• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lillestrøm - Brann 1. august 19:00

Started by Xminator, August 01, 2014, 08:20:25 AM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Spelaren

Det er så deilig å ta feil på denne måten.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

TCAC

Jævlig bra jinxet, folkens! Stolt av oss. :)

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

aleksanderhjelleseth

No blir det 3-3 og så 4-3. vi taper så det synger etter!

Spelaren

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 01, 2014, 19:20:49 PM

Badji får også gult nr to i garderoben.

vekkreist

Spelaren

LSK flakser seg til en corner, blir farlig. Best å ta klareringer og ikkje satse på linjedommerens syn.

aleksanderhjelleseth

Ut med Huseklepp og inn med Birkelund. Vi trenger en terrier. Mosjov er ikke så smart.

Spelaren

Mojsov som dummer seg ut og setter laget i fare. Tosk.

Henki

Idioti av vår venn montenegrineren. Idioti.
Ballen skal fremover!

Giles

Mojsov er en kronidiot. To amatørtaklinger.

vekkreist

Ikke første gangen Mosjov presterer å bli utvist på idiotisk måte... tosk

roaldinho

Send han hjem etter sesongen! Det der trenger man ikke på stadion. Faens idiot!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Kruxleiven

Quote from: Henki on August 01, 2014, 19:27:18 PM

Makedoner. Første gule var billig

Brann_ruler86

Gå ta banen!

Spelaren

TCAC

Nå er vi jo HELT hodeløse! Kan aldri holde i ti minutter.

Giles

Haugen er tragisk svak. Håper virkelig Birkelund får sjansen snart. God plass til enda en sentral midtbanespiller.

Henki

Quote from: Kruxleiven on August 01, 2014, 19:29:23 PM
Quote from: Henki on August 01, 2014, 19:27:18 PM

Makedoner. Første gule var billig

Makedoner eller montenegriner, man gir ikke dommeren den muligheten der når man har gult fra før!
Ballen skal fremover!

Spelaren

Sukk, det må da være mulig å holde litt på ballen.

Henki

Ballen skal fremover!

Klaus_Brann

Vi står jo bare og tar i mot gang etter gang. Det kunne selvsagt ikke holde.

Pluss selvmål!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Jada. Så forbannet typisk. Spilt ned i egen bakgård og en klønefot frå Hanstveit.

Klaus_Brann

Brann_ruler86

Gå ta banen!

pidre

Saludar a los monos!

Henki

Ballen skal fremover!

Spelaren

Jada, helvetes feiginger. Bare rykk ned, overbetalte flopper.

aleksanderhjelleseth

Dette er latterlig. fullstendig hjernedødt.

roaldinho

Herregud! Er det mulig?!? For en gjeng amatører!

Skal pokker meg ikke være mulig! Jeg skjemmes!
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

pidre

Saludar a los monos!

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

TCAC

Lyser nedrykk i pannen på hele laget. Vi kommer aldri til å holde oss.

Kruxleiven

Måten vi spiller på etter 2-3 kan da umulig være rett? Ikke mange spillere som holder hodet kaldt etter det. Tom for ord. Så skuffende som det er mulig å gjøre det.

Jose Arrogantio

Hadde vi holdt ut linjen der hadde jeg hatt trop på Tippeligaspill i 2015. Nå går det ned.

Giles

Møkkalag og møkkatrener. Ikke et forsøk på å holde på ballen. Det vil si spillerne evner ikke. Hurra.

aleksanderhjelleseth

Quote from: aleksanderhjelleseth on August 01, 2014, 19:20:49 PM

Usj. Eg trodde ikke det var mulig, men jaggu meg fikset guttene biffen. Jæææla bra

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Kjell249

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Jose Arrogantio

Jeg orker ikke mer. Dette er bare så jævlig trist å se spillerne gi bort en seier slik.

vekkreist

Dette laget fortjener ikkje å ha på seg den røde drakten. Feige .. udugelige .patetiske... som hever million lønn. Dra til helvete hele gjengen.  Eller... vent litt... dit skal vi jo...

Takk og farvel.

En av de tristene dagene mine som Brann supporter......

Spelaren

Det så lyst ut, men Mojsovs direkte unintelligente inngripen var trolig utslagsgivende. Med ti mann ble det umulig for et allerede svakt lag å holde igjen.

Belfort

Vi er nok nede, så får heller Geniet skryte på neste julebord at vi ledet mot selveste LSK helt til ordinær tid

pidre

Heilt forbanna latterlig at Mohn har gitt RBH immunitet i årevis. Dette prosjektet totalt mislykket. Nå får fan ta meg Mohn rette opp i den driten RBH har ført klubben ut i, og bla opp for 3 klassespillere umiddelbart.

Saludar a los monos!

Klaus_Brann

Quote from: Kruxleiven on August 01, 2014, 19:43:13 PM
Måten vi spiller på etter 2-3 kan da umulig være rett? Ikke mange spillere som holder hodet kaldt etter det. Tom for ord. Så skuffende som det er mulig å gjøre det.

Vi spiller ikke. Det er problemet. Vi hadde til og med en kontringsmulighet der. Orlov velger å spille ballen bakover, til en LSK-spiller.
Nytter ikke å bare slå ballen halvdårlig bort de siste 15.

vekkreist

Eneste postive idag var Vindheim.  Bygg laget rundt han neste sesong i Adeccoen! Haha....  faen så tragisk.  Aner ikke ka eg skal tenke og tro. Kanskje dette kun er en dårlig drømm vi snart våkner opp fra??

Jose Arrogantio

Det var absolutt ingen plan bak det vi gjorde etter vi scorte tredje målet. Ingen struktur i forsvaret. Bare paniske spillere som ikke turte noe som helst. Livredd for ballen, livredd for å tape.

Falkman

Quote from: vekkreist on August 01, 2014, 19:49:08 PM
Eneste postive idag var Vindheim.  Bygg laget rundt han neste sesong i Adeccoen! Haha....  faen så tragisk.  Aner ikke ka eg skal tenke og tro. Kanskje dette kun er en dårlig drømm vi snart våkner opp fra??

Vindheim? Som fikk Fofana til å se ut som Messi??

Go Up