• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Stord - Brann 07.05.14 Kl 18:00 NM

Started by Lasaron, May 04, 2014, 21:02:26 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

Quote from: Utmedsnolken on May 07, 2014, 14:44:41 PM
Har halve øyen bidratt med saker til lokalavisen i dag?

Tjaa ikke helt, byen Stord har 18000 innbyggere pluss 4000-5000 gjestearbeidere for tiden.

Viktig å presisere at hele Stord kommune er en by ;). Fikk bystatus i 1997. Norges største by med nynorsk som skriftspråk.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Lasaron

er sant. De beste har generelt størst tilbøyelighet til å slippe seg ned i slike kamper, mens de som sitter på benken i teorien bør gripe sjansen.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

dudo

Ville faktisk hvilt Skaanes i denne kampen. Ellers helt greit.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Joggi Bogga

Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Nixon

Så ligger vi under igjen mot et drittlag...
Rød makt på Hansa!

vekkreist

For en klarering!! . Hvem var synderen? fikk ikke med meg det

dex1974

Skjønningen :-p

Straffesituasjonen isted...var det Huseklepp som kommentator sa eller var det Lorentzen?
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Utmedsnolken

Sportskanalen. Var det mosjov? Vanskelif å se på så langt hold
"og der snubler Sæternes igjen"

Belfort

dudo

Er jo fullt fortjent så langt.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Joggi Bogga

Takker.
Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg spurte. Ser ut som 70 min lidelse i vente.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

dex1974

Ser BA Live har sett det samme som jeg...Lorentzen var den som ble fellt og skulle hatt straffe! Skjønningen eller Hanstveit som han og kalles var synderen forut ledermålet til Stord!

vekkreist

Stord spiller helt på høyde med Brann.. ikke overraskende.

Huff

dex1974

Og der holdt Hans Tveit på å kløne det til igjen...herregud!

KEO

Blir jævlig provosert å se spillere som Larsen og Haugen som faen ikke gidder å jobbe i det hele tatt.
Nu kør vi!

Brannfan23

Skal ikke være mulig det jeg ser her. Brann skal lede minst 3-0 mot Stord. Nesten som om Real Madrid skulle slite mot Blackpool. Som jeg gjentar: denne klubben trenger en reboot. Skikkelig reboot og da tenker jeg : 1.divisjon for å slikke gamle sår og kvitte seg med all udugeligheten i klubben. Rett og slett tull og tøys det som foregår nå.

dex1974

Flaut forsøk på filming av Mojsov

Belfort

Trist skue Huseklepp, klarer ikke å markere seg på dette nivået heller.

KEO

Sier jo litt hva nivå vi har havnet på når vi må filme mot Stord
Nu kør vi!

dex1974

bernu

Vi har et superlag på gang,  vi har et superlag på gang.....
Fy faen for et møkkalag....
HANSA - Z

Belfort

Dette laget er intet annet enn fullstendig krise

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Romarius

Huff, dette er litt krise. Sitter faktisk og frykter at nr 2 i mot kommer

nero

Jammen, jammen! Vi har jo mange sjanser! Og dessuten ledet vi 3-1 mot Vålerengen!
Lions led by donkeys.

Klaus_Brann

Skuffende 1. omgang, vi må opp mange hakk i 2. hvis vi skal videre til 3. runde.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Nixon

Quote from: Brannfan23 on May 07, 2014, 17:24:20 PMSom jeg gjentar: denne klubben trenger en reboot. Skikkelig reboot og da tenker jeg : 1.divisjon for å slikke gamle sår og kvitte seg med all udugeligheten i klubben. Rett og slett tull og tøys det som foregår nå.

Ja, du liker tanken på nedrykk. Det er helt tydelig. Men som de andre gangene du har skrevet så har du egentlig ikke noen argumenter hvorfor dette skal være så bra for klubben. Bare en antagelse om at alt skal bli så mye bedre. Som det skal være noe automatikk i det.

Nei, jeg er redd for at det hadde blitt mer ut med støpselet enn en reboot.
Rød makt på Hansa!

dex1974

Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2014, 17:38:34 PM
Quote from: Utmedsnolken on May 07, 2014, 17:06:08 PM

Ja.

Nei! Skjønningen med en svak klarering som blir en god pasning til Stordspilleren!
Eller Har Mojsov overtatt trøye nr 3 nå? Så scoringen å nytt og det er Branns spiller nr 3 som misser med klareringen. Hanstveit har hatt det draktnummeret hittil iallefall.

Brannfan23

Quote from: Nixon on May 07, 2014, 17:43:39 PM
Quote from: Brannfan23 on May 07, 2014, 17:24:20 PMSom jeg gjentar: denne klubben trenger en reboot. Skikkelig reboot og da tenker jeg : 1.divisjon for å slikke gamle sår og kvitte seg med all udugeligheten i klubben. Rett og slett tull og tøys det som foregår nå.

Ja, du liker tanken på nedrykk. Det er helt tydelig. Men som de andre gangene du har skrevet så har du egentlig ikke noen argumenter hvorfor dette skal være så bra for klubben. Bare en antagelse om at alt skal bli så mye bedre. Som det skal være noe automatikk i det.

Nei, jeg er redd for at det hadde blitt mer ut med støpselet enn en reboot.

Rangers ble jo degradert til 3 divisjon eller noe. Klubben ble ikke ruinert fullstendig som mangen fryktet. Kanskje drøy sammenligning men se med Stabæk som satset stort og endte katastrofalt. Jeg bruker de to klubbene som argumentet mitt for at Brann trenger å spille litt i den nest øverste divisjon. Har du noen bedre forslag til at Brann kan bli en toppklubb igjen? Vi kan ikke kjøpe oss ut av problemene som vi har gjort siden 2007.

Klaus_Brann

Quote from: dex1974 on May 07, 2014, 17:47:19 PM
Quote from: Klaus_Brann on May 07, 2014, 17:38:34 PM
Quote from: Utmedsnolken on May 07, 2014, 17:06:08 PM

Ja.

Nei! Skjønningen med en svak klarering som blir en god pasning til Stordspilleren!
Eller Har Mojsov overtatt trøye nr 3 nå?

Jeg trodde han snakket om den flaue filmingen. Ingen grunn til å ta den tonen.

dex1974

May 07, 2014, 17:50:57 PM #81 Last Edit: May 07, 2014, 17:54:34 PM by dex1974
Sorry...ble bare litt småirritert da jeg allerede hadde skrevet tidligere det var Hanstveit.  Mojsov med flau filming ja men senere i kampen enn innlegget du siterte!

Heh...irritasjonen må rettes mot spillerne ikke oss supportere :)

Men vi må heller ikke helt glemme at det er keeperen deres som holder Stord inne i kampen...har hatt et par matchvinnende sålangt!

Heh...kommentator tror fortsatt det var Huseklepp som ble tatt ;)

aleksanderhjelleseth

Det er jo helt utrolig at Brann aldri lærer, at de gang på gang skal være nødt til å hente ut alt av krefter for å komme ajour mot 1-2div lag. Men det er vell gjerne like greit å ryke ut, slik at en kan fokusere 100% på TL.

dex1974

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

dex1974

dex1974

Spelaren

dex1974

Ser på TV 2 Sportskanalen...vi leder 2-1 :)

Spelaren

aleksanderhjelleseth

Skaanes er solid skriver doddo? Hva tenker du dex?

dex1974

Branns klart beste spiller sålangt! Jobber, sliter, løper og er den skapende kraft!
Hadde og assisten til Håkon!

Forøvrig stiller vi med hele 8 lokale spillere fra start...det er lenge siden er det ikke?

Belfort

Merkelig at vi ikke forsøker mer helhjertet å punktere denne kampen

dex1974

Første bytte, Hassan inn for Håkon

Nixon

Quote from: dex1974 on May 07, 2014, 18:09:12 PM
Branns klart beste spiller sålangt! Jobber, sliter, løper og er den skapende kraft!

Han er nok den beste. Han er mye involvert, men jeg syns ikke han får så mye ut av all jobbingen. "Skapende kraft" betyr ikke så mye i denne kampen.
Rød makt på Hansa!

Belfort

dex1974

Askar inn for Larsen...dermed er begge målscorerne byttet ut!

Er forresten Norlings filosofi å angripe motstander når de først er i balanse?
Ser bare dumt ut å bedrive possessionfotball når man heller kunne kontret på dem!

Belfort

Huff

Ironi er vanskelig på nett, men jeg frister meg til å mene at de fleste likevel hadde forstått hva jeg mener hvis jeg hadde skrevet at Brann har vært kanongode...
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

dex1974

Quote from: Huff on May 07, 2014, 18:33:25 PM
Ironi er vanskelig på nett, men jeg frister meg til å mene at de fleste likevel hadde forstått hva jeg mener hvis jeg hadde skrevet at Brann har vært kanongode...

Men, hvis dette holder seg har vi vel forøvrig fire bortekamper på rad uten tap!

Go Up