• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Strømsgodset - Brann Lørdag 13/9 kl 18:00

Started by Tom C, September 10, 2014, 08:58:59 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Klaus_Brann

ENDELIG gikk noe sånt vår vei! For en mann!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

aleksanderhjelleseth

Kan noen skrive litt om hva som skjer, hvordan var målet? Faens csport.

dudo

Prøv å logge deg inn med nettbrett eller telefon, det ble løsningen for meg.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 17:08:32 PM
Kan noen skrive litt om hva som skjer, hvordan var målet? Faens csport.


En lang pasning blir i slått i bakrom mot Pedersen. Han lobber ballen elegant over en utrustende Kwarasey.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

aleksanderhjelleseth

Har verken nettbrett eller mobil som er "Up for the task".


Yngve


aleksanderhjelleseth

Quote from: Gulløl on September 13, 2014, 17:10:02 PM
Quote from: aleksanderhjelleseth on September 13, 2014, 17:08:32 PM
Kan noen skrive litt om hva som skjer, hvordan var målet? Faens csport.


En lang pasning blir i slått i bakrom mot Pedersen. Han lobber ballen elegant over en utrustende Kwarasey.

Det sto skrevet i stein det at Pedersen skulle score i dag, håper det blir flere.

Klaus_Brann

Kjempespill i forkant av Skaanes' mål og så en herlig chipp!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!


dudo

Prøv old.csports.No, virker, men hakker.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Belfort

I følge Drillo er det vel 85% sikkert at et lag som leder 2-0 vinner kampen, men som vi alle vet så er alt mulig med Brann

dudo

Men hva er prosenten for poeng?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

wiz1 streamen funker brillefint. Hvordan har Barmen klart seg i dag? Det virker solid nå...

Huff

Quote from: Belfort on September 13, 2014, 17:19:55 PM
I følge Drillo er det vel 85% sikkert at et lag som leder 2-0 vinner kampen, men som vi alle vet så er alt mulig med Brann


De resterende 15 prosentene var høyst sannsynlig Brann-kamper.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Klaus_Brann

Han har i hovedsak klart seg bra, men litt for omstendelig til tider.
Piotr derimot...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

HERLIG.. Nå gjelder det bare å blø for sportsklubben.

dudo

Badji har vært bra igjen. På tide vi for solgt han for 1,5-2 mill!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

TCAC

Ubeskrivelig deilig å slippe å se Barmen på topp og Haugen på midtbanen. Dette er et hardtarbeidende lag jeg kan bli virkelig glad i!

krakra

Deilig å slippe en av våre beste spillere den siste tiden?

krakra

Bare å kjøre på for 3-0 nå. Håper vi får se Askar, Haugen og Lorentzen inn i løpet av andreomgang.

Orlov er ganske usynlig. Midtbanen kjemper godt, men sliter i pasningsspillet. Skaanes går vel tom etter hvert.

Hatleking

Det er lett å sjå kor viktig Skaanes er. Har ein heilt annan kapasitet løpsmessig enn dei andre kantalternativa. Men når han går tom må me nok inn med Askar, ja. Men Skaanes er svært viktig for dette Brann-laget.

Bra gjennomført omgang så langt. Ikkje perfekt, men det er greitt å vere litt kynisk slik at ein ikkje surrar vekk ting. Viktig no at me er på frå start av i andreomgangen.

Gulløl

VG:

Ballbesittelse:
Strømsgodet 73 %.
Brann 27 %.


Avslutninger på mål:
Strømsgodset: 1.
Brann: 4

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

aleksanderhjelleseth

Vi må fortsette å være offensiv i hode, prøve å ha ballen så mye som mulig. Gjøre sif sliten å frustrerte. Halvveis i omg, visst vi fremdeles leder 0-2 bør vi kanskje ta ut en av spissene og erstatte med birkelund, og da badji bak forran stopperene. Birkelund forran Haugen pga aggresiviteten.


TCAC


Klaus_Brann

Så sinnsykt deilig! Hvis ikke dette holder, holder ingenting!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Hatleking

Quote from: Klaus_Brann on September 13, 2014, 17:52:04 PM
Så sinnsykt deilig! Hvis ikke dette holder, holder ingenting!


Ikkje jinx det no då!

aleksanderhjelleseth


Gulløl

Vi ydmyker fjorårets seriemester. Askar rett inn og scorer  :)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

aleksanderhjelleseth


Kruxleiven

Til opplysning. Nå er det cha-la-la-la på Marienlyst. Av oss ja. Er det lov da?

Herlig bevegelighet og energi på Askar nå. Dårlig av Orlov.

Huff

Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

dudo

Ke det går i med Orlov, da?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

Quote from: Kruxleiven on September 13, 2014, 17:58:57 PM
Til opplysning. Nå er det cha-la-la-la på Marienlyst. Av oss ja. Er det lov da?

Herlig bevegelighet og energi på Askar nå. Dårlig av Orlov.

De blir straffen når de kommer hjem. I gapestokk på torgalmenningen.

Yngve


Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

Hårreisende dommeravgjørelse å ikke gi huseklepp frispark, forrut scoringen.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Baunebob

September 13, 2014, 18:11:39 PM #92 Last Edit: September 14, 2014, 14:17:46 PM by Baunebob
Kom igjen gutter. Selvtillit, hold på ballen, angrip!

EDIT:  PLASSEN SKA HEM!

dudo

Fin den. Var i overkant høy puls her i sted.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

aleksanderhjelleseth

sif sitt forsvar er så dårlig at eg ikke har sett maken siden vårsesongen våres.

TCAC

Begynner å minne om "gamle dager", da Helstad scoret tre-fire mål i hver kamp på Marienlyst. Elsker det.

dudo

Det er sinnsykt forsvarsspill av Godset, ja.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kruxleiven

Vet ikke om TV fokuserte på det, men forut for scoringen signaliserer linjedommeren for innkast til godset. Ble overrasket da jeg så Mojsov kaste inn.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up