• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gullkorn fra Brannmunn? (Skarsmunn, Bruunmunn etc)

Started by Torvanger, October 28, 2013, 20:20:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

October 28, 2013, 20:20:10 PM Last Edit: October 29, 2013, 12:54:37 PM by Torvanger
Skarsfjord har kommet med endel utsagn som i retrospekt kan se en smule komiske ut. RBH, Moldikk m.m har sine også. Fra litt tidligere har vi sitatkongen MIM. I farten kommer jeg på disse i dette nu:

Skars:

Vi skal ta 12 av 12 mulige poeng

Før Kampen mot 08: No ska vi trø til!

Vi har vel en av Tppeligaens tynnaste stalla.

Vi kunne vunni denne kampen.

Du får skriv ner ei liste med forslag te mæ.

Fyr løs, bruk google, hukommelsen, det må florere med gullkorn!

Henki

Grunnspæll-kommentaren etter at vi ble rævkjørt av rbk er jo en klassiker...
Ballen skal fremover!

Torvanger

"Vi har et grunnspill i dag som er på et såpass høyt nivå at vi spiller rundt dem, over dem, gjennom dem og setter trykk på dem!"

Torvanger

Men normalt sett hadde vi ikke stÃ¥tt og snakket om dette nÃ¥, for spilleren hadde normalt tatt hintet før jul og vært enig i at han mÃ¥ ha spilletid, og gÃ¥tt til en annen klubb.

blobby winters

Quote from: Torvanger on October 28, 2013, 20:20:10 PM
Skarsfjord har kommet med endel utsagn som i retrospekt kan se en smule komiske ut. RBH, Moldikk m.m har sine også. Fra litt tidligere har vi sitatkongen MIM. I farten kommer jeg på disse i dette nu:

Skars:

Vi skal ta 12 av 12 mulige poeng

Før Kampen mot 08: No ska vi trø til!

Vi har vel en av Tppeligaens tynnaste stalla.

Vi kunne vunni denne kampen.

Du får skriv ner ei liste med forslag te mæ.

Fyr løs, bruk google, hukommelsen, det må florere med gullkorn!

Er det noen som har en kopi av intervjuene før kampen Vålerenga - Brann 30-juli-2012.
Jeg er sikker på at Walstad sa på TV2 Zebra til Daniel Namskog at Brann hadde en strategi for medaljer i 2013 - ja 2013!
Den må ihvertfall komme på listen din

Torvanger

October 29, 2013, 09:07:42 AM #5 Last Edit: October 29, 2013, 09:13:24 AM by Torvanger
Etter tapet for 08:

- I 2. omgang er det likevel vi som kjører kampen. Vi scorer ett mål, men skulle hatt ett eller to til for å kunne bli sånn noen lunde fornøyd, sier Skarsfjord.

I forkant av de 4 siste:

- For vår del har vi hatt tre tøffe år som klubb der vi har gradvis bygd oss opp samtidig som vi har latt sentrale spillere gå, noe som har ført til at vi har vært stabile på tabellen. De neste tre årene skal bli fantastiske for Brann, det skal bli gøy å være Brann-supporter, og de som bukker litt med hodet nå skal vi sørge for at begynner å smile igjen, sier treneren.

I forkant av FKH:

Jeg synes laget har stabilisert seg på et godt nivå på bortebane og vi er fortsatt gode på Stadion, så jeg mener vi er i nærheten av å ha den flyten laget skal ha, sier Skarsfjord til Brann-TV.

Spelaren

"God treningsuke" - foran ethvert tap.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller VÃ¥lerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Quote from: Gulløl on October 29, 2013, 09:34:04 AM

Han kan reise bort. Det vil gjere oss til eit medaljelag i framtiden.

Gulløl

Må ikke glemme det berømte sitatet fra Truls Jenssen direkte på TV under bortekampen mot Strømsgodset i mai da Brann låg under 2-0 et stykke ut i andreomgang:

"Nå spiller vi på resultatet"

Et sitat som er beskrivende for det trenerteamet for Brann står for: Defensivt - Grått - Kjedelig.

Samuel Sahim-Radlinger

Torvanger

Det skal han få lov til å være, sier Rune Skarsfjord til BA.

Torvanger

Bruun Hansen må selvsagt også med:

- Rune Skarsfjord har vært hovedtrener i snart tre sesonger. I forhold til klubbens langsiktige planer har han gjort en meget god jobb. Også utifra de ressursene som har vært stilt til rådighet, sier daglig leder Roald Bruun-Hanssen.

- Vi er meget godt fornøyd med den effekten vi har fått av ungdomssatsingen og den treningskulturen som er bygd opp over tid. Dette har Rune, støtteapparatet rundt A-laget og utviklingensavdelingen klart i fellesskap. Resultatmessig er vi der vi forventer å være, fortsetter Bruun-Hanssen.

Torvanger

En til:

- Vi gikk gjennom i detaljer og var sikker på at alt var som det skulle være og at vi var enig. Vi ba Ighalo undertegne det. Han ønsket ikke å gjøre det og ønsket å først kunne informere familien sin om det, og spille kampen for Lyn på søndag mot Bodø/Glimt, før han kom til Bergen på mandag for å signere avtalen og gjennomgå legesjekken, sier Bruun-Hanssen.

Da forsøkte Brann å få Ighalo til å skrive under på en intensjonsavtale.

- Vi valgte da å tilby han en intensjonsavtale fordi det var viktig for oss å ha en underskrift når vi hadde blitt enig om alle disse tingene. Spilleren ba igjen oss til å vente med det til mandag fordi han ønsket å informere sin egen familie samt spille kampen for Lyn. Vi valgte å respektere det, vi følte at spilleren ønsket det sånn. Vi ble samtidig enige med spilleren om at i forhold til å offentliggjøre eller gjøre oppmerksom på dette, så ble vi enige om å si at Brann og Lyn var blitt enig fordi dette enda ikke var kjent i et offentlig rom.

nero

Roald om den begredelige høsten 13: "Vi ledet 3-1 over VIF". Han velger altså å trekke frem en kamp vi tapte 4-3, etter å ha ledet med to mål som eksempel på vår fantastiske sportslige fremgang under Skars, selv om resultatene ikke helt "har gått slik som vi hadde ønsket".
Lions led by donkeys.

Torvanger

Quote from: nero on October 29, 2013, 12:57:36 PM
Roald om den begredelige høsten 13: "Vi ledet 3-1 over VIF". Han velger altså å trekke frem en kamp vi tapte 4-3, etter å ha ledet med to mål som eksempel på vår fantastiske sportslige fremgang under Skars, selv om resultatene ikke helt "har gått slik som vi hadde ønsket".

En kamp varer i 90 minutter, din tullebukk! (RBH)

Belfort

Det utsagnet der er jo helt vilt! Tenk at han trekker frem en kamp vi kollapser fullstendig og skjemmer oss ut på riksdekkende tv. Jeg føler det finnes ikke grenser for hva den mannen er i stand til å si.

Falkman

Quote from: Belfort on October 29, 2013, 13:12:11 PM

Det utsagnet der er jo helt vilt! Tenk at han trekker frem en kamp vi kollapser fullstendig og skjemmer oss ut på riksdekkende tv. Jeg føler det finnes ikke grenser for hva den mannen er i stand til å si.

Akkurat det der med at vi skjemte oss ut, ville jeg ikke lagt for mye vekt pÃ¥. det er da allment kjent at vi er fullstendig grenseløse nÃ¥r det kommer  til pinlige prestasjoner. men ellers er utsagnet fullstendig hinsides, der er vi helt pÃ¥ linje!!!

nero

Er fristet til å også ta med denne udødelige klassikeren fra RBH:"Vi skal bli et stabilt topplag i 2014".

Topplag med Rune Skarsfjord som trener? Jeg tillater meg å tvile..
Lions led by donkeys.

Speedy

Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Ricky

Quote from: nero on October 29, 2013, 15:25:16 PM
Er fristet til å også ta med denne udødelige klassikeren fra RBH:"Vi skal bli et stabilt topplag i 2014".

Jose Arrogantio

Walstad om gapet mellom supporternes og klubbens evaluering av sesongen:

Quote- Det er naturlig. Vi har forskjellige roller, vi og supporterne. De er engasjerte og lidenskapelige overfor klubben.

Torvanger

Quote from: Speedy on October 30, 2013, 08:00:54 AMâ?? Her i Brann har vi det veldig kjekt, og det mÃ¥ han forholde seg til, sier Mjelde.

Hehe!

Torvanger

Quote from: Jose Arrogantio on October 30, 2013, 16:39:08 PM
Walstad om gapet mellom supporternes og klubbens evaluering av sesongen:

Quote- Det er naturlig. Vi har forskjellige roller, vi og supporterne. De er engasjerte og lidenskapelige overfor klubben.

For en arrogant ræv!

nero

Skars: "Slutt med kritikken for den er så sårende for ....wait for it.... SPILLERNE!" (Ikke direkte sitat, men en såkalt parafrase).
Lions led by donkeys.

Torvanger

Skars:

Vi er inne i en ekstrem foryngelse av laget.

Jose Arrogantio

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 12:58:36 PM
Skars:

Sa han dette etter kampen i går?

Torvanger

Quote from: Jose Arrogantio on November 04, 2013, 14:49:20 PM
Skars:

Jupps. Etter å ha startet med Fakhiri, Soko, Sævarsson og resten av den purunge gjengen.

pidre

Sitat Geniet: Rune har en lunefull og god humor, som vi setter pris på, fortsatte han.

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5367833.ece
Saludar a los monos!

Jose Arrogantio

Quote from: Torvanger on November 04, 2013, 14:52:04 PM
Quote from: Jose Arrogantio on November 04, 2013, 14:49:20 PM
Skars:

Jupps. Etter å ha startet med Fakhiri, Soko, Sævarsson og resten av den purunge gjengen.

fineste drakten er 1995

"...men det blir det hin veien og. Rune er avogtil lynende forbanna på meg i forholdt til
at vi burde hatt en sånn beslutning til å støtte oss og det hadde vært det beste til sport.
Men hvis vi ikke hadde hatt de diskusjonene, da tror jeg ikke vi hadde vært like god som vi er."

Transkribert fra

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6959388.ece

Belfort

Quote from: fineste drakten er 1995 on November 04, 2013, 18:22:32 PM
"...men det blir det hin veien og. Rune er avogtil lynende forbanna på meg i forholdt til
at vi burde hatt en sånn beslutning til å støtte oss og det hadde vært det beste til sport.
Men hvis vi ikke hadde hatt de diskusjonene, da tror jeg ikke vi hadde vært like god som vi er."

Transkribert fra

"Da tror jeg ikke vi hadde vært like god som vi er" hva er det den mannen går på? Han e jo steik hakke galen

Brannmann rob

Skarsfjord vil ikke ha noe av RBH sine gullambisjoner etter tapet mot Haugesund:
Setter man mål om prestasjoner, kommer det alltid krav om resultater!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3690080.ece

Torvanger

Quote from: Brannmann rob on November 04, 2013, 19:11:55 PM
Skarsfjord vil ikke ha noe av RBH sine gullambisjoner etter tapet mot Haugesund:
Setter man mål om prestasjoner, kommer det alltid krav om resultater!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3690080.ece

Haha, det blir bare verre og verre!

Spelaren

Quote from: Belfort on November 04, 2013, 18:46:18 PM
Quote from: fineste drakten er 1995 on November 04, 2013, 18:22:32 PM

Transkribert fra

"Da tror jeg ikke vi hadde vært like god som vi er" hva er det den mannen går på? Han e jo steik hakke galen

Vel, me kan jo saktens bli dÃ¥rligere enn det me er i dag  :P .

Torvanger

Roald Bruun Hanseen i dagens BT: "Hadde vi viss hvorfor vi ikke fikk det til, ville vi trykket på knappen for å løse det, sier han."

Torvanger

Skars i dagens BT: Grunnstemningen blir ikke prestasonsfremmende.

Gulløl

Hææ, "grunnstemning" hva er det ? Er dette hans nye moteord etter "grunnspill" som han har blitt latterliggjort for i lengre tid ? Han burde heller fokusere på at grunnfjellet på Stadion smuldrer bort på grunn av at han ikke trekker seg.

Samuel Sahim-Radlinger

Spelaren

Ordbokartikkel

1  grunntone
    første tone i en skala; dypeste tone i en akkord ordnet i terser
2  grunnstemning
    g-n i diktet

Henki

Ballen skal fremover!

roaldinho

Var vel her best-i-alt oppsto:

"Det er ikke å legge skjul på at jeg var god. Selv om jeg var blant de yngste, hadde jeg ferdigheter som gjorde meg til en av de beste. Jeg var hele tiden en av de beste. I alle miljøer jeg har vært, har jeg vært vant til å være av de beste."

http://barten-hq.org/?page=artikler.php&id=118
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Gulløl

November 07, 2013, 19:52:57 PM #46 Last Edit: November 07, 2013, 23:43:59 PM by Gulløl
.

Samuel Sahim-Radlinger

Tom C

Aldri mer Obos....

kabelmann

Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

Eg sitter og spoler gjennom Bruun-tråden for å finne om eg har rost utnevnelsen av ham som daglig leder, og fant tilfeldigvis dette gullkornet ifm Holmvik-overgangen.

"Folk som sprer rykter til mediene om hva våre spillere tjener, er parasitter og ryktespredere som jeg ønsker dit hvor pepperen gror"

Go Up