• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Hønefoss, søndag 28.10.13, kl 18:00

Started by Lasaron, October 04, 2013, 21:29:24 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Huff

Ser en direkte preget Tore Strand på Ballspark totalslakte det Brann holder på med. Kan virke som en ''Skarsfjord må gå''-forside på BT kan være i emning.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Lasaron

Elendig av Brann! Ja den uttalelsen om fansen vs Mohus er Skars i et nøtteskall. Når skal pressen våkne? Han er en alt for dårlig trener for Brann, og totalslakten av forlengelsen i sommer fremstår som enormt riktig.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Northside

Banneret er i grunn ok. Litt passivt, jeg skulle gjerne vært enda mer kritisk, men samtidig et stikk til både RBH og Skarfjord samtidig.

Det er ikke bare Skarsfjord som er feilen i klubben. En viss løk gav Nordlendingen nylig ny kontrakt.

Om Skarsfjord fortsatt er i klubben når vi møter Tromsø, så skal dere ikke se bort fra at det blir litt mer kritisk banner ;)

Klaus_Brann

Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Quote from: Northside on October 27, 2013, 21:31:10 PM
Banneret er i grunn ok. Litt passivt, jeg skulle gjerne vært enda mer kritisk, men samtidig et stikk til både RBH og Skarfjord samtidig.

Det er ikke bare Skarsfjord som er feilen i klubben. En viss løk gav Nordlendingen nylig ny kontrakt.

Om Skarsfjord fortsatt er i klubben når vi møter Tromsø, så skal dere ikke se bort fra at det blir litt mer kritisk banner ;)


- Skarsfjord må gå!
- Bruun må gå!
- Styret må gå!

Bruk en, to eller alle disse. Tydelig og greit.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

Klaus_Brann

Quote from: Torvanger on October 27, 2013, 19:31:20 PM
Hørte jeg Skarsfjord må gå? Ble uansett overdøvet av Heia Brann-rop.


Da må det være pga. plasseringa av mikrofonene, for på tribunen runget det, og det var veldig få som svarte med heia Brann.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: dudo on October 27, 2013, 20:01:13 PM
Cmore melder om tordentaler fra Skarsfjord i garderoben. Han evner ikke å få dem til å prestere, og bør heller tale litt til speilet.


"Skarsfjord må gå"- ropet i det dommeren blåste gjorde at han føk i garderoben.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:45:46 PM
Quote from: Torvanger on October 27, 2013, 19:31:20 PM
Hørte jeg Skarsfjord må gå? Ble uansett overdøvet av Heia Brann-rop.


Da må det være pga. plasseringa av mikrofonene, for på tribunen runget det, og det var veldig få som svarte med heia Brann.


Ja, mot-ropene som var mot Lillestrøm var helt vekke i dag. Så det går rette veien!:)
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Quote from: Gulløl on October 27, 2013, 20:04:42 PM
Quote from: dudo on October 27, 2013, 20:01:13 PM
Cmore melder om tordentaler fra Skarsfjord i garderoben. Han evner ikke å få dem til å prestere, og bør heller tale litt til speilet.


Det er jo noen som støtter han, men spillerne må vel også gå lei av å bli pepet ut og buet på i hver kamp. Det skal ikke mange feilpasninger til før de får høre det greit, og de vet hva de skyldes.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 27, 2013, 21:49:53 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:45:46 PM
Quote from: Torvanger on October 27, 2013, 19:31:20 PM
Hørte jeg Skarsfjord må gå? Ble uansett overdøvet av Heia Brann-rop.


Da må det være pga. plasseringa av mikrofonene, for på tribunen runget det, og det var veldig få som svarte med heia Brann.


Ja, mot-ropene som var mot Lillestrøm var helt vekke i dag. Så det går rette veien!:)


Det var to damer foran ved gjerdet som ble fly forbannet da ropet først kom og snudde seg for å reagere, men innså ganske fort at de var totalt alene og holdt kjeft.

Tipper det ikke blir grillfest på Nymark til uken;)
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Brannfan23 on October 27, 2013, 20:57:00 PM
Håper Bergens Glade Gutter blir det offisielle supporterklubben. Bataljonen er en nikkedukke for RBH og co....


Såvidt jeg vet er det vel tifo-gruppen som lager bannerne, og tifo-gruppen er vel tilnærmet = med BGG?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

SK

De som ropte imot "Skarsfjord må gå"-ropene mot LSK, bør ha en flau smak i munnen nå.

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Northside

Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:57:05 PM
Såvidt jeg vet er det vel tifo-gruppen som lager bannerne, og tifo-gruppen er vel tilnærmet = med BGG?


Stemmer at de fleste som styrer på med Tifo også er med i BGG. Men når vi laget Tifo så skal det også være noe som Bataljonen kan stå inne for, da det vi henger på gjerdet foran oss representerer Bataljonen.

Bannerne mot LSK tidligere i år var derimot noe BGG stod for selv, derfor var de også bare enkelt laget med spray.

nero

Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 22:33:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.


Amund Skiri.
Lions led by donkeys.

Eivind

Ikke ett ord på fotballkveld om situasjonen i Bergen.

Er vi blitt det minst attraktive laget i Tippeligaen?

kabelmann

Antakeligvis fordi Davy Wathne elsker skars og RBH.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

dokken

Hørte Skarsfjord må gå-ropene godt på TV2s reportasje, men det ble ikke nevnt i det hele tatt.

Meget utypisk tv2, er vel Davy som skjønner at han har drete på draget med Skars-hyllesten sin.

krakra

Quote from: kabelmann on October 27, 2013, 23:15:21 PM
Antakeligvis fordi Davy Wathne elsker skars og RBH.
Davy elsker nok ikke RBH. Han har både kritisert, slaktet og latterliggjort ham flere ganger. Det er ingen offentlige personer som har vært krassere mot RBH enn Davy. Jeg tror han, som meg skal jeg erkjenne, likte tanken om at Brann endelig skulle bygge opp noe på ordentlig vis og ikke bare prøve å kjøpe seg medaljer igjen.
Også tillater jo ikke Davys personlighet ham å erkjenne at han har tatt feil, så når han først har sagt at dette er veien å gå så får det slile utslag nør han nekter å gi seg på det.

Klaus_Brann

Quote from: Nixon on October 27, 2013, 21:00:39 PM
Jeg har en innrømmelse å komme med. Jeg har tidligere alltid raljert over de som har ment at Brann likegodt kan tape. For å få fortgang på treneravgang. For å spille inn talenter dersom klubben ligger i ingenmannsland på slutten av en sesong. Eller andre grunner. Jeg har aldri sett på en Brannkamp og håpt at laget ikke skulle vinne.

Ikke før i kveld. Utover kampen håpet jeg rett og slett at Brann ikke skulle skåre. Jeg inngikk rett nok et kompromiss med meg selv og ville heller ikke at Hønefoss skulle skåre. Tenkte at uavgjort var like godt som tap i forhold til å få ut styre og stell i Brann. Men det var ingen god følelse å sitte der med den følelsen. Da har man på mange måter tapt i forhold til å være supporter.


Ja, jeg har kjent på den følelsen de siste par hjemmekampene.
Det er leit å tenke slik og ikke minst å føle slik, men for at vi skal kunne få fremgang må Skars bort. Da er noen få tap en liten pris å betale mo et par nye sesonger i ingenmannsland.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Northside on October 27, 2013, 22:34:05 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:57:05 PM
Såvidt jeg vet er det vel tifo-gruppen som lager bannerne, og tifo-gruppen er vel tilnærmet = med BGG?


Stemmer at de fleste som styrer på med Tifo også er med i BGG. Men når vi laget Tifo så skal det også være noe som Bataljonen kan stå inne for, da det vi henger på gjerdet foran oss representerer Bataljonen.

Bannerne mot LSK tidligere i år var derimot noe BGG stod for selv, derfor var de også bare enkelt laget med spray.


Hvorfor må det det? Må vel ikke ha tillatelse av Bataljonen for å ha banner? I så fall kan man kjøre det blant publikum mot TIL.
Nå har vi kun én mulighet igjen til å si klart i fra og å sette press på ledelse og Skars, og fyre oppunder et spilleropprør og den bør benyttes. Media må jo ta større tak i ting når sesongen skal oppsummeres.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: SK on October 27, 2013, 22:11:40 PM
De som ropte imot "Skarsfjord må gå"-ropene mot LSK, bør ha en flau smak i munnen nå.


Virker som om tantene har innsett at de enten bør holde kjeft eller rope med på ropene mot skandalen.
Ka du ve?

Klaus_Brann

Quote from: nero on October 27, 2013, 23:02:39 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 22:33:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.


Amund Skiri.


Ok.
Sjokk at Iversen ikke får med seg essensen av ting. Han har peiling på fotball, men kompetansen strekker seg nok ikke så veldig mye utover det, og han bør holde seg til å snakke om spillet, ikke det som skjer rundt.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

krakra

Han mangler nok først og fremst kunnskaper om Brann. Husk at Brann har blitt en klubb ikke særlig mange bryr seg så mye om

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 28, 2013, 00:01:30 AM
Quote from: SK on October 27, 2013, 22:11:40 PM
De som ropte imot "Skarsfjord må gå"-ropene mot LSK, bør ha en flau smak i munnen nå.


Virker som om tantene har innsett at de enten bør holde kjeft eller rope med på ropene mot skandalen.


Kanskje de har gått lei og er hjemmeværende de og...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Markmus

Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 22:33:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.


Kommentatorene under kampen hadde også den oppfatningen. Hvordan er det i det hele tatt mulig å tro at kritikken handler om resultatene i seg selv?

Cmore beviser jo bare at de ikke følger med på det som rører seg i fotball-Norge.
Ka du ve?

Gulløl

Ser at kommentatorfeltet til Doddo bloggen er stengt. Sensuren er sikkert i gang, mange harde karakteristikker av Skarsfjord. Første som hadde innlegg kalte han psykopat. Tydelig at temperaturen er meget høy nå, folk har fått nok.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Quote from: krakra on October 28, 2013, 00:03:53 AM
Han mangler nok først og fremst kunnskaper om Brann. Husk at Brann har blitt en klubb ikke særlig mange bryr seg så mye om


Bør ikke ha så mye kunnskaper om Brann for å se at vi kjøres på ræv.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: Markmus on October 28, 2013, 00:04:42 AM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 22:33:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.


Kommentatorene under kampen hadde også den oppfatningen. Hvordan er det i det hele tatt mulig å tro at kritikken handler om resultatene i seg selv?

Cmore beviser jo bare at de ikke følger med på det som rører seg i fotball-Norge.


Det er egentlig ganske merkelig. Det virker jo som at Børrestad både er genuint interessert og rimelig oppegående.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Spelaren

Quote from: Gulløl on October 28, 2013, 00:05:25 AM
Ser at kommentatorfeltet til Doddo bloggen er stengt. Sensuren er sikkert i gang, mange harde karakteristikker av Skarsfjord. Første som hadde innlegg kalte han psykopat. Tydelig at temperaturen er meget høy nå, folk har fått nok.


Eventuelt så kjører BT samme greie som VG har, nemlig at moderatorene tar pause på nattestid og et bilde illustrerer dette og lover kommentarfelt (facebook) morgenen etter. Kanskje BT, i sin iver etter å redesigne siden før ørtende gang, har glemt dette?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gulløl

October 28, 2013, 00:18:11 AM #181 Last Edit: October 28, 2013, 00:20:49 AM by Gulløl
Når det gjelder forsiden i morgen i BT ser det ikke ut som de spanderer noe av den om Brann, men har hovedoppslag om fiskehandlere og Mathallen. Men på sportsidene har hovedartikkelen denne overskriften:

Nekter å la seg påvirke av fansen tilrop
( + et selvsikkert bilde av Skarsfjord)
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

SK

Quote from: Spelaren on October 28, 2013, 00:09:03 AM
Quote from: Gulløl on October 28, 2013, 00:05:25 AM
Ser at kommentatorfeltet til Doddo bloggen er stengt. Sensuren er sikkert i gang, mange harde karakteristikker av Skarsfjord. Første som hadde innlegg kalte han psykopat. Tydelig at temperaturen er meget høy nå, folk har fått nok.


Eventuelt så kjører BT samme greie som VG har, nemlig at moderatorene tar pause på nattestid og et bilde illustrerer dette og lover kommentarfelt (facebook) morgenen etter. Kanskje BT, i sin iver etter å redesigne siden før ørtende gang, har glemt dette?


Jeg tenkte det samme, men kommentarfeltet var i hvert fall stengt allerede 23.10 cirka, og slik stenging skjer normalt kl.24.

krakra

Quote from: Markmus on October 28, 2013, 00:04:42 AM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 22:33:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.


Kommentatorene under kampen hadde også den oppfatningen. Hvordan er det i det hele tatt mulig å tro at kritikken handler om resultatene i seg selv?

Cmore beviser jo bare at de ikke følger med på det som rører seg i fotball-Norge.
Du mener virkelig at resultatene ikke er en viktig årsak til kritikken? At den hadde vært den samme om vi hadde hatt 20 poeng mer? Jeg ser ikke feilen i å si at resultatene er årsaken til kritikken, men de later som vi ikke klarer å se lengre enn de fem siste kampene. Faktum er jo at det er de som ikke ser helheten: Kjip fotball, arrogant ledelse, manglende ambisjoner og definitivt superrelevant: Stadig dårligere resultater de siste tre årene.

Klaus_Brann

Quote from: Huff on October 27, 2013, 21:19:56 PM
Ser en direkte preget Tore Strand på Ballspark totalslakte det Brann holder på med. Kan virke som en ''Skarsfjord må gå''-forside på BT kan være i emning.


Link?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Quote from: Klaus_Brann on October 28, 2013, 00:21:39 AM
Quote from: Huff on October 27, 2013, 21:19:56 PM
Ser en direkte preget Tore Strand på Ballspark totalslakte det Brann holder på med. Kan virke som en ''Skarsfjord må gå''-forside på BT kan være i emning.


Link?


Det er den Huseklepp-videoen.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Spelaren

October 28, 2013, 00:24:40 AM #186 Last Edit: October 28, 2013, 00:29:31 AM by Spelaren
Quote from: Klaus_Brann on October 28, 2013, 00:21:39 AM
Quote from: Huff on October 27, 2013, 21:19:56 PM
Ser en direkte preget Tore Strand på Ballspark totalslakte det Brann holder på med. Kan virke som en ''Skarsfjord må gå''-forside på BT kan være i emning.


Link?


Håpløst å navigere BTs nye sider. Ligger litt her, men virker å være endt direktesending: http://www.bt.no/tv/Ballspark-LIVE-Brann---Honefoss-2993536.html#.Um2ha0BM4eg

Edit, denne, et stykke uti: http://www.bt.no/tv/Huseklepp---Loper-og-loper-og-loper_-er-borti-ballen-veldig-lite-Veldig-frustrerende-2994071.html?paging=&section=#.Um2iuEBM4eh
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Jose Arrogantio


Klaus_Brann

Takk.

Godt at det begynner å gå opp for flere i mediene nå også at det ikke er noen piler som peker oppover.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Quote from: Klaus_Brann on October 28, 2013, 00:02:35 AM
Sjokk at Iversen ikke får med seg essensen av ting. Han har peiling på fotball, men kompetansen strekker seg nok ikke så veldig mye utover det, og han bør holde seg til å snakke om spillet, ikke det som skjer rundt.


Har ikke Iversen alltid vært en av disse som prioriterer seigmenn og Playstation foran fotball på fritiden?

Huff

October 28, 2013, 13:29:11 PM #190 Last Edit: October 28, 2013, 13:32:53 PM by Huff
Neste hjemmekamp handler om en ting, nemlig at folk må gå. Bare å kjøre på fra første stund med ''Skarsfjord må gå!''. Før, under og etter kampen.

ED: Er forøvrig den videoen med Huseklepp jeg tenkte på, der ''elendig'' oppsummerer hele greien.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

krakra

Hva med et sånt veiskilt hvor det står "Narvik *** KM"

Og "Ta med deg Roald når du går, Rune!"

Northside

BGG med artikkel:
http://bgg08.com/index.php/8-news/34-brann-honefoss-27-10-2013

- Hvorfor Skarsfjord må gå.
- Tabbelisten til RBH.
- Støtten til spillerne.
- Medgangssupportere.
- Bilder fra kampen.

bernu

Godt skrevet!
Denne bør sendes til både Ba og Bt hvis den allerede ikke er sendt...
HANSA - Z

roaldinho

Quote from: bernu on October 28, 2013, 19:39:57 PM
Godt skrevet!
Denne bør sendes til både Ba og Bt hvis den allerede ikke er sendt...



Tja, det er jo nevnt her inne tidligere fra andre, så det er jo ikke noe nytt. Og BA og BT vet nok om det allerede. De leser jo tross alt her inne.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."


Markmus

October 28, 2013, 20:39:36 PM #196 Last Edit: October 28, 2013, 20:44:18 PM by Markmus
Quote from: krakra on October 28, 2013, 00:20:37 AM
Quote from: Markmus on October 28, 2013, 00:04:42 AM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 22:33:17 PM
Quote from: Klaus_Brann on October 27, 2013, 21:41:50 PM
Quote from: Spelaren on October 27, 2013, 17:54:57 PM
Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.


Hvem var gjester?


Eg er dårlig på navn, men Iversen var der og hadde denne meningen. En annen kvasiekspert var der også, i tillegg til ordstyrer Børrestad.


Kommentatorene under kampen hadde også den oppfatningen. Hvordan er det i det hele tatt mulig å tro at kritikken handler om resultatene i seg selv?

Cmore beviser jo bare at de ikke følger med på det som rører seg i fotball-Norge.
Du mener virkelig at resultatene ikke er en viktig årsak til kritikken? At den hadde vært den samme om vi hadde hatt 20 poeng mer? Jeg ser ikke feilen i å si at resultatene er årsaken til kritikken, men de later som vi ikke klarer å se lengre enn de fem siste kampene. Faktum er jo at det er de som ikke ser helheten: Kjip fotball, arrogant ledelse, manglende ambisjoner og definitivt superrelevant: Stadig dårligere resultater de siste tre årene.


For å minne deg på det: kritikken mot Skarsfjord og ønsket om hans avgang var der før resultatene ble begredelige også. Ikke like høyrøstet som nå naturligvis, men den var definitivt på dagsordenen til mange.

At selv tantene har gitt opp er selvfølgelig at de innser at det går til helvete (selv med resultatene). Helt enig i alt du skriver ellers for øvrig.
Ka du ve?

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

krakra

Det var få, om noen, krav om Skarsfjords avgang i 2011(vel noen er det alltids). Det var noe kritikk mot spillestil og talentbruk, men få av de som kritiserte for dette mente at Skars måtte gå. Flertallet var positivt på grunn av overraskende gode resultater.

Hvis du vil innbille deg at kravene om Skarsfjords avgang hadde kommet selv med strålende resultater, gull og ecup må du gjerne gjøre det, men jeg tror du gjør lurt i å ikke gjøre narr av de som mener at manglende resultater er årsaken til protestene mot Skars. Det er hovedkjernen i kritikken mot ham. De andre tingene er ting som bygger videre på det og som kunne dempet kritikken selv med dårligere resultater. Men han hadde fått mer kritikk med årets poengfangst og Godsets fotball enn med årets spillemessige prestasjoner og Godsets poengfangst.


Go Up