• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dersom du satt med makten til å styre Brann

Started by Torvanger, May 28, 2015, 08:21:48 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

*Jeg ville jobbet tungt for å få investorer, Mohn spesielt, til å enten kjøpe og utvikle Brann Stadion videre, eller slette gjelden.

*Jeg ville fått inn nye koster i administrasjonen over hele fjølen, profesjonalisert det hele på alle fronter.

*Inn med David Nielsen som sportsjef

*Inn med Arne Sandstø som hovedtrener

*Lokal satsning skal man ikke gå bort fra, men jeg ville intensivert jobben mot agenter på det afrikanske og sør-amerikanske markedet. USA bør man heller ikke overse, for Mjøndalens stopper er jo et funn!

Denne listen vil jeg oppdatere, etterhvert som jeg kommer på flere punkter. Og KRAKRA, ja, jeg er en:

Xminator

Sportssjef MIM. Begrunnelsen er han nok er den enkeltpersonen med best kunnskap til den sportsplanen som Roald pisset på i 2008 etter at styret skrudde av størrehjulene.
MIM ansvar for å ansette ny hovedtrener med forankring i den filosofien som lå i den planen.

De lokale spillerene skal spille om de er gode nok, ikke fordi man kvoterer inn-lagsplasser for dem. Førstelaget skal være etablerte spillere. Utfordrerene i stallen skal i første rekke være etablerte spillere. Og spillerutviklingen skal komme ut fra dette grunnlaget der de "unge" spiller ut noen "gamle" på grunnlag av kvalitet og ikke kvotering.

Go Up