• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper 2014

Started by Nixon, November 22, 2013, 12:05:59 PM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Belfort

Fryktelig svak omgang av Brann, ingen i nærheten av førstelaget. Hassan og Soko på midtbanen er forøvrig krise.

krakra

Quote from: Belfort on February 23, 2014, 19:26:17 PM
Quote from: Baunebob on February 23, 2014, 19:23:46 PM
Quote from: Belfort on February 23, 2014, 19:16:24 PM
Quote from: Baunebob on February 23, 2014, 19:13:41 PM
Hansson ser kvikk ut!


I år bli for tidlig for han. Han er nødt til å legge på seg litt spekk før han er klar for dette nivået


Han rykker iallefall forbi hvem han vil utpå der. Greit utgangspunkt det.


Joda, men husk han vinner ikke en duell defensivt . Spennende spiller som kommer til å bli knallgod. Gi han to tre år
før han får spille i TL?

Kjell249

Trist forestilling. Har ikke klart å holde ballen klaget på Aafks banehalvdel i mer en 10 sek av gangen. Haugen slår en pasning fremover i banen i løpet av omgangen. Ingen av reservene spiller seg inn på "førstelaget" i løpet av disse 45 min.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

krøvel vellevold

Reiser man helt til La Manga for å spille inn 2.laget?
Legg ned hele klubben!

aleksanderhjelleseth

Hadde forventet at Haugen skulle sitte sitt preg på kampen, det har han ikke gjort. Orlov viser ingen verdens ting, kanskje tidlig å trekke konkluksjoner, men 4 mill for han der, hallo.
Soko på venstrekant er nesten litt trist, synst synd på fyren.

krakra

Nede på det nivået vi ofte så under Skars rent strukturmessig. Høyresiden var ikke så verst

Hatleking

Orlov forferdeleg anonym. Vindheim synst eg gjer det ganske greit då - og ein kan sjå kvalitetane som Hansson har. Lorentzen har òg jobba bra.

Elles må nok alle bli nokre knepp betre i andre omgong.

tsrqpo

Quote from: krøvel vellevold on February 23, 2014, 19:47:02 PM
Reiser man helt til La Manga for å spille inn 2.laget?


Denne treningsleiren ble planlagt av klemmekompisen din (skars) og Walstad. Spørs om ikke Norling hadde satt opp en kamp mindre? Uansett greit å se kordan unggutta takler nivået.

Xminator

Der kom vel så vidt jeg kan se kampens første Brannavslutning, fulgt av ett innlegg som faktisk var på vei i mål.

Markmus

Sokolowski (!) og Fakiri (!) med dagens beste kombinasjon.
Ka du ve?

krakra

Quote from: tsrqpo on February 23, 2014, 19:51:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on February 23, 2014, 19:47:02 PM
Reiser man helt til La Manga for å spille inn 2.laget?


Denne treningsleiren ble planlagt av klemmekompisen din (skars) og Walstad. Spørs om ikke Norling hadde satt opp en kamp mindre? Uansett greit å se kordan unggutta takler nivået.
satt opp av NFf

Xminator

Orlov brenner en ferdigscoret ball, etter innlegg fra Demir som ble spilt fri av Sokolowski.

krakra


Koffert1

Orlov viser ingenting som tilsier at han kan hjelpe oss på noen som helst måte.

Flere av hans innvolveringer er direkte dårlig

Xminator

Quote from: krakra on February 23, 2014, 20:04:48 PM
Quote from: tsrqpo on February 23, 2014, 19:51:33 PM
Quote from: krøvel vellevold on February 23, 2014, 19:47:02 PM
Reiser man helt til La Manga for å spille inn 2.laget?


Denne treningsleiren ble planlagt av klemmekompisen din (skars) og Walstad. Spørs om ikke Norling hadde satt opp en kamp mindre? Uansett greit å se kordan unggutta takler nivået.
satt opp av NFf


Og kampbelastning er nok grunnen til at Aalesund er enig i å stille reservepreget. Halveis motivert for å sammenligne eliteseriekamper for de to lagene, men den andre halvparten gidder ikke.

Xminator

Vi kan nok slå fast at Branns utfordrerelver har langt igjen til å vinne tippeligakamper.

dudo

Fin sjanse. Hansson som satt opp?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Hansson er frisk utpå der!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Demir virker interessert i å vise seg fram.

Churchill

Jeg synes det er mye bra tendenser utpå her. Mye talent og flere av disse kan bli sentrale i TL. Kanskje allerede i år. Husk at AaFk ikke stiller like reservepreget som Brann.  Hvor mye tid trenger Orlov på å finne frem til den klassespilleren jeg er sikker på at han er?
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

aaleby

Quote from: Churchill on February 23, 2014, 20:18:57 PM
Husk at AaFk ikke stiller like reservepreget som Brann. 


Skal ikke forkludre diskusjonen på noen som helst måte, men feilaktige påstander blir å lure seg selv.  Det er bare ørsmå nyanser (15-år versus 17) som skiller Brann fra AaFK når det gjelder svekkelse.

Churchill

Liten tvil om at det er posession som teller. Vi er blitt MYE bedre til å holde ballen i laget. Så får vi håpe at dette gir seg utslag foran motstanderens mål etterhvert. For ikke å snakke om i.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Klaus_Brann

Ikke så rart, men nå er vi tilbake til klassisk treningskamp i februar... Dønn kjedelig og vi skaper minimalt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Churchill

Uansett. Vi eier banespillet. Men målene mangler.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Klaus_Brann

Det har da ikke skjedd voldsomt mye fremover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Da får vi håpe dette var startskuddet for Orlov.

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

aleksanderhjelleseth


Baunebob

Fin den. Vindheim med bra assist.

Churchill

We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Kjell249

Fine involveringer av Orlov. Mye bedre spill i andre og vi klarer å holde i ballen i motsetning til første omgang. Synes Haugen er positiv!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Churchill

Fortjent var det ihvertfall.
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Brann patriot

Problemstillingen er at vi kun "eier" banespillet på vår egen halvdel. Med en gang vi forsøker å passere midtbanen så mister vi jo ballen.

Synes midtbanen har et ansvar mtp. å gjøre seg mer spillbar her, slik at vi får linket opp mot angrepet.

Ellers vil jeg si at Hansson, Demir og Lorentzen  utmerker seg positivt.

Absence of proof is not proof of absence

dudo

Hansson kommer til å få mer enn et par minutter i år. Tidvis veldig imponerende!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Spelaren

Og der var det slutt. Hansson er utvilsomt spennende, lavt tyngdepunkt, fotrapp og overraskende fotballklok til så ung å vere. Gi den gutten en egen tråd!
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Baunebob

Likte mye av det Demir viste i dag. På mange måter en mye mer spennende back enn Hanstveit. På noen måter også dårligere sikkert. Håper uansett han kan kjempe om plass, til tross for at Erlend er kaptein.

Hansson var herlig. Vindheim var også spennende.

Romarius

Synes backene var veldig positive. Tror jeg ville valgt Demir fremfor Hanstveit på førstelaget pr i dag.
Orlov er det skrevet mye om, men jeg synes i hvert fall 2.omgangen var ok. Selv om han bommet på en del avslutninger, er det i det minste positivt at han kommer til sjanser. Det har jeg ikke sett at han har gjort tidligere.

For øvrig håper jeg vi får inn en ny sentral midt. En som har fremdrift og kan forsere spillere. Midtbanen så langt i år lider fremdeles av mye av det samme de slet med i fjor. For stasjonær, lite kreativ og for dårlig tempo. Ikke elendig, men heller ikke medaljenivå. Barmen har for øvrig vært vår klart beste sentrale midtbanespiller i treningskampene, og kan nok fort starte mot Sarp.

Lasaron

Finner det svært pussig at de henter ned mange for få dager, og så får de ikke spille. Jeg håper de ikke ble forespeilet å spille.

Jeg fikk ikke sett kampen, og har to spørsmål: Hvor vanlig var det at midtstopperne sentret til de på sentral midt? Og hendte det at en av midtstopperne drog med seg ballen opp i midtbaneleddet?

Når det gjelder sentrale midtbanespillere med evne til å forsere motstandere så har vi Simen Lassen i bakhånd. Emil Hansson kan jo også bli en sentral midt.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Corran

Synes det var (etter forutsetningene) en ok kamp. Så mange reserver og juniorspillere (noen strengt tatt guttespillere) men alikevel ser en mer struktur og plan over spillet.
Synes midtstopperne klarte seg ok. Vindheim likte jeg innstillingen til Har ikke sett en høyreback løpe så fort hjem siden før sævarson fikk plassen. Var litt smårusk på ham, men lovende. Håper han tar et steg til i riktig retning og kan skyve Sævarson ut på benken.
Demir virket frisk og var god framover selv om han av og til stoppet opp og sentret bakover (blir nok enda bedre med en bedre kantspiller). Vil si han er bedre framover en Hanstveit men dårligere defensivt og taper nok plassen på det.
Haugen har et par hakk han må løfte seg før han tar plassen fra Barmen igjen
Fakiri er vel et greit fjerdevalg. Soko ikke mye å skryte av i en uvant posisjon
Orlov jobber men mye bom og litt usynlig men fint mål på et perfekt innlegg.
Synes Lorentzen var friskere en Orlov i dag.
Hansson er 3 generasjon Brann svenske og kan bli minst like god som onkelen (om en på en annen plass)
Synes at han tok veldig godt for seg, for å være en liten spinkel 15 åring og Norling sa vel før kampen at han regner med at han får sin TL debut i løpet sesongen. Ble litt imponert av han.
Så alt i alt helt grei kamp der vi den siste halvtimen nesten ikke lar Aafk låne ballen
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

krakra

Dagens beholdning var først og fremst Vindheim og Hansson. To spillere som kan starte kamper for oss i år. Førstnevnte trolig før sistnevnte. Haugen viste fremgang og det må han fortsette med skal han danke ut Barmen eller Badji(ingen selvfølgelighet at det er Badji som skal ha det ene klippekortet). Også positiv til spillet i andreomgang. Vi klarte å få til vårt eget spill selv om vi byttet hele laget fra forrige kamp, spilte med en hjelpetrener på midten, en avskiltet sentral midt på kanten og to spillere som ikke er i a-stallen. At presisjonen ikke satt helt fremst er naturlig. Men vi fikk da noen sjanser i 2. omgang.

At Orlov fikk seg et mål var fint, men han skuffer fortsatt. Han skulle være mannen som gjør makkeren til en toppscorer og da hjelper det ikke så voldsomt med en scoring når han ikke bidrar med noe annet. Har endel steg å ta før han danker ut Drame. Konkurrerer med Lorentzen om å være tredjevalg akkurat nå.

krakra

Jeg likte forresten at Fakiri ble avblåst for offside.


nero

Quote from: krakra on February 23, 2014, 22:33:59 PM
Jeg likte forresten at Fakiri ble avblåst for offside.

Er det sant? Det fikk jeg ikke med meg. Første gang i verdenshistorien!  ;D
Lions led by donkeys.

Kjell249

Fakiri ble "kåret" av Strand til banens beste, så kanskje Haugen er 4 mann i køen:)?
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Lasaron

Ja, la merke til at Fakiri ble slaktet lenger oppe i tråden, mens han ble rosende omtalt av Tore Strand.

Positivt at Orlov har begynt å score. Viktig.

Noen som vil si noen om hvordan Heggland klarte seg som midtstopper?
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

krakra

Det var ingen spillere som var noe merkbart bedre eller dårligere enn resten. Fakiri klarte seg greit som alle andre.

Og ja: Selv om 15 år gamle Hansson og 36 år gamle Fakiri var jevngode er det naturlig å være mer positiv til Hanssons prestasjoner. Han viste også noen veldig spennende kvaliteter, mens Fakiri som vanlig var helt på det jevne med det meste.

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on February 24, 2014, 12:05:02 PM
Ja, la merke til at Fakiri ble slaktet lenger oppe i tråden, mens han ble rosende omtalt av Tore Strand.


Noen slakter visse spillere på autopilot.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Corran

Quote from: Lasaron on February 24, 2014, 12:05:02 PM

Noen som vil si noen om hvordan Heggland klarte seg som midtstopper?

Eg syntes han klarte seg veldig bra for å få sin første kamp for A-Laget Synes ikke han sto tilbake for Gjessdal. En lovende spiller vil jeg si
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Lasaron

Kamp i morgen. Går på tv2 sportskanalen. Det er digg!

Tror på dette laget:

Sæv - Grønner - Demidov - Hanstveit
Larsen - Barmen - Badji - Skaanes
Huse - Dramé

Mojsov går sikkert inn for Demidov når han er ferdig. Askar får sikkert en del spilletid.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Gulløl

NRK Hordaland lager noen av de bedre reportasjene fra La Manga. Her er 14 nye minutter.

http://www.nrk.no/hordaland/emil-_15__-jeg-tar-ikke-av-1.11568181
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up