• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Lars Arne Nilsen

Started by PimpyPete, May 29, 2015, 18:32:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Quote from: osoerli on May 06, 2018, 21:24:55 PMFå no signaturen på ein 10 årskontrakt no !!!!!

Viktigst : Få konen sørover! Nilsen må bli her LENGE.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Nixon

Riktig mann for øyeblikket. Men noe langtidskontrakt er selvsagt bare tull. Dersom han leverer og Brann leverer så kan han bli i mange år. Men svært dumt å ha en håndfull år igjen av en kontrakten dersom ting skjærer seg.
Rød makt på Hansa!

Superjack

Quote from: Spelaren on May 06, 2018, 22:50:27 PM
Quote from: osoerli on May 06, 2018, 21:24:55 PMFå no signaturen på ein 10 årskontrakt no !!!!!

Viktigst : Få konen sørover! Nilsen må bli her LENGE.

Eventuelt får noen fikse karen en lokal kone. ;-)
i taper ALDRI!

Finfin respons

Vi vil ha konen til hybelen. Start aksjon!

Men disse dårlige uformelle lederne, disse OK-er-godt-nok-spillerne, hvem er de?
Snakker vi Huseklepp?
Kanskje.

Spelaren

Huseklepp var da ønsket med videre.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Superjack

Må vi ikke glemme å kritisere LAN for å sette inn Braaten og ikke en Jr. i siste minuttene.
LAN ønsker forsterkinger i de bakre rekker i sommer, og det er glemmesak, for vi har både dobbel dekning og ingen etablerte spillere i Norge ved sine fulle fem vil spille for Brann. For de får jo uansett ikke spille.

Eller, etter å ha sett Brann spille i år, og kanskje også møtt Brann, jeg tror det er MANGE spillere i Norge som kunne tenke seg å spille for dette Brannlaget.
i taper ALDRI!

krakra

Det er jo ikke snakk at ingen vil spille for Brann. Men at spillere på hrønners nivå ikke vil sitte på benken for Brann og kanskje spill 1-2 kamper i året.

Gulløl

Quote from: Finfin respons on May 07, 2018, 11:05:35 AMEventuelt får noen fikse karen en lokal kone. ;-)
En hjemmekone og en hemmelig "bortekone" er det en del som har ;  )
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

SKBCPH

Meget godt intervju, som får meg til å være en stor LAN-fan til å nærmest bli forelsket i fyren. Og selvsagt har han, som alle andre, svakheter. Som at han nesten nekter å bruke talenter fordi han alltid vil ha de antatt beste på banen for å vinne fotballkamper.

Det er en svakhet jeg lever greit med så lenge vi plukker medaljer. Men da kan Soltvedt og klubben generelt bli bedre til å låne ut unge spillere til lokale klubber, og gjerne få et tettere samarbeid med Åsane. OBOS er en bedre kamparena enn 3. divisjon og benken til Brann.

Lasaron

Soltvedt kan også sette sammen en stall som er litt mer framtidsrettet og bærekraftig.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Norlings Hund 2

Branns nye Eggen eller Ferguson? Tror ikke LAN lar seg lokke av tilbud fra utlandet med det første, han har akkurat den jobben han vil ha og drømmen er å lykkes med Brann.

Håper jeg har rett i det, for tilbudene vil komme om dette fortsetter.

Superjack

Dette er et utsagn som er gyldig nå, kan jo endre seg.

LAN er genial. Braaten var allerede klar over at han kunne komme inn på back, og har vært i den posisjonen på trening.

i taper ALDRI!

Kagain

Det viser stor grad av strategisk tenking og evne og vilje til å se inn i fremtiden fra LAN sin side. Godt fornøyd med den...

Nixon

I går da vi banket bartepakket var det nøyaktig tre år siden Norling fikk sparken i Brann. Og i morgen er det nøyaktig tre år siden Nilsen ble ansatt. Gratulerer med treårsdagen!:)
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Det er gøy med LAN-party.  8)
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Superjack

Quote from: Nixon on May 27, 2018, 23:11:57 PMI går da vi banket bartepakket var det nøyaktig tre år siden Norling fikk sparken i Brann. Og i morgen er det nøyaktig tre år siden Nilsen ble ansatt. Gratulerer med treårsdagen!:)

Fra 4-1 mot Levanger til 1-2 mot RBK. Trøndelag er morsommere i 2018 enn 2015 kan man også slå fast.

i taper ALDRI!

Superjack

Grønner, Barmen, Haugen og Azar er eneste gjenlevende fra 3 år siden i spillerstallen.
i taper ALDRI!

huleste

Quote from: Superjack on May 28, 2018, 04:54:37 AMGrønner, Barmen, Haugen og Azar er eneste gjenlevende fra 3 år siden i spillerstallen.

Når kom Acosta?

Xminator

Så er spørsmålet hvor lenge Grønner blir. Jeg håper han får sjansen når en av de to faste reiser.

Barmen og Haugen er jo nå bærebjelker i laget. Akkurat det kan forklare litt av suksessen vi nå har. Gode spillere som ikke har vert helt gode nok og som nå spiller med betydelig rutine. Spillere som laget kan bygges rundt. Selv om tålmodigheten til tider har vert tvungen, så håper jeg flere spillere ser litt lenger enn neste lønningspose eller startet kamp.

Falkman

Quote from: huleste on May 28, 2018, 06:10:37 AM
Quote from: Superjack on May 28, 2018, 04:54:37 AMGrønner, Barmen, Haugen og Azar er eneste gjenlevende fra 3 år siden i spillerstallen.

Når kom Acosta?

Før 2015-sedongen. Så han var også med på marerittet i Levanger

Lasaron

Forhandlinger om forlenging er i gang. LAN selv sier han har ett ufravikelig krav, og signaliserer at resten ikke er så nøye. Kravet er å beholde hele teamet sitt. At de får forlenging i samme slengen.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

osoerli

Quote from: Lasaron on May 29, 2018, 21:35:54 PMForhandlinger om forlenging er i gang. LAN selv sier han har ett ufravikelig krav, og signaliserer at resten ikke er så nøye. Kravet er å beholde hele teamet sitt. At de får forlenging i samme slengen.

Håpar på 10 år
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Nixon

Håper definitivt ikke på 10 år. Ting kan endre seg og da vil klubben sitte med dårlige kort på hånden dersom Nilsen f.eks. har seks år igjen av kontrakten. Da blir det dyrt. Mye bedre med tre eller fire år og så forlenges den etterhvert dersom begge parter ønsker det.

Er det frykten for at Nilsen skal forsvinne som gjør at man vil ha så lang kontrakt? Vel, med tanke på at Brann er Brann så tviler jeg på at klubben hadde nektet Nilsen noe som helst dersom ham midt i en kontraktsperiode hadde fått et tilbud fra en klubb i et annet land. Spesielt ikke hvis han i mellomtiden hadde hentet inn noen titler til klubben.
Rød makt på Hansa!

Superjack

Fortsetter LAN å levere som no, så tror jeg oppriktig at Brann blir å delta i Europa også om ikke lenge. EL eller CL. Kan hende LAN blir største overgangen til Brann? 😃
i taper ALDRI!

Superjack

Jeg lurer også på hva Brann får til når de om ikke lenge kan plukke spillere på øverste hylle. For med evt seriegull og prestasjoner som i dag, så tror jeg det skjer allerede fra vinteren av.
i taper ALDRI!

Norlings Hund 2

Med ressursene til RBK hadde LAN fått dem ut i Europa langt oftere enn hva de har fått til så langt. Nå har det dessverre blitt langt vanskeligere enn tidligere, så det er vel ingen som forventer å komme til gruppespillet i verken EL eller CL - men vi håper det gjøres et hederlig forsøk neste år (for europacup blir det), ingenting er pinligere enn å nedprioritere europacup fordi man gir opp uten å prøve.

Spelaren

Skal vi passe oss litt for å la varmen gå helt til hodet på oss?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Norlings Hund 2

Vil vel ikke si det er et tegn på solstikk å mene at LAN ville ha hatt bedre resultater i Europa med 50 millioner mer i året å rutte med :)

Lasaron

Stort intervju med LAN i BA.

- Jeg er uenig i at Brann måtte ha en annen formasjon i cupen mot Lillestrøm

- Flott bilde fra cupkampen mot Fyllingsdalen. Dommeren kjefter på Branntrenerne. LAN, Hauge og Riisnæs ser ned mens de får kjeft. De to førstnevnte ser skamfulle ut, mens Hauge (min tidligere gymlærer på ungdomsskolen) ikke klarer å holde igjen et flir.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Go Up