• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fyllingsdalen - Brann 4. juni kl 18:05

Started by Lasaron, June 01, 2014, 10:53:53 AM

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Go Down

roaldinho

Tromsdalen leder 2-1 mot Godset i ekstraomganger. RBK - Ranheim spiller også ekstraomganger.

Molde unngikk det.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Tromsdalen opp i ledelsen!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: dudo on June 04, 2014, 18:47:18 PM
Quote from: roaldinho on June 04, 2014, 18:44:26 PM
Quote from: krakra on June 04, 2014, 18:42:56 PM
Lite kollegialt av Askar å grine. Han har fått målet sitt han.

Ja, tragisk av Askar. Vær heller lagspiller og gi Klepp en sjanse til å finne scoringsformen.

Hva skjedde? Jeg fikk det ikke med meg.

Askar ble sur fordi Klepp tok straffen istedenfor han.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

dudo

Quote from: roaldinho on June 04, 2014, 18:48:13 PM

Ja, tragisk av Askar. Vær heller lagspiller og gi Klepp en sjanse til å finne scoringsformen.

Joda, det fikk jeg med meg, men hvordan var reaksjonen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Lasaron

Elendig kamp av Brann. De to tingene å ta med seg, utenom avansementet, er at Askar og Huseklepp endelig har scoret.

Forøvrig, jeg tok feil.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

roaldinho

Quote from: dudo on June 04, 2014, 18:49:55 PM
Quote from: roaldinho on June 04, 2014, 18:48:13 PM

Joda, det fikk jeg med meg, men hvordan var reaksjonen?

krakra

Jeg så det ikke, men kommentator sa iallefall at "alle" omkranset Huseklepp unntatt Askar. Så bare et lite glimt av Askar etter scoringen. Han så ikke like blid ut som resten akkurat.

Spelaren

June 04, 2014, 19:11:49 PM #157 Last Edit: June 04, 2014, 19:14:03 PM by Spelaren
Ranheim har gått opp i 4-3 over Rbk mens Tromsdalen la på til 3-1 mot Strømsgodset. Edit redusering til 3-2. Dobbeledit 4-2.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Erlend

roaldinho

Quote from: Spelaren on June 04, 2014, 19:11:49 PM
Ranheim har gått opp i 4-3 over Rbk mens Tromsdalen la på til 3-1 mot Strømsgodset. Edit redusering til 3-2.

4-2 akkurat nå.

roaldinho

Brann hadde tapt for Tromsdalen også, de er svært sterke hjemme.

Spent på hvem man møter i neste runde.

Torvanger

Viktig seier og viktig å få Askar og Hus igang. Cup er beintøft, ingen walk in the park.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Herlig. Synd ikke Florø klarte å presse frem ekstraomganger, ellers perfekt kveld.

Limstift

Godt med avansement.

Veldig gledelig at Rbk har rykket ut.

Og at Huseklepp er i gang!

Alle må gå!

Jose Arrogantio

Quote from: Belfort on June 04, 2014, 18:19:15 PM
Quote from: dr_cyanid on June 04, 2014, 18:18:06 PM
Alle andre TL lag ligger stort sett bra an denne runden. Aalesund og Brann sliter i sine kamper. Symptomatisk.

Ja, ikke tilfeldig at to klare nedrykkskandidater er i trøbbel

Er det tilfeldig at det er to gullkandidater som til slutt røk ut?

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller VÃ¥lerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Ricky

Tipper på bortekamp mot enten Molde eller Bodø/Glimt.

Corran

Ble hjemme mot Ranheim Reprise på Mjøndalen fra i fjor?

Kampen i dag var middels dårlig fra Brann sin side
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Go Up