• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treningskamper 2015

Started by Nixon, December 16, 2014, 16:02:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Quote from: bjoken on March 22, 2015, 14:14:10 PM
hej kommer det nagra fans fran bergen till stockhom nästa vecka till matchen mot hammarby??i safall hjärtligt välkomna  :)

Nettopp vært i Stockholm og skal igjen avgårde 7. April så det passer nok ikke å dra på denne kampen. Tipper det er ca 50 stk som holder med de røde på tribunene i denne kampen. Lykke til med å holde plassen.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Lasaron

Jeg mener dette laget bør starte mot Hammarby

Horwath
Nouri - Grønner - Knudsen - Demir
Askar - Haugen - Skaanes - Huse
Orlov - Larsen

Litt usikker på skadelisten, stemmer det at Birkelund og Barmen fortsatt er småskadet? Demidov skal ha innhopp, så sant han ikke har kjent noe siden forrige innhopp.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Nixon

Quote from: Lasaron on March 26, 2015, 11:14:25 AM

Horwath
Orlov - Larsen

Litt usikker på skadelisten, stemmer det at Birkelund og Barmen fortsatt er småskadet? Demidov skal ha innhopp, så sant han ikke har kjent noe siden forrige innhopp.

Som sagt. Grønner er ikke med!:)
Rød makt på Hansa!

Corran

Askar er vel også tvilsom da han er på vei vekk slik det ser ut. Ref ba og bt i dag
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Quote from: Nixon on March 26, 2015, 11:32:57 AM
Quote from: Lasaron on March 26, 2015, 11:14:25 AM

Horwath
Orlov - Larsen

Som sagt. Grønner er ikke med!:)

Selvsagt. Hvis vi også tenker at Askar, Pedersen, Barmen, Dramé, Hansson og Birkelund er ute, samt at Acosta og Castro ikke er klar, går jeg for dette laget:

Horwath
Nouri - Knudsen - Hanstveit - Demir
Huse - Skaanes - Haugen - Larsen
Orlov - Karadas

Nixon

Larsen bør etter min mening fortsatt spille i den rollen som han har hatt i oppkjøringen. Han er så viktig der at da får heller en annen spiller spille utenfor posisjon dersom vi mangler så mange spillere.

Horwath
Nouri - Knudsen - Karadas - Hanstveit
Huse - Skaanes - Haugen - Demir
Larsen
Orlov
Rød makt på Hansa!

krakra

Enig. Larsen skal ikke være noen 4-4-2 kant. Der er han ikke særlig god engang. Spiss i dagens 4-4-2 eller OM i den diamanten, som visstnok ikke ble skrotet, men som vi ikke har sett snurten av etter at Norling gikk tilbake til en rimelig flat 4-4-2

Lasaron

Quote from: krakra on March 26, 2015, 17:09:46 PM
Enig. Larsen skal ikke være noen 4-4-2 kant. Der er han ikke særlig god engang. Spiss i dagens 4-4-2 eller OM i den diamanten, som visstnok ikke ble skrotet, men som vi ikke har sett snurten av etter at Norling gikk tilbake til en rimelig flat 4-4-2

Joda, det kan være en god idé å bruke Demir på kant. Tenkte ikke på den muligheten i sted.

Nixon

Rød makt på Hansa!

aleksanderhjelleseth

En helg i Stockholm er spennende i seg selv det. Drive rundt på stureplan som en ekte partysvenske!

krøvel vellevold

Ser ikke ut til at Brann kommer seg til Stockholm i dag, iflg. Brann selv.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Spørsmålet blir jo om de klarer det i morgen for å spille en kamp på kvelden i stedet for klokken to. Jeg vet at en kveldskamp kan være aktuelt. Men dette vet de sikkert ikke før etter at jeg må bestemme meg for om jeg skal reise eller ikke.

Uansett. Hvis det blir kamp mener BT at dette blir laget. Den som skrev at Birkelund er skadet ser ut til å ta feil, for han er inne på laget skal vi tro BT.

http://www.bt.no/100Sport/fotball/forstediv/Askar-benket-etter-Sarpsborg-interesse-510229_1.snd
Rød makt på Hansa!

Spelaren

Det blir kamp som planlagt, ifølge BT.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Huff

Quote from: Nixon on March 27, 2015, 10:38:20 AM
Skal bare se at kampen avlyses og at jeg sitter igjen med verdiløse flybilletter...

Ta med varme klær, kombinasjonen østvendt kystby og øppna landskap helt til Ural er mildt sagt frisk. Stockholmerne er noen tullinger, alle vet at dersom en bygger en kystby så langt nord så må en først bygge noen øyer med fjell, eller åser på, først. Byen trenger et Sotra, Askøy og Mæland.

Få med deg Vasaskipet og, gode greier.

Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

psv-hasund

Sender de på noen tv kanaler eller på web?

dudo

C more skal visst vise den.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Quote from: Huff on March 27, 2015, 19:20:52 PM
Quote from: Nixon on March 27, 2015, 10:38:20 AM
Skal bare se at kampen avlyses og at jeg sitter igjen med verdiløse flybilletter...

Ta med varme klær, kombinasjonen østvendt kystby og øppna landskap helt til Ural er mildt sagt frisk. Stockholmerne er noen tullinger, alle vet at dersom en bygger en kystby så langt nord så må en først bygge noen øyer med fjell, eller åser på, først. Byen trenger et Sotra, Askøy og Mæland.

Få med deg Vasaskipet og, gode greier.

Meland, Huff. Ikke Mæland. Takk.

Edit: Dessuten heter øyen Holsnøy.

Huff

Quote from: Lasaron on March 28, 2015, 09:52:55 AM
Meland, Huff. Ikke Mæland. Takk.

Edit: Dessuten heter øyen Holsnøy.

Legger meg flatere enn Flatøy. Enorm selvkritikk.

Hadde forøvrig smakt godt med en Brannseier i dag for å roe nervene.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

dudo

Kommentator i dag er Petter Veland og Hassan El Fakiri, så om ikke spillet varmer kan pratingen være verdt pengene alene.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke liker C sports, hakker og "stutrer" noe voldsomt.

Spelaren

March 28, 2015, 13:49:24 PM #671 Last Edit: March 28, 2015, 13:53:37 PM by Spelaren
Bra med folk der, det er noe visuelt estetisk ved å se kamper med tilskuere på sidelinjen. Ihvertfall helt til de zoomet ut :) .

Spelaren

Odd Roger Enoksen-hår på han ene Hammarby-spilleren.

Belfort

Vår sentrale midtbane er som forventet totalt fraværende

Spelaren

Det er mye slurv nå. Både Birkelund og Haugen viser for lite besluttsomhet i pasningsspillet. Man trenger ikkje å bruke utsiden av foten når en vanlig innsidepasning er like nyttig - og enklere.

Spelaren

Hammarby har fjorårseffektiviteten vår.

Belfort

Kan ikke fatte å begripe at Brann går til seriestart med denne sentrale midtbanen

Spelaren

Klassescoring. Vi er så langt vekke at det er skummelt.
Ja, midtbanen vår er pissesvak.

Spelaren

Og der viser Haugen beslutningsvegring. Vi angriper tre mot tre men det er verken løp å spille på eller mot nok i gutten til å prøve noe annet enn en støttepasning.

dudo

Ingen spør hvorfor Jeppe drikker, men det er altså fordi Norling nekter å spille med 3 sentralt selv om det er enorme hull der.

krakra

Bare å få inn styre og permanent sportssjef så Norling kan sparkes. Meningsløst å brukr ressurser på å hente spillere til denne treneren.

Too far east

Askar solgt?
Ikke på benken her.

dudo

Too far east

Kan vi en gang for alle avskilte Huseklepp?
Helt borte

Belfort

Quote from: dudo on March 28, 2015, 14:32:18 PM
Leid ut til S08.

Regner med vi betaler 90% av lønnen hans

OhAhCantona

Det er HELT UFATTELIG at enkelte mener Haugen forsvarer en plass på dette laget her.

Spelaren

Skal Hansson få prøve seg framfor Birkelund?

Belfort

Er merkelig at Norling har definert at vi ikke trenger påfyll på midtbanen

Spelaren

Mine damer og herrer; en målsjanse! Svakt utnyttet riktignok, litt typisk at Skaanes løper og forstyrrer Larsen før skuddet. Sjeldent pent av Demir i forkant.

Spelaren

Høh.
Et klassemål med ekstrem presisjon. Herlig! Sjekk Denne Osdal var fornøyd då.

krakra

Når en ser hvor mye Brann løfter seg med litt agressivitet og ro så skjønner en at det er tull å snakke om nye spillere. Er ikke der skoen trykker.

Spelaren

Og der var vi nære nr to.

Spelaren

2-1 Orlov, kjapt og fint angrep signert Huseklepp og Larsen på venstrevingen. Forbauset meg litt kor lite press Hammarby-spillerne satte inn der.

krakra

Gulløl

Vi leder. Ufortjent. Meget høy uttelling på sjansene.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Christian

Førsteomgang var bare lureri. Fra Hammarby. De er egentlig skikkelig dårlig. Det er den eneste forklaringen her.

krakra

Vi har vært gode i andreomgang. Kjører kampen. Er det "rett timing" for Hansson nå, eller må vi ledet med 5-6 mål?

Gulløl

Be til høyere makter at Demidov ikke blir skadet.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Quote from: krakra on March 28, 2015, 15:06:26 PM
Vi har vært gode i andreomgang. Kjører kampen. Er det "rett timing" for Hansson nå, eller må vi ledet med 5-6 mål?

Han får sikkert lov til å varme opp litt.

Spelaren

Takk Karadas, veldig nødvendig på en feilvendt spiller. Benk.
Skal vi fortsette med straffestrategien frå fjoråret? Den fungerte jo så bra.

Go Up