• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Syng Sakte

Started by JhonnyBeGood, December 03, 2003, 14:48:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

JhonnyBeGood

Oppfordring til alle sangfugler til neste sesong, syng så sakte(å dypt) dere bare klarer og prøv å følg opp de sangene som startes i midten...!
Og kutt ut den jævla klappingen ihvertfall på felt B, den kan sitte ta seg av...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Gina

Enig. Klappingen på storestå tok helt av i sesongen som var. Den ødelegger for syngingen.
ina

BL

er veldig enig... det ble til tider mer snøvling en synging! alt for høyt temp
Hansa-
Felt Z

Baitle

og så må me ikkje begynne i skrika galen og slutte å synga forda om Brann nermer seg motstanderens 16-meter

Ã?ge

Helt enig, alt for mange sanger ender opp i to stemt, men mot vif presterte vi å synge ene sangen i 3 forskjellige hastigheter.
Når en hører feks klanen og kanarifuglene så synger de sakte og en får mye bedre trykk og de andre på motsatt side på stadion hører lettere hva som blir sunge

C@Bøe_79

La oss klappe gal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Klapping har ingenting med sangene våre å gjøre stort sett,men det er desverre lettere å klappe enn å synge:)


Skal det bli slutt på klapping må det festes 3000 håndjern på folk..

Blir nok aldri kvitt klappingen,men er lov å håpe;)

Christian
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

JhonnyBeGood

Noen dumme østlendinger i lillestrøm og Oslo, har klart det... dÃ¥ kan faen ikke vi bergensere være noe dÃ¥rligere... Folkens syng sakte og styr unna  klappingen sÃ¥ godt dere klarer!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

monzilla

Hva med å bruke en megafon på en kamp der en person med litt stemme (og selvtillit) drar igang sanger og styrer tempoet slik at folk på storestå lærer seg hvordan sangene skal synges ?

Dette må da være et prosjekt for Bataljonen :)

JhonnyBeGood

Godt forslag, Monzilla... Er det noen i miljøet som tør å ta på seg dette? En med kraftig stemme og som selfølgelig kan de fleste sangene...
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

Birthe

Megafoner passer seg bare på håndballkamper, må no faen meg klare oss uten sånn tull

Sjøboden

in skigard kan ikke vare evig veit du.

Skumling

Bra at folk kommer med forslag, men å bruke megafon må jeg nok stille meg negativ til.

supporter78

QuoteDette er fakta. Tro det eller ei, men for at SS skal nå gammle høyder så må det fler eldre og mindre jenter og mindre fjortisser til.


Dette blir det vel en endring på nå når tribunen blir delt

Go Up