• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vi har et superlag på gang, vi har et superlag............

Started by Stoffi, December 12, 2003, 21:58:10 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Overskriften sier alt. Vi har faktisk et superlag på gang, eneste vi mangler nå, er en god spiss eller to, kommer an på kor lenge Robbie blir hos oss.
fÃ¥r vi en spiss eller to no, sÃ¥ kan vi utfordre rosenborg for alvor. Midtbanen vÃ¥r er blant de aller aller beste i Norge, kanskje den beste etter at Soma no sannsynligvis kommer.  :D

SERIEGULL 2004!
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Xminator

2 nye spisser. Vi trenger en av de litt sterke, 2004 med Lund og Knarvik på topp lukter mer nedrykk enn gull :p

CHRISTIbrANn

Noen som vet noe om hvordan det gÃ¥r med helstad for tiden. Mener han kunne vert en veldig god forsterkning for laget. Han er den typen som skÃ¥rer noe sinsykt med mÃ¥l. Og det er vel en sÃ¥nn spiss vi trenger. NÃ¥ ser det jo ut som Chess ikke fÃ¥r take pÃ¥ Azar som har gjort det bra i brann før. Og vi har hentet kvisvik tilbake som ogsÃ¥ har gjort det bra i brann før. SÃ¥ kansje de kunne prøvd Ã¥ hente  Helstad som ogsÃ¥ har gjort det bra i brann tidligere. Jeg mener Helstad er den type spiss vi trenger. Hva mener dere andre om dette?
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

monzilla

tror helstad gjør det bra der nede...

få kottila tilbake :)

BL

Quote from: "CHRISTIbrANn"Noen som vet noe om hvordan det gÃ¥r med helstad for tiden. Mener han kunne vert en veldig god forsterkning for laget. Han er den typen som skÃ¥rer noe sinsykt med mÃ¥l. Og det er vel en sÃ¥nn spiss vi trenger. NÃ¥ ser det jo ut som Chess ikke fÃ¥r take pÃ¥ Azar som har gjort det bra i brann før. Og vi har hentet kvisvik tilbake som ogsÃ¥ har gjort det bra i brann før. SÃ¥ kansje de kunne prøvd Ã¥ hente  Helstad som ogsÃ¥ har gjort det bra i brann tidligere. Jeg mener Helstad er den type spiss vi trenger. Hva mener dere andre om dette?

ikkje noe galt med helstad, langt der ifra... han hadde vært en kjempe forsterkning!!! men det er ikkje den type spiss brann er på jakt etter. de vil ha en stor og sterk spiss som kan ta opp kampen med forsvaret til lillestrøm, roseborg og viking, som alle har store hodesterke forsvarere.
men det hadde kanskje gjort seg med helstad også, nå som kvisvik er tilbake og kan spille presise baller i bakrommet som han kan løpe opp....
helstad eller en stor spiss? ja takk begge deler  :D
Hansa-
Felt Z

CHRISTIbrANn

Ja, de trenger vel kanskje en stor og sterk spiss. Men husk at helstad var toppscorer i serien med 15 mÃ¥l (om jeg ikke tar helt feil). Og for Ã¥ vinne kamper mÃ¥ man score mÃ¥l, mange mÃ¥l. Og det er jo dette helstad kan. Jeg glemmer aldri 1-7kampen borte  mot stømsgodset hvor helstad puttet 5 av de.

Men som du sier BL: ja takk, begge deler
LT FOR BRANN   BRANN FOR ALLTID

KRISA

ikkje for å være pirkkete men mener at brann vant 6-2 i den kampen. :D

monzilla

Bergen Sin Gutt

John Hartson hadde gjort jobben for Brann, men det er vel som å tro på tørre regnbyger som at det noengang blir aktuelt... I tillegg trengs han der han er. Men seriøst, en spiss som minner om Hartson hadde vært knall i Brann. Stor og kraftig, tungt skudd, en real fighter, ganske hissig, og en evne til å score viktige mål. Hadde Brann fått en spiss med de kvalitetene hadde jeg hvertfall vært happy!! Slike spillere som alltid gjør seg lagt merke til, de blir fort publikumsyndlinger.

Thorstein Helstad hadde jeg aldri sansen for. Han var en slik tørr, kjedelig, kald og sløv type, og jeg tilgir han aldri hvor jævlig treg han var av og til når han luntet rundt på banen og virket fullstendig uinteressert i jobben sin. Uansett om han scoret mange mål, som jeg selfølgelig var veldig glad for, så er jeg fullstendig uinteressert i å få denne fyren tilbake til Brann.

Ã?rnen

Ser at Tromsø sliter økonomisk og er klar til å selge utlendingene sine. Det er vel ikke helt usannsynlig at Kovacs kan havne i Brann. Nesten prikk lik Hartson, tvilling??? Mjelde er ihvertfall interessert i han. Jeg tror han trenger noen positive opplevelser. Da kommer selvtilliten og da kommer målene. De positive opplevelsene ville han fått i Brann.

Kruxleiven

QuoteVi har et superlag på gang, vi har et superlag............

Det sier Tottenham fansen også. Hvert eneste bidige år. Hvor ofte vinner de egentlig noe som helst? Det er heller slik at de må sloss om å unngå nedrykk. La oss vente å se. Laget vårt mangler offensiv slagkraft for å bli noe superlag.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Fiore9"

Det sier Tottenham fansen også. Hvert eneste bidige år. Hvor ofte vinner de egentlig noe som helst? Det er heller slik at de må sloss om å unngå nedrykk. La oss vente å se. Laget vårt mangler offensiv slagkraft for å bli noe superlag.

Selv om jeg har Brann som gullkandidat foran hver sesong, så har du mye rett. Vi mangler slagkraft fremover. Kanskje vi kan bytte Winters med Hartson?? Ha ha, vet at det vil snø flodhester før det skjer, men det er trist at Robbie forlater oss, og byttehandelen var bare noe jeg tenkte på siden jeg vet at Robbie er grønn og hvit i hjertet sitt.

Kruxleiven

Quote from: "BL"ikkje noe galt med helstad, langt der ifra... han hadde vært en kjempe forsterkning!!! men det er ikkje den type spiss brann er på jakt etter. de vil ha en stor og sterk spiss som kan ta opp kampen med forsvaret til lillestrøm, roseborg og viking, som alle har store hodesterke forsvarere.
men det hadde kanskje gjort seg med helstad også, nå som kvisvik er tilbake og kan spille presise baller i bakrommet som han kan løpe opp....
helstad eller en stor spiss? ja takk begge deler  :D

Stoffi

Quote from: "Fiore9"

Vil nå tørre å påstå at Tottenham er ganske spesiell. De kjøper gode spillere som har gjort det bra i klubben de kommer fra, for eksempel Rebrov, og så flopper de totalt eller blir skadet eller et eller annet.
Tottenham sin ledelse er også et kapittel for seg selv, minner litt om Brann i fortiden.

Og vi HAR et superlag pÃ¥ gang.  :)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kagain

QuoteHåvard Flo er vel av den typen de søker, men han er gammel og kommer aldri i livet. Andreas Lund er en annen, men spiller han fotball i det hele tatt lenger?

Tja, mener Andreas Lund la opp grunnet skader. Men det hadde jo vært en smålig frekk spissduo da, Andreas Lund og Thomas Lund. En stor Lund og en liten lundefugl. [/quote]

Karsten

Andreas Lund har lagt opp, å slapper av på sørlandet.

JhonnyBeGood

Hva med å låne Ole Gunner Solskjær, fra United, slik at han får nødvendig kamptrening etter skaden... Han skulle vel klare å banke inn noen mål selv om han ikke er i optimal form:)
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Go Up