• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lars Arne Nilsen

Started by PimpyPete, May 29, 2015, 18:32:29 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Superjack

Quote from: Torvanger on July 29, 2015, 10:28:53 AM
Hehe, vi har virkelig fått Norlings diametrale motsetning i LAN. Fra håndsydde silkedresser og hairgel til Vassendgutane/Vi på Larkollen/ikke noe stress med grilldress-Nilsen. Måtte le da LAN antret intervjusonen mellom CMore-kommentatorene (svensken er for øvrig en av de dyktigste og skarpeste jeg har sett på tv på en stund) og begynte å åpne lommene på treningsdraktoverdelen, var på vei inn med hendene, som han gjerne ofte gjør, før han tok dem ut igjen etter å ha funnet ut at det gjerne ikke tok seg bra ut på tv. Hvordan han ser ut på håret gir han også blaffen i, selv om han har et minst like godt hårfeste som svensken. For LAN er det er mer enn greit nok at frisøren kjører vanlig runde, en frisyre som hverken ligner fugl eller fisk, det er hverken hockey, potte eller noe annet, det er bare LAN-frisyren.

Stil har han null og niks av, men det gir man blaffen i om han leverer varene, som han har begynt å gjøre nå.


GÃ¥tt fra svenske fra Stockholm til Stril.
i taper ALDRI!

Torvanger

Quote from: Chrisstah on July 29, 2015, 18:37:07 PM
Quote from: krakra on July 29, 2015, 10:30:53 AM
Ujålete kan man også kalle det. Noe vi jo også finner igjen i filosofien. Og også litt i veien klubben virker å velge fremover.





Retrostril


Hehe! Han bringer med seg noe fra 70-tallet, ja.

Lasaron

Det er bedre å rykke opp med kjipafotball, enn å ikke rykke opp med festfotball. Men det laget foreløpig har vist under LAN er ikke akkurat en fryd. Nå var det nok klokt å prioritere det defensive i første omgang, men jeg står ved at et opprykk ikke automatisk skal føre til at LAN får fortsette. Det kommer litt an på hvordan det skjer.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Eivind


Lasaron

Quote from: Eivind on August 04, 2015, 11:57:13 AM
Quote from: Lasaron on August 04, 2015, 10:47:45 AM
enn å ikke rykke opp med festfotball.


Det er jeg så vidt enig i akkurat nå. LAN sin jobb er å rykke opp. Det jeg diskuterte er hvor vidt det er selvsagt om han da skal få forlenget kontrakt eller ikke.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Eivind

Joda. Men du legger til at "det kommer litt an på hvordan det skjer." Etter min mening bør ikke "hvordan det skjer" være en del av hva LAN skal dømmes for etter sesongen. Dersom han klarer opprykket så har han klart å utføre en jobb som begynte å se svært vanskelig ut. Samtidig har han begynt å stake ut en ny kultur og stil i klubben. Det bør være en tung, solid kandidat som står på trappen - dersom man skal kaste dette på båten og begynne helt på nytt, om vi rykker opp.

SÃ¥ mÃ¥ selvfølgelig LAN ha konstruktive tanker om hvordan Brann skal fremstÃ¥ etter et eventuelt opprykk. Vi vet alle at en trener med defensiv fotball ikke lever lenge i Bergen. Men Ã¥ dømme han ut i fra den trygge og kjedelige fotballen vi spiller nÃ¥ synes jeg blir feil. Som sagt sÃ¥ har han ikke sÃ¥ mange valg. Skal Brann klare opprykk er dette veien Ã¥ gÃ¥ i OBOS-ligaen. Spillerne er verken gode nok/har nok selvtillit/er godt nok trent(?) til Ã¥ spille ut motstanderne med begeistrende fotball.  

Jose Arrogantio

Hvor kjip/underholdende var fotballen hans i Hødd?

dudo

Jeg ser andre har nevnt det, men kan noen forklare meg hva vi oppnår med å ligge så jævlig bredt med indreløperne når backer og vinger gjør det samme? Man kommer gjerne i overtall på kant, og dermed til flere innlegg, men det er jo ingen igjen til å angripe innleggene!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

Det sies at LAN mener at de ligger feil. Jeg stusser også på det. Ligger det sånn i ryggmargen til to midtbanespillere å gå bredt at det ikke er en enkel sak å gjøre noe med?

OmOssSjølOgHansaøl

August 04, 2015, 19:46:50 PM #409 Last Edit: August 04, 2015, 19:49:30 PM by OmOssSjølOgHansaøl
Quote from: dudo on August 04, 2015, 14:29:37 PM
Jeg ser andre har nevnt det, men kan noen forklare meg hva vi oppnår med å ligge så jævlig bredt med indreløperne når backer og vinger gjør det samme? Man kommer gjerne i overtall på kant, og dermed til flere innlegg, men det er jo ingen igjen til å angripe innleggene!


Jeg har ikke noe å bidra med fra eget hode, men tidligere Hødd-spiller Oddmund Fredrik Jacobsen Vaagsholm kom med følgende redegjørelse i BA da Nilsen ble ansatt (Uthevelsene er mine):

Quote
Enkelt sagt ønskjer Brann sin nye trenar å oppnå ubalanse hjå motstandarlaget ved å skape og utnytte overtal bakfrå. (...) Spelarane vil utfordre motstandaren aktivt før dei spelar frå seg ballen.

Vidare ønskjer Lars Arne Nilsen å få posisjonert spelarane sine rettvende i motstandaren sitt mellomrom. Første bod er då at den einsame spissen i hans føretrekte 4-3-3-organisasjon strekker motstandaren, saman med kantspelaren på den same sida som spelet vert bygd opp på. Dette gjev rom for indreløparen. Ideen her er at når midstopparen fører opp og aktivt utfordrar, så vil ein spelar frå motstandaren sitt midtbaneledd bryte ut og presse. I dette romet som han etterlet seg skal indreløparen spelast fri i. .

Kva ønskjer Nilsen så skal skje? Jau, no vil han ha penetrasjon på siste tredjedel av bana. Kant på same side skal halde breidda, medan motsett indreløpar skal truge bakromet. Igjen er det eit spørsmål om å aktivt utfordre med ballen. Utfordrar indreløpar backen kan kanten få ballen i bakromet. Utfordrar han stopparen, kan han spele fri spissen. Utfordrar han og ingen går på han, kan han skyte sjølv eller spele vegg eller tre fri medspelarar der det oppstår rom. Motstandaren må gjere eit val, dette valet skaper rom, og dette romet ønskjer Nilsen med sin rettvende indreløpar å utnytte.

På sett og vis vert frispeling av indreløpar heile nøkkelen i det offensive spelet til Brann framover. Men for at dette mønsteret skal fungere, er trenaren avhengig av heilt bestemte typar i laget. Han treng spelarar som er ballsikre, løpssterke og smarte. Særskilt gjeld dette for midtstopparane, indreløparane og den sentrale, balanserande midtbanespelaren. Sjølve sentralnervesystemet i laget.


Barmen og Haugen har nok oppfattet dette med å ligge bredt og langt nok fremme til å utfordre forsvarsleddet (Da må man jo fremover på banen), men de har neppe funnet helt ut av når de må være langt nok tilbake og skape pasningsalternativer for midtstopper eller sentral midtbanespiller. Eller så har de bare ikke kondis nok til å løpe opp og ned hver gang det trengs ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

blobby winters

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on August 04, 2015, 19:46:50 PM
Quote from: dudo on August 04, 2015, 14:29:37 PM
Jeg ser andre har nevnt det, men kan noen forklare meg hva vi oppnår med å ligge så jævlig bredt med indreløperne når backer og vinger gjør det samme? Man kommer gjerne i overtall på kant, og dermed til flere innlegg, men det er jo ingen igjen til å angripe innleggene!


Jeg har ikke noe å bidra med fra eget hode, men tidligere Hødd-spiller Oddmund Fredrik Jacobsen Vaagsholm kom med følgende redegjørelse i BA da Nilsen ble ansatt (Uthevelsene er mine):

Quote
Enkelt sagt ønskjer Brann sin nye trenar å oppnå ubalanse hjå motstandarlaget ved å skape og utnytte overtal bakfrå. (...) Spelarane vil utfordre motstandaren aktivt før dei spelar frå seg ballen.

Vidare ønskjer Lars Arne Nilsen å få posisjonert spelarane sine rettvende i motstandaren sitt mellomrom. Første bod er då at den einsame spissen i hans føretrekte 4-3-3-organisasjon strekker motstandaren, saman med kantspelaren på den same sida som spelet vert bygd opp på. Dette gjev rom for indreløparen. Ideen her er at når midstopparen fører opp og aktivt utfordrar, så vil ein spelar frå motstandaren sitt midtbaneledd bryte ut og presse. I dette romet som han etterlet seg skal indreløparen spelast fri i. .

Kva ønskjer Nilsen så skal skje? Jau, no vil han ha penetrasjon på siste tredjedel av bana. Kant på same side skal halde breidda, medan motsett indreløpar skal truge bakromet. Igjen er det eit spørsmål om å aktivt utfordre med ballen. Utfordrar indreløpar backen kan kanten få ballen i bakromet. Utfordrar han stopparen, kan han spele fri spissen. Utfordrar han og ingen går på han, kan han skyte sjølv eller spele vegg eller tre fri medspelarar der det oppstår rom. Motstandaren må gjere eit val, dette valet skaper rom, og dette romet ønskjer Nilsen med sin rettvende indreløpar å utnytte.

På sett og vis vert frispeling av indreløpar heile nøkkelen i det offensive spelet til Brann framover. Men for at dette mønsteret skal fungere, er trenaren avhengig av heilt bestemte typar i laget. Han treng spelarar som er ballsikre, løpssterke og smarte. Særskilt gjeld dette for midtstopparane, indreløparane og den sentrale, balanserande midtbanespelaren. Sjølve sentralnervesystemet i laget.


Barmen og Haugen har nok oppfattet dette med å ligge bredt og langt nok fremme til å utfordre forsvarsleddet (Da må man jo fremover på banen), men de har neppe funnet helt ut av når de må være langt nok tilbake og skape pasningsalternativer for midtstopper eller sentral midtbanespiller. Eller så har de bare ikke kondis nok til å løpe opp og ned hver gang det trengs ...


Tror ikke det går på kondis:
"Ballsikre, løpssterke og smarte"
Jeg tror det er "smarte" som er problemet.

Yngve

Quote from: Jose Arrogantio on August 04, 2015, 14:18:38 PM
Hvor kjip/underholdende var fotballen hans i Hødd?


Eg hugsar ein kamp hausten 2012. Då var det mange som synst Hødd var underhaldande. Trur dei vann 3-1 mot eit eliteserielag, visst. Trur kampen gjekk på riksdekkande fjernsyn og.

Huff

Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Soler

Quote from: Huff on August 05, 2015, 20:40:59 PM


Manglende underholdning skyldes mest av alt manglende ferdigheter i laget. Spesielt midtbanen og fremover. Når spillerne bruker for lang tid til å orientere seg og man kombinerer det med for dårlig presisjon i pasningene og for lite bevegelse hos medspillere blir ikke resultatet spesielt vakkert.


Hatleking

Quote from: blobby winters on August 06, 2015, 18:41:47 PM


Ikkje i Brann. NÃ¥r hadde me tidlegare eit godt, trygt forsvar?

OmOssSjølOgHansaøl

Det er en stund siden. Men et trygt forsvar kan jo være greit som en avveksling ...
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

aleksanderhjelleseth

Det har virkelig vært noen rare prioriteringer hos tidligere trenere når det gjelder valg av forsvar. Nye konstelasjoner til hver kamp, det sier seg selv at de ikke er gunstig. Og spesielt Norling gjorde noen merkelige avgjøreser. No er ikke motstanden allverden i Obos, og Demidov-Acosta har en enklere jobb med å samspille seg enn hva de hadde hatt i TL. De må bare bygge en god relasjon, for det trenger de i TL til neste år. Forhåpentligvis. Synst Lars Arne Nilsen har begynt veldig bra i jobben som Branntrener, at finspillet ikke har kommet enda bekymrer meg ikke i det hele tatt. Visst Brann rykker opp skal selvsagt Nilsen ha ny kontrakt så lenge vi ser progresjon i spill og relasjoner. Denne blodseriøse tilnærmingen var på høy tid vi fikk inn i klubben, nok rampestreker no, nå er det alvor!

Brann patriot

Som dere alle har fått med dere så er LAN opptatt av profesjonalitet i forhold til yrke, og det å faktisk være en toppidrettsutøver.

For øvrig, en god kamerat av meg fortalte at han før har sett at LANs lag har hatt problem med å skape sjanser under (tidlig) utviklingsfase av spillestilen. En gang ble det sagt at et av hans lag hadde problem på siste 1/3 av banen. Dette var derimot LAN sterkt uenig i, og kontret med at de "riktige tingene" ikke ble gjort på de to første delene, mens bevegelsene og løpene ikke var godt nok timet på siste 1/3. Det sies at LAN er i utgangspunktet ganske sta i forhold til spillestil, og spillerne blir raskt konfrontert etter avvik fra hans instrukser.

Absence of proof is not proof of absence

Kagain

Det du sier er altså at etter litt tid så vil Brann bli mer giftige fremover også? Om lagene utvikler seg slik LAN sine tidligere lag har gjort det?

Torvanger

Det imponerer meg hvor kompakt og trygg LAN har gjort Brann defensivt. Det er heller ikke LANs feil at meritterte Huse og MP ikke tar vare på sjansene sine. Larsen gjør så godt han kan, men de to andre er like hvasse som et par kamme skjeer.

Nixon

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:28:42 PMLarsen gjør så godt han kan


Og det skal vi slå oss til ro med? Vi kan egentlig ikke forvente så mye mer av Larsen? Da kan han like godt byttes ut etter min mening.

Forøvrig enig at Brann fremstår mye bedre defensivt.
Rød makt på Hansa!

Torvanger

Quote from: Nixon on August 11, 2015, 12:33:42 PM
Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:28:42 PMLarsen gjør så godt han kan


Og det skal vi slå oss til ro med? Vi kan egentlig ikke forvente så mye mer av Larsen? Da kan han like godt byttes ut etter min mening.

Forøvrig enig at Brann fremstår mye bedre defensivt.


Har du fått med deg at Larsen har puttet et anstendig antall med mål?

Nixon

Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:36:56 PM
Quote from: Nixon on August 11, 2015, 12:33:42 PM
Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:28:42 PMLarsen gjør så godt han kan


Og det skal vi slå oss til ro med? Vi kan egentlig ikke forvente så mye mer av Larsen? Da kan han like godt byttes ut etter min mening.

Forøvrig enig at Brann fremstår mye bedre defensivt.


Har du fått med deg at Larsen har puttet et anstendig antall med mål?


Han har spilt flere dårlige kamper enn gode etter min mening. Jeg er ikke fornøyd.
Rød makt på Hansa!

Torvanger

Quote from: Nixon on August 11, 2015, 12:38:29 PM
Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:36:56 PM
Quote from: Nixon on August 11, 2015, 12:33:42 PM
Quote from: Torvanger on August 11, 2015, 12:28:42 PMLarsen gjør så godt han kan


Og det skal vi slå oss til ro med? Vi kan egentlig ikke forvente så mye mer av Larsen? Da kan han like godt byttes ut etter min mening.

Forøvrig enig at Brann fremstår mye bedre defensivt.


Har du fått med deg at Larsen har puttet et anstendig antall med mål?


Han har spilt flere dårlige kamper enn gode etter min mening. Jeg er ikke fornøyd.



Larsen hadde blitt bedre om rekkekameratene hadde levert. Brann er det diametralt motsatte av Barca, når det kommer til angrepstrioen. i Barca er alle 3 så giftige at motstanderne ikke vet hvem de skal passe på, i Branns trio er det kun Larsen som er virkelig målfarlig og når MP sekker rund og Huseklepp ikke bruker hodet (innsiden) når han avslutter, da er det bare for motstanderne å passe ekstra på Larsen. Kommer Larsen alene med keeper treffer han på 9 av 10, MP på kanskje 3 av 10, Huseklepp er heldig om han treffer på 1 av 10. (MP har ikke fart nok i baken til å komme alene med keeper, så denne blir mer enn hypotetisk.

Brann patriot

Slik jeg forstår det er han inspirert av Wenger og hans Arsenal. Finspillet kommer etter hvert.

Absence of proof is not proof of absence

Kjell249

Larsen har vært helt krise så langt og har mye dårligere score på vår supporterbørs enn Huseklepp og Pedersen. Og da er målene tatt høyde for...
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Torvanger

Quote from: Kjell249 on August 11, 2015, 13:04:18 PM
Larsen har vært helt krise så langt og har mye dårligere score på vår supporterbørs enn Huseklepp og Pedersen. Og da er målene tatt høyde for...


Et typisk utslag av trangen til å jekke ned lokale spillere. Dersom man ikke setter pris på matchvinnermålene han har gjort, da er man en utakknemlig skitunge, uavhengig av hvilken aldersgruppe man måtte befinne seg i.

Nixon

Hva har det med saken å gjøre at Larsen er lokal i hans alder og med hans erfaring? Han er ikke noe ungt lokalt talent lenger (som jeg er enig vi må ta mer hensyn til) og må derfor kunne vurderes og kritiseres som enhver annen leiesoldat.
Rød makt på Hansa!

Corran

Jo han er fremdeles et ungt lokalt talent da han kun er 23 år og han kan fremdeles ta de siste stegene, men jeg tror ikke han blir så mye bedre og heller ikke mer stabilt god.
Men håper jo at han skal klare det og ha viljen/psyken til det, men som sagt så tviler jeg på at han noen gang blir det vi håper på
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Jeg mener fortsatt at Larsen har ferdigheter til å gjøre nesten hva han vil på norske fotballbaner, men det er et eller annet som blokkerer ham fra å få det ut i Brann. I Hønefoss gikk det jo greit, og jeg tror han kunne gjort det bra i TL også for andre klubber enn Brann. For når han er på har han både dribleferdigheter, fart, mottak, pasninger, overblikk, skuddfot og kreativitet på høyt nivå og er en rimelig komplett nier.

Corran

Han var ikke så mye bedre i Hønefoss, men som her gjorde han noen fantastiske ting innimellom. De kampene jeg så han i med Hønefoss så var han som her Til tider brilliant og resten av tiden ikke fult så bra.
Og når han kom tilbake uttalte han at presset her er større og at motstanderne spilte annerledes en når de møtte Hønefoss. Om han skal ta siste stegene og stabilisere seg på et godt nivå så må han kunne takle mer press og mer oppmerksomhet fra motstandere. Om ikke er karrieren hans å spille for et middels/dårligt OBOS lag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

osoerli

Grov tenesteforsømmelse å la Castro og Vevatne spela heile kampen.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Belfort

Ja, dette var ikke bra fra LAN. Godt det enda ikke er avklart hvem som trener laget neste år

Jose Arrogantio

Regner med at han glemte at Castro "spilte".

Hatleking

Det me treng no, er ein svensk suksesstrenar.

Petter Puddefjord

I kveld viste Lars Arne Nilsen dessverre at han ikke mestrer dette. Han bytter altså ut Huseklepp, mens Castro får spille! LATTERLIG!

Klaus_Brann

Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Petter Puddefjord on August 12, 2015, 20:39:54 PM
I kveld viste Lars Arne Nilsen dessverre at han ikke mestrer dette. Han bytter altså ut Huseklepp, mens Castro får spille! LATTERLIG!


Huseklepp var ikke fornøyd med å bli byttet ut i alle fall. Det ble en liten diskusjon mellom han og Nilsen da han gikk av banen, og Huseklepp var tydelig frustrert. Ellers var vel byttene nødvendige. Larsen var beviselig skadet og Birkelund fikk behandling etter at han var gått ut. Men om sistnevnte kunne fortsatt er ikke godt å si.
Rød makt på Hansa!

Hatleking

Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2015, 20:56:33 PM
Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.


Det er sikkert ekstra kjekt med ein slik spelar etter 0-3 mot Ranheim.

Klaus_Brann

Quote from: Hatleking on August 12, 2015, 21:03:09 PM
Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2015, 20:56:33 PM
Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.


Det er sikkert ekstra kjekt med ein slik spelar etter 0-3 mot Ranheim.


Evt. kunne det kanskje hjulpet oss til å slippe ned skuldrene som sitter oppunder ørene og begynne å spille fotball. For det er vel ikke tvil om at vi har spillermateriale nok til å slå alle lagene i denne ligaen?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Lan skuffer stort i dag og har en lang vei å gå for å frelse meg.
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Torvanger

Nå har LAN feilet i 2 lokalderby, det virker som han ikke takler det ekstra presset. Blir det tap for SIL på mandag, kommer de kritiske røstene til å hagle.

aleksanderhjelleseth

Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2015, 20:56:33 PM
Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.

Tullete innlegg. LAN skal jo få tid på å sette "systemet" som alle andre. Og det var etter rapportene akkurat de samme startproblemene i hødd når han var der.

krakra

Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2015, 20:56:33 PM
Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.
Koselig? Jeg vil si at det er helt nødvendig med den kulturen LAN prøver å innføre. Og hvis vi må tåle en periode med kjedelig fotball for å få det inn, så får vi tåle det. Det vil gi helt andre forutsetninger for en eventuell erstatter å lykkes med det han ønsker.

Superjack

i taper ALDRI!


Ricky

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 13, 2015, 07:00:14 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2015, 20:56:33 PM
Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.

Tullete innlegg. LAN skal jo få tid på å sette "systemet" som alle andre. Og det var etter rapportene akkurat de samme startproblemene i hødd når han var der.


Med en 6-månederskontrakt for å få skikk på et lag som har kommet skjevt ut i kampen om en opprykksplass, så ligger det vel implisitt at det ikke finnes rom for måneder med startproblemer.

Men for all del, vi har et poengsnitt på nesten 2, så ingen vits å "ta" LAN helt ennå.

Torvanger

August 13, 2015, 13:27:50 PM #448 Last Edit: August 13, 2015, 13:34:24 PM by Torvanger
Quote from: Petter Puddefjord on August 13, 2015, 09:39:01 AM



� ta ut Huseklepp er ren og skjær hjerneblødning. Her får Erik endelig hull på byllen og så benker han mannen 20 minutter senere? Har ikke LAN skjønt at når Huse først har fått hull på byllen, så kan det komme mer.

Det irriterer meg innforjævlig at LAN gjør slike blemmer hjemme mot �sane og ved å la Karadas start mot SIL hjemme. Går han inn for å tape poeng i lokalderbyer? Han må ikke bli så høy på seg selv at han tror at han kan ta ut den han vil og likevel vinne kamper. Tar du ut spillere som er på hugget, gjør du en kardinalfeil. LAN har kostet oss 4 poeng i disse to kampene, de får vi ikke igjen.

Klaus_Brann

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 13, 2015, 07:00:14 AM
Quote from: Klaus_Brann on August 12, 2015, 20:56:33 PM
Håper han leder oss til opprykk og at vi så finner en annen trener. Koselig med en sunn spillergruppe med riktige holdninger, men det er gørrkjedelig gåfotball vi driver med.
Gi meg heller en Kvisvik som drikker øl i garderoben etter kamp.

Tullete innlegg. LAN skal jo få tid på å sette "systemet" som alle andre. Og det var etter rapportene akkurat de samme startproblemene i hødd når han var der.


Det skal han, men jeg er ikke overbevist.
Han har gjort én ting veldig godt og det er arbeidet med forsvaret. Offensivt er det derimot fortsatt tilnærmet null samhandling og vi scorer altfor lite.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up