• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Branns resterende 14 kamper

Started by Torvanger, July 30, 2015, 11:04:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

July 30, 2015, 13:01:18 PM #2 Last Edit: July 30, 2015, 13:02:55 PM by Torvanger
Quote from: dokken on July 30, 2015, 12:37:59 PM

Brann er for gode for OBOS og er endelig på vei opp på det nivået de skal være for å unngå å tape en eneste av de gjenværende kampene. For det er ingen umulighet, å vinne 11 og spille uavgjort 3. I TL vil ikke Brann klare tilsvarende, men når vi først er her nede, så.

Bare til opplysning: Sandefjord vant 9 av de 10 resterende matchene, med 1 uavgjort innimellom. Får man en seiersrekke er det bare å mate på.

Xminator

Det er gøy å drømme, men spillet må snart komme etter flyten i poengfangsten. 9-9 i målforskjell under LAN sier noe om ett lag som har hatt mest flaks og noe flyt.

Den realistiske dommen på dette er nok at Brann ikke er gode nok til å avslutte med 11-3-0. En Austin som balanserer midtbanen hadde jo selvsagt økt sjansen mye.

krakra

July 30, 2015, 13:43:08 PM #4 Last Edit: July 30, 2015, 13:45:27 PM by krakra
Vel, av disse ni baklengsmålene kom sju på de første tre kampene. De siste fire har vi kun sluppet inn to mål, og har 4-2 i målforskjell. Mot 5-7 de første tre.

Vi har begynt å bli et lag som ikke taper, og som er solide i forsvar. Nå trenger vi å stabilisere det, og få litt trøkk i angrepsspillet hvor vi har flere gode spillere som skulle gi et uforløst potensiale der.

Lasaron

Utmerket innhold i denne tråden, men det hadde vel ikke vært direkte upassende å tatt den i Sesongen 2015.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Corran

Og etter neste kamp kan en lage tråden Branns resterende 13 kamper
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Hatleking

Men var det ikkje du som var så negativ til LAN?

Torvanger

August 09, 2015, 13:20:27 PM #9 Last Edit: August 09, 2015, 13:38:43 PM by Torvanger
Han gjør ikke lignende blemmer som mot SIL igjen.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on August 09, 2015, 13:18:20 PM

Det var forrige uke. Det snur fort der i gården skjønner du.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Torvanger

Quote from: Klaus_Brann on August 09, 2015, 18:46:35 PM
Quote from: Hatleking on August 09, 2015, 13:18:20 PM

Det var forrige uke. Det snur fort der i gården skjønner du.

Hvalergutten slår til igjen, badatisj!

Jose Arrogantio

Føler denne tråden er utdatert nå. Kan noen starte en tråd for Branns resterende 12 kamper, vær så snill?

Henki

Jeg synes heller vi skal lage en tråd for de neste 10.
Ballen skal fremover!

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Mods, flytt denne over i sesongen 2015!

Nixon

Toppen av frekkhet: Først opprette en helt unødvendig tråd, og så ønske at moderator skal flytte den unødvendige tråden over i den tråden man opprinnelig skulle brukt...;)
Rød makt på Hansa!

aleksanderhjelleseth

Denne trådstartingen har sklidd helt ut. Grep må tas.

Torvanger

Quote from: Nixon on August 11, 2015, 09:49:47 AM
Toppen av frekkhet: Først opprette en helt unødvendig tråd, og så ønske at moderator skal flytte den unødvendige tråden over i den tråden man opprinnelig skulle brukt...;)

Hva er det du sitter på idag?

Nixon

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:20:01 PM

Det jeg pleier å sirtte på...
Så du er uenig i "analysen"?
Rød makt på Hansa!

Torvanger

Quote from: Nixon on August 11, 2015, 12:28:12 PM

Jeg ber dem om å flytte tråden, det krever ikke allverdens jobb, men jeg skjønner ikke at du bruker krefter på å påpeke hvor frekt det måtte være.

Nixon

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:45:14 PM
Quote from: Nixon on August 11, 2015, 12:28:12 PM

Jeg ber dem om å flytte tråden, det krever ikke allverdens jobb, men jeg skjønner ikke at du bruker krefter på å påpeke hvor frekt det måtte være.

Jeg bare påpekte den korte levetiden på tråden din og synes det er litt morsomt at du vil ha den inn i en tråd som hadde vært mer passende i utgangspunktet.

Noe som heller ikke krevde allverdens jobb...
Rød makt på Hansa!

Torvanger

Toppen av frekkhet er vel noe klamt å komme med, uansett.

Go Up