og ikke bare ta i mot.


Hadde me no berre hatt det i vår stall i løpet av årets sesong...

Belfort

Ingen tvil om at vi ikke har fått en kirurgisk avslutter i Skålevik

krakra

Quote from: blobby winters on August 30, 2015, 17:53:39 PM
Han er sikkert god nok for oss i år.
Rykker vi opp - som jeg begynner å få tro på - må vi si takk for at du hjalp oss opp, men nå trenger vi kvalitet i tillegg til hardt jobbing.
Rykker vi opp bør vi hente en ny spiss og beholde Skålevik.

Nixon

Akkurat nå vil jeg legge han i hyllen som stallfyll i TL. Og så får han heller gjøre noe med det frem til første TL-kamp neste år. For ja, nå tror jeg pine meg at vi rykker opp!
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Quote from: Herman1 on August 30, 2015, 17:47:38 PM
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Som målscorer har han ikke imponert noen enda, men jeg deler andres oppfatning av at angrepet som sådan er bedret etter Skålevik sin inntreden.


Jeg ser ikke helt dette. Nå har vi heldigvis andre som scorer mål, fordi vi spiller som et lag for tiden, men han kommer til dekket bord og bedre forhold enn det Pedersen hadde mesteparten av tiden.
Pedersen herjet i dag for Godset og putta hat trick.
Hittil ville jeg fortsatt ha foretrukket Pedersen over Skålevik.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on August 30, 2015, 18:27:13 PM
Akkurat nå vil jeg legge han i hyllen som stallfyll i TL. Og så får han heller gjøre noe med det frem til første TL-kamp neste år. For ja, nå tror jeg pine meg at vi rykker opp!


Det er litt som ventet dessverre, men jeg håper selvsagt han snur det og begynner å putte, men jeg stiller meg tvilende til å han som førstevalg om vi rykker opp ja.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Skuffet over Skålevik i dag.
Han merker nok nå at det er et annet spill fra motstanderne når de møter Brann enn når de møtte Nest
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 19:03:46 PM
Quote from: Herman1 on August 30, 2015, 17:47:38 PM
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Som målscorer har han ikke imponert noen enda, men jeg deler andres oppfatning av at angrepet som sådan er bedret etter Skålevik sin inntreden.


Jeg ser ikke helt dette. Nå har vi heldigvis andre som scorer mål, fordi vi spiller som et lag for tiden, men han kommer til dekket bord og bedre forhold enn det Pedersen hadde mesteparten av tiden.
Pedersen herjet i dag for Godset og putta hat trick.
Hittil ville jeg fortsatt ha foretrukket Pedersen over Skålevik.



Skålevik river og sliter mye mer enn MP og han oppsøker sjanser. Av en eller annen grunn gjorde ikke MP det i Brann, her var han søppel

Lasaron

Quote from: Corran on August 30, 2015, 19:40:02 PM
Skuffet over Skålevik i dag.
Han merker nok nå at det er et annet spill fra motstanderne når de møter Brann enn når de møtte Nest



Larsen har jo nevnt at motstanderne har vært mye bedre mot Brann enn de var mot Hønefoss. Snart kommer Skålevik til å si noe av det samme.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Spelaren

Quote from: Lasaron on August 30, 2015, 19:54:59 PM
Quote from: Corran on August 30, 2015, 19:40:02 PM
Skuffet over Skålevik i dag.
Han merker nok nå at det er et annet spill fra motstanderne når de møter Brann enn når de møtte Nest



Larsen har jo nevnt at motstanderne har vært mye bedre mot Brann enn de var mot Hønefoss. Snart kommer Skålevik til å si noe av det samme.


Får håpe på en god formulering. "Gir oss mindre rom" er innenfor.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on August 30, 2015, 19:40:24 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 19:03:46 PM
Quote from: Herman1 on August 30, 2015, 17:47:38 PM
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Som målscorer har han ikke imponert noen enda, men jeg deler andres oppfatning av at angrepet som sådan er bedret etter Skålevik sin inntreden.


Jeg ser ikke helt dette. Nå har vi heldigvis andre som scorer mål, fordi vi spiller som et lag for tiden, men han kommer til dekket bord og bedre forhold enn det Pedersen hadde mesteparten av tiden.
Pedersen herjet i dag for Godset og putta hat trick.
Hittil ville jeg fortsatt ha foretrukket Pedersen over Skålevik.



Skålevik river og sliter mye mer enn MP og han oppsøker sjanser. Av en eller annen grunn gjorde ikke MP det i Brann, her var han søppel


Uenig, men det har vi vel vært gjennom.
Problemet lå ikke hovedsaklig hos Pedersen, men hos et dårlig kollektiv. Se hva som skjer når han kommer til et lag som spiller som et lag og ikke enkeltspillere. Sikkert tilfeldig.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Herman1

Quote from: Torvanger on August 30, 2015, 19:40:24 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 19:03:46 PM
Quote from: Herman1 on August 30, 2015, 17:47:38 PM
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Som målscorer har han ikke imponert noen enda, men jeg deler andres oppfatning av at angrepet som sådan er bedret etter Skålevik sin inntreden.


Jeg ser ikke helt dette. Nå har vi heldigvis andre som scorer mål, fordi vi spiller som et lag for tiden, men han kommer til dekket bord og bedre forhold enn det Pedersen hadde mesteparten av tiden.
Pedersen herjet i dag for Godset og putta hat trick.
Hittil ville jeg fortsatt ha foretrukket Pedersen over Skålevik.



Skålevik river og sliter mye mer enn MP og han oppsøker sjanser. Av en eller annen grunn gjorde ikke MP det i Brann, her var han søppel


Synes MP som regel var jagende i full fart etter en ball 5 meter unna ham.
Innsatsen og kjempingen, offensivt som defensivt, kan ingen ta fra ham, men han skapte få sjanser selv og virket ofte feilplassert.

Er enig med dem av dere som har lenge savnet en bevegelig Winters-type.
Det er vel mer i den kategorien vi kan plassere Skålevik?

MP           <    Sæternes
Skålevik   <    Winters/Helstad

Maybe...

Herman1

Quote from: krakra on August 30, 2015, 18:14:26 PM
Quote from: blobby winters on August 30, 2015, 17:53:39 PM
Han er sikkert god nok for oss i år.
Rykker vi opp - som jeg begynner å få tro på - må vi si takk for at du hjalp oss opp, men nå trenger vi kvalitet i tillegg til hardt jobbing.
Rykker vi opp bør vi hente en ny spiss og beholde Skålevik.


Gjør Skålevik sine saker greit nok er jeg tilbøyelig til å samstemme i den konklusjonen.

Herman1

Quote from: Klaus_Brann on August 30, 2015, 19:03:46 PM
Quote from: Herman1 on August 30, 2015, 17:47:38 PM
Quote from: ostraume on August 30, 2015, 17:23:12 PM
Taper og enormt med dueller. Får satse på bedring etterhvert.


Som målscorer har han ikke imponert noen enda, men jeg deler andres oppfatning av at angrepet som sådan er bedret etter Skålevik sin inntreden.


Jeg ser ikke helt dette. Nå har vi heldigvis andre som scorer mål, fordi vi spiller som et lag for tiden, men han kommer til dekket bord og bedre forhold enn det Pedersen hadde mesteparten av tiden.
Pedersen herjet i dag for Godset og putta hat trick.
Hittil ville jeg fortsatt ha foretrukket Pedersen over Skålevik.


Jeg mener angrepet er bedret, blant annet på grunn av at Skålevik sine bevegelser skaper ubalanse og forflytninger i motstandernes back-rekke.

Dette skaper rom for bevegelser og flere pasnings-alternativer for våre øvrige angrepsspillere.
Se på Huseklepp og Rennie.
Førstnevnte har i større grad enn tidligere lyktes med sine drible-raid, der han før ofte "satt seg fast" og mistet ballen.

Dette er selvsagt ingen eksakt vitenskap, og empirien er ennå relativt tynn, all den tid Rennie er en "fersk" Brann-spiller og laget ikke har imponert offensivt før inntil nylig.

Brann patriot

Pedersen scoret 3 i går, jaja - sånn kan det gå.
Absence of proof is not proof of absence

Corran

Kanskje Pedersen hadde blomstret nå når det er kommet andre spillere inn som styrker oss offensivt samt at spillet er begynt å sitte og Huse er på gang
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Kanskje spillet har begynt å sitte fordi vi har byttet ut Pedersen?

Xminator

Ja det er ett godt spørsmål. Storspiller Rennie og Huseklepp pga Skålevik eller hadde det vert mye det samme med Pedersen? Jeg tror på det siste, sammen med at vi nå har en midtbane og forsvar som har spilt sammen noen kamper. Vi får håpe Rennie ikke viser seg å være en døgnflue, men fortsetter å ta ut det potensialet som fikk ham til skandinavia i utgangspunktet.

Nixon

Jeg tror også det hadde vært mye det samme med Pedersen. Bedringen kommer først og fremst bakfra med noen nye spillere som Kristiansen og Rennie, spillere som har blitt tryggere i rollene sine som Haugen og Barmen, fremgang for Nilsen og en Huseklepp som i glimt viser at han fortsatt kan skape farligheter. Skålevik drar allerede nytte av dette når laget produserer flere sjanser og jeg håper og tror at skåringene vil komme for hans del.
Rød makt på Hansa!

Norlings hund

Synes han virker litt nervøs i avslutningsøyeblikket, kanskje fordi han føler han har mer press på seg? Håper det løsner etter hvert.

Torvanger

Jeg tror enkelt og greit MP ikke trivdes i Brann og Bergen og at den slette innsatsen på banen nærmest var ledd i en plan om å komme seg bort.

Spelaren

Quote from: Torvanger on August 31, 2015, 12:07:09 PM
Jeg tror enkelt og greit MP ikke trivdes i Brann og Bergen og at den slette innsatsen på banen nærmest var ledd i en plan om å komme seg bort.


Klager på regnet gjør han også. Og vi som knapt har spilt i regnvær i år.  8)
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Folkens. Skålevik har scoret mye mindre for et beviselig bedre lag i samme serie med like mye spilletid. Hva er årsaken?

Jeg tror hovedgrunnen er at forsvarerne han møter er mer skjerpet mot Brann enn de var mot Nest.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

dudo

Lag legger seg jo mye dypere mot Brann enn mot Nest.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Quote from: dudo on October 16, 2015, 20:06:43 PM
Lag legger seg jo mye dypere mot Brann enn mot Nest.


Jovisst. Likevel har Brann scoret fire mål mer.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Han spiller på et lag som scorer flere mål, på tross av at motstanderne legger seg dypere mot hans nye lag, likevel scorer han mange færre.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

dudo

Ja, men han er en spillertype som ikke passer for lag som dominerer. Han har ikke teknikken som skal til når det blir for trangt. Sånn sett kan det fort hende han putter mer for oss i TL, selv om jeg tviler.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Jeg er i hvert fall ikke enig i at han scorer mindre fordi det er så fryktelig vanskelig å spille for Brann i OBOS.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Antall sjanser foran mål kan jeg tenke meg er større for Brann en for Nest-Sotra uten at jeg vet forholdet her. Hadde en klart å fått en sammenligning av antall sjanser hvert av lagene har hatt i forhold til antall minutter Skålevik har spilt for begge lagene hadde en fått en liten analyse på det. Som nevnt lenger oppe er han nok en spiss som scorer mer når han får mer rom rundt seg og mer bakrom. Et annet moment er at Brann spiller en hurtigere fotball en Nest-Sotra og da kommer dette med teknikken inn når det rundt han går fortere en det han er vant med.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

aleksanderhjelleseth

October 17, 2015, 07:48:02 AM #91 Last Edit: October 17, 2015, 07:52:03 AM by aleksanderhjelleseth
Quote from: Gulløl on October 16, 2015, 23:18:04 PM
Antall sjanser foran mål kan jeg tenke meg er større for Brann en for Nest-Sotra uten at jeg vet forholdet her. Hadde en klart å fått en sammenligning av antall sjanser hvert av lagene har hatt i forhold til antall minutter Skålevik har spilt for begge lagene hadde en fått en liten analyse på det. Som nevnt lenger oppe er han nok en spiss som scorer mer når han får mer rom rundt seg og mer bakrom. Et annet moment er at Brann spiller en hurtigere fotball en Nest-Sotra og da kommer dette med teknikken inn når det rundt han går fortere en det han er vant med

Han får jo knapt baller å jobbe med, ihvertfall ikke i feltet, i scoringsposisjoner. Dette er jo litt Steffen Lie sin skyld men mest av alt skyldes det jo de ubrukelige innleggene de andre fôrer han med. De treffer ikke en låvedør engang. Se no bare på hvordan det var når Marcus Pedersen var i klubben, samme problemet da som nå.

Joggi Bogga

Quote from: Joggi Bogga on August 14, 2015, 21:25:28 PM
10 på 18 i år ja. Det gir 0,55 per kamp.
Vi har 11 kamper igjen noe som kanskje får noen til å tro at han ender på 6 mål hos oss.

Det er helt feil! Vi må trekke fra den automatiske svekkelsen av fysikk, pågangsmot og selvtillit som rammer alle spillere som signerer her. Satsen er 25-30% noe som gjør at han mest sannsynlig ender på 4 mål. 5 hvis han får flyt.


Kun 3 mål. Skivebom!
Jeg er veldig spent på hvordan han her hevder seg i tippeligaen. Jeg tipper han får spille i 90 minutter i færre enn 10 kamper.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Herman1

Skålevik sitt viktigste bidrag har vært å vise oss viktigheten av å ha en bevegelig spiss på topp.

Hadde nesten glemt rommene og uroen Winters skapte for og i motstandernes forsvar i sin tid.

Spelaren

Quote from: Joggi Bogga on November 03, 2015, 23:16:56 PM
Quote from: Joggi Bogga on August 14, 2015, 21:25:28 PM
10 på 18 i år ja. Det gir 0,55 per kamp.
Vi har 11 kamper igjen noe som kanskje får noen til å tro at han ender på 6 mål hos oss.

Det er helt feil! Vi må trekke fra den automatiske svekkelsen av fysikk, pågangsmot og selvtillit som rammer alle spillere som signerer her. Satsen er 25-30% noe som gjør at han mest sannsynlig ender på 4 mål. 5 hvis han får flyt.


Kun 3 mål. Skivebom!
Jeg er veldig spent på hvordan han her hevder seg i tippeligaen. Jeg tipper han får spille i 90 minutter i færre enn 10 kamper.


Cato Hansen 2.0 kanskje?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Finfin respons

Quote from: Spelaren on November 04, 2015, 08:58:37 AM
Quote from: Joggi Bogga on November 03, 2015, 23:16:56 PM
Quote from: Joggi Bogga on August 14, 2015, 21:25:28 PM
10 på 18 i år ja. Det gir 0,55 per kamp.
Vi har 11 kamper igjen noe som kanskje får noen til å tro at han ender på 6 mål hos oss.

Det er helt feil! Vi må trekke fra den automatiske svekkelsen av fysikk, pågangsmot og selvtillit som rammer alle spillere som signerer her. Satsen er 25-30% noe som gjør at han mest sannsynlig ender på 4 mål. 5 hvis han får flyt.


Kun 3 mål. Skivebom!
Jeg er veldig spent på hvordan han her hevder seg i tippeligaen. Jeg tipper han får spille i 90 minutter i færre enn 10 kamper.


Cato Hansen 2.0 kanskje?

Nei.

Lie Skålevik har omtrent samme effektivitet som vår nye landslagsspiss hadde under Nilsen. Likevel gjør han en bedre jobb - ikke i dueller, men i bevegelighet. Vi har hørt LAN si det mange ganger: Skålevik strekker motstanderen og skaper rom for det som er nøkkelen i systemet til LAN. (Ja, det minner litt om Winters). Det er ikke tilfeldig at vi har sett konturene av dette systemet slik det skal fungere under Skålevik.

Brann spiller med 5 spisser i Nilsens system. Da trenger ingen forvente at midtspissen med strekkejobben er den som skal score målene. Det er det tydeligvis de fire andre som like gjerne skal. (Men: han må selvsagt være en måltrussel for å binde opp stopperne).

Jeg har tro på Skålevik i tippeligaen, fordi jeg velger å ha tro på systemet til LAN.
Det virker som det er mange her som vil ha Mjeldesystemet med langer baller til Helstad. Men Helstadianere vokser ikke på trær. Og Branns lønnssystem åpner nok ikke opp for slike spillere.
Kanskje.

Finfin respons

Men Lie Skålevik må lære seg å dempe ballen. Der har han mye å gå på mtp. tippeliganivå.
Det må han trene på i hele Wintersesongen.
Kanskje.

Spelaren

Quote from: Finfin respons on November 04, 2015, 14:45:49 PM
Det virker som det er mange her som vil ha Mjeldesystemet med langer baller til Helstad. Men Helstadianere vokser ikke på trær. Og Branns lønnssystem åpner nok ikke opp for slike spillere.


Ja hodestyrken til Helstad var jo viden kjent  ::) .
Helstad var billig når han kom hit første gangen, og det er sånne angripere vi må ha og/eller utvikle; kjappe til beins og sikre foran mål.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Lasaron

Quote from: Finfin respons on November 04, 2015, 14:48:21 PM
Men Lie Skålevik må lære seg å dempe ballen. Der har han mye å gå på mtp. tippeliganivå.
Det må han trene på i hele Wintersesongen.


Han kan lære det av Rennie. I norsk fotball må man generelt trene mye mer på mottak, også under press.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Finfin respons

Quote from: Spelaren on November 04, 2015, 14:50:14 PM
Quote from: Finfin respons on November 04, 2015, 14:45:49 PM
Det virker som det er mange her som vil ha Mjeldesystemet med langer baller til Helstad. Men Helstadianere vokser ikke på trær. Og Branns lønnssystem åpner nok ikke opp for slike spillere.


Ja hodestyrken til Helstad var jo viden kjent  ::) .
Helstad var billig når han kom hit første gangen, og det er sånne angripere vi må ha og/eller utvikle; kjappe til beins og sikre foran mål.


Helstad var dårligere på hodet enn det Huseklepp er. Tror han hadde headde-allergi.
Ja. Vi må han sånne. Vi hadde en rask i Cato Hansen, men han hadde ikke touch eller holdninger på plass.
Vi har en som heter Larsen, han er faktisk sikker som banken om han kommer gjennom forran mål. Han er ikke like rask som Helstad, men jeg mener fremdeles at slike raske ikke vokser på trær. Jeg tror ikke du finner en spiller med tilsvarende potensiale som Larsen, hverken på Nordnes eller i kongeriket.

For øvrig tror jeg ikke en slik midtspisstype er forenelig med å ha LAN som trener. Så vi må holde oss på vingen her.
Kanskje.

Go Up