• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Mandagskampen droppes!! Halleluja!

Started by Kid-A, January 29, 2014, 21:51:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Er det ikke en uskreven regel her på forumet at vi ikke skal linke til Adresseavisen i slike saker, men heller ta oss bryet med å finne saken hos BT?

Ikke?

Det burde være det!:)
Rød makt på Hansa!

Kid-A

Quote from: Nixon on January 29, 2014, 22:18:09 PM
Er det ikke en uskreven regel her på forumet at vi ikke skal linke til Adresseavisen i slike saker, men heller ta oss bryet med å finne saken hos BT?

Ikke?

Det burde være det!:)

Whatever, første linken om saka som kom i Twitter-feeden min...
- Nokon veit betre enn andre

The Boss

Fredagskamp er valgt foran mandagskamp.
Ikke happy. Issje bra.

Corran

Nei ville heller hatt vekk den irriterende fredagskampen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Kid-A

Det beste hadde sjølvsagt vore å latt fotballen gå sin gang laurdag + søndag og lagt kampar utanom helga når det ikkje let seg gjere med helgekamp, typ helligdagar o.l., men når ein først skal kvitte seg med ein kampdag er mandagen ein grei plass å starte. Om ein spelar bortekamp i Kr.sand, Bodø eller Trondheim for den saks skyld, slepp ein i det minste å sitje på ein bedriten buss heile natta for så å gå rett på arbeid på tirsdag.

Små gleder i kvardagen.
- Nokon veit betre enn andre

Giles

Mandagskamper er langt å foretrekke før fredagskamper. De var i ferd med å bli en tradisjon, en god dessert. Fredagskamper engasjerer ikke en kjeft og de er ikke verdt ti ekstra bortesupportere. Konseptet er ganske enkelt dårligere. Lurer egentlig på om det er mulig å belegge med tall at "supportere" foretrekker fredag foran mandag. Tror tallene vil vise det motsatte. Drahjelpen fra Tv2 på mandag ville gjort Mandagskampem til en begivenhet folk ville vært på. Tv2 skapte fotballfeberen for noen år siden. De vet best. La de slippe til igjen. Lurer veldig på hva synsingen til såkalte supporterledere egentlig bygger på.

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Spelaren

Eg har bare gode minner med mandagskampen, men så går det år og dag mellom kvar gang eg finner veien til bortebane - skjønner godt at det er kjekkere å ha lørdagen foran seg framfor tirsdag og jobb/skole.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Go Up