• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Det er ny keeper vi må ha!

Started by Rick Maverick, December 07, 2003, 22:00:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Rick Maverick

Jeg er lei av dritt mål imot! tabber som vi som er supportere ser komme lenge før den er i mål. Rønningen har et snitt på sikkert syv åtte tabber i året. En bra keeper gjør ikke slikt, en god keeper redder laget på en dårlig dag med bra redninger og sikkert spill. Da magnus khilstedt ble satt på benken under teitur falt brann ned over litene og endte på en åttende plass og det var med Kvisvik, helstad og svante på laget.

Poenget mitt er alle topplag har en god keeper, et lag blir aldrig bedre en det svakeste leddet på banen og i brann er det keeperen. Opdal er god jeg håper han får spille på seg selvtillit så kanskje han kan bli stabil for det er ikke rønningen.


Vi bør kjøpe reservekeeperen til RBK aarason. God som hælvete.


Det kan bety forskjellen på 8-1 plass i serien, for ingenting er jæveligere for et fotballag når du har en keeper som du ikke kan stole på.

Det er forsvaret sin feil at det ble mål! der er jeg uenig. Alle lag får da sjangser imot? selv de beste i verden gjør det. det betyr ikke at den første andre og fjerde sjangsen skal bli mål!!!!!!
Uten ny keeper kan vi ikke utforder RBK.
er har dere den!

Sjøboden

Håkon Ophdal kommer til å bli den beste keeperen i Norge. Vi må bare gi han litt tid.
in skigard kan ikke vare evig veit du.

BL

viss vi kjøpe inn en ny toppkeeper no så mister vi opdal, opdal er fast på u21 landslaget så vi må gi han tid og la han utvikle seg... han gidder ikkje sitte enda flere år på benken!
Hansa-
Felt Z

Erik

Ivar og Håkon er mer enn god nokk, Det brann trenger er en nytt forsvar som tetter igjen som de skal... Det renner jo inn, og det er ikke keeperene sin feil...

Kruxleiven

Klart vi må ha ny keeper fremor 2 nye spisser.   :shock:  :roll:  Drit i det. Er så enkelt at nye spisser må pioriteres foran ny keeper uansett hvor bra/dårlig Rønningen er.

Go Up