• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann 3 - 2014

Started by Nixon, December 11, 2013, 14:57:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://www.brann.no/news/article/1405jfs18u8l715zil8hep2c70/title/her-er-brann-3-sine-motstandere-i-2014

Brann 3 sin avdeling er satt opp med disse lagene:

Radøy/Manger (ned)
Voss (ned)
Brann 3
Loddefjord
Nest-Sotra 2 (ny)
NHH
Nordhordland
Nordre Fjell
Osterøy
Telavåg
Gneist (opp)
Løvstakken (opp)
Norheimsund (opp)

Det var vel en diskusjonen i 2013-tråden om 3. divisjon kontra 4. divisjon for Brann sine yngste talenter. Soltvedt er inne på dette i saken som er linket over: - 4. divisjon er en god utvikingsavdeling. Dersom vi skal opp i 3. divisjon tror jeg vi må ha en litt eldre tropp, men jeg utelukket ikke at de talentfulle ungdommene våre vil havne på øvre halvdel.
Rød makt på Hansa!

Lasaron

Ja, jeg har hørt ham si det noe det samme tidligere. Det er ikke sikkert det har noe for seg å ha et godt nok lag til å rykke opp hvis det betyr at det må flere eldre spillere til. Men det hadde vært interessant å visst hvor gamle de som utgjør stammen i Odd 3 er. De ligger i 3. divisjon.

La meg spekulere i hvilke lag som vil kjempe om opprykk her.

Naturlig å tenke seg at Voss og Radøy/Manger vil bli sterke. Men strilelaget fikk seg en skikkelig knekk, flere frivillige ble sinte og demotiverte etter skandalen, og trolig er mange spillere forsvunnet. Voss er nr 1-laget fra et stort sted, og det er naturlig at de er favoritter.

Forøvrig snakkes det i Nordhordland om at man må samarbeide om å få frem et topplag. Når laget Nordhordland kom på tredje plass i fjor, er fra Knarvik og har det klart største ungdomsarbeidet, så blir det gjerne satsningslaget. Kan utfordre Voss.

Ja, skal Brann 3 rykke opp, blir nok Voss og Nordhordland de største utfordringene.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

dragn

http://www.odd.no/team3players

Vet ikke om siden er oppdatert, men det ser ut som grunnstammen består av 94-96 modeller, samt noen 97-98 modeller.

Go Up