• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann - Hønefoss, søndag 28.10.13, kl 18:00

Started by Lasaron, October 04, 2013, 21:29:24 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Christian

Nå ble krakra så ivrig at han fløy til feilt reir...

Hører vel ikkje akkurat til i kamptråden dette.

osoerli

Du verden 442, og utan Soko frå start.
(om ein skal tru BT)
Kvifor har du (nesten) ikkje gjort dette før i år Skarsfjord?
Kan jo hende Brann vinn (får ikkje håpe det....)
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Klaus_Brann

Stor selvinnsikt fra Skars i alle fall;

- Er det ekstra viktig å ta et offensivt grep med tanke på situasjonen Brann er inne i?

- Det er det. Det har vi ønsket i mange kamper tidligere, men ikke alltid fått det til, sier Skarsfjord.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Northside

Fra Brann.no

"Treneren sier at Brann har lagt bak seg en god treningsuke".

Så da blir det tap i morgen...


Nixon

Quote from: krøvel vellevold on October 26, 2013, 10:28:36 AM
http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/814000_klarer-vi-rekorden


Jeg syns det er utrolig sløvt av billettansvarlig i Brann at det ikke har vært mer fokus på denne rekorden. Han skulle kjørt på med bykamp-kampanjer og pressestunt hele uken. Vi elsker jo å slå trønderne, men da må folk få vite om det!
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on October 26, 2013, 11:28:25 AM
Quote from: krøvel vellevold on October 26, 2013, 10:28:36 AM
http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/814000_klarer-vi-rekorden


Jeg syns det er utrolig sløvt av billettansvarlig i Brann at det ikke har vært mer fokus på denne rekorden. Han skulle kjørt på med bykamp-kampanjer og pressestunt hele uken. Vi elsker jo å slå trønderne, men da må folk få vite om det!


De er vel redde for "det negative fokuset" hvis de går høyt ut om muligheten for rekord, men ikke klarer det...
Legg ned hele klubben!

Lasaron

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

1908

Quote from: Nixon on October 26, 2013, 11:28:25 AM
Quote from: krøvel vellevold on October 26, 2013, 10:28:36 AM
http://brannbloggen.bergen360.no/-/bulletin/show/814000_klarer-vi-rekorden


Jeg syns det er utrolig sløvt av billettansvarlig i Brann at det ikke har vært mer fokus på denne rekorden. Han skulle kjørt på med bykamp-kampanjer og pressestunt hele uken. Vi elsker jo å slå trønderne, men da må folk få vite om det!


Hele fuckings gjengen der oppe er like tafatte som laget som jogger rundt på banen!!

Ricky

For å være helt ærlig, så tviler jeg på at det hadde gitt allverdens med utslag på tilskuertallet. Tviler på at jakten på en såpass obskur "på papiret"-rekord er noe som trekker sofasitterne opp til Stadions billettluker for å se en meningsløs kamp mot Hønefoss.

krøvel vellevold

Quote from: Ricky on October 26, 2013, 23:59:13 PM
For å være helt ærlig, så tviler jeg på at det hadde gitt allverdens med utslag på tilskuertallet. Tviler på at jakten på en såpass obskur "på papiret"-rekord er noe som trekker sofasitterne opp til Stadions billettluker for å se en meningsløs kamp mot Hønefoss.


Nei det er nok ikke de halvinteresserte som engasjerer seg for en slik rekord.
Legg ned hele klubben!

Nixon

Nei, det hadde ikke blitt folkevandring. Men kanskje nok til å bikke 10.000. For kommer vi under i dag blir det ikke sikkert ikke med så veldig mange.
Rød makt på Hansa!

pidre

Skal bli interessant å se spillernes innsats i dag, yter de 110 %, og kan dette tolkes som støtte til Skarsfjord?

Var det ikkje under Thoresen spillerane tapte med "vilje"?
Saludar a los monos!

pidre

Nesten som eg vurderer å gå på kampen i dag, berre for å sjå kor lite folk det er der.
Saludar a los monos!

Lasaron

Quote from: pidre on October 27, 2013, 09:43:04 AM
Skal bli interessant å se spillernes innsats i dag, yter de 110 %, og kan dette tolkes som støtte til Skarsfjord?

Var det ikkje under Thoresen spillerane tapte med "vilje"?


Gjorde de det?

Det kan jo tenkes at de har stor innsats for å nå den bonusen.
Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

nero

De kommer nok til å gi alt for bonusen, ja.

Helt til de får en i mot og gir opp.. ;D
Lions led by donkeys.

pidre

Quote from: Lasaron on October 27, 2013, 09:50:20 AM
Quote from: pidre on October 27, 2013, 09:43:04 AM
Skal bli interessant å se spillernes innsats i dag, yter de 110 %, og kan dette tolkes som støtte til Skarsfjord?

Var det ikkje under Thoresen spillerane tapte med "vilje"?


Gjorde de det?

Det kan jo tenkes at de har stor innsats for å nå den bonusen.


Ja selvfølgelig, bonusen vil sjølvsagt motivere - uavhengig av Skars.

40 poeng er vel dessutan tilstrekkelig for at det ikkje er grunnlag fpr å fyre Skars/RBH.

Vedr tap med "vilje" under Thoresen, så var vel det ein litt uheldig uttalelse frå mi side, men eg kan huske at innsatsen var mildt sagt på lavmål i dei siste kampane.
Saludar a los monos!

roaldinho

Hvis Brann taper i dag så er sikkert bortforklaringen til Skarsfjord at man måtte stille klokken en time tilbake i natt. Finner sikkert på et eller annet tull der.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

brann89

Lagoppstillingen mot Hønefoss : Mohus - Sævarsson - Mojsov - Wangberg - Demir - Askar - Badji - Haugen - Larsen - Pusic og Huseklepp
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

skuteviken

Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

Spelaren

Av det han lirer av seg virker det som om han lever i sin egen verden, skulle gjerne hørt korrekturlesing live på alt han sier. Hokus pokus, bli vekke.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

nero

"Enorme forventninger"! Hvilke forventninger? Om at vi skulle unngå nedrykk? Mannen lyver jo så han tror det selv!
Lions led by donkeys.

skuteviken

Irriterende at jeg er i eksil for tiden, kunne tenkt meg å gitt kraftig beskjed på Stadion i dag.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

tsrqpo

Når Mjelde fikk fyken; "ute av gullkampen og mesterligaen" så hadde vi forventninger.
Etter noen år med skars så er 4-8 plass enorme forventninger.

Kom igjen Bergen, det må jo være mulig å få opp øynene for ka som skjer der oppe å protestere litt..

Spelaren

Studiogjestene i Cmore sitt studio har ikkje fått med seg en tøddel av essensen av kritikken mot det sittende regimet.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

skuteviken

Quote from: tsrqpo on October 27, 2013, 17:48:26 PM
Når Mjelde fikk fyken; "ute av gullkampen og mesterligaen" så hadde vi forventninger.
Etter noen år med skars så er 4-8 plass enorme forventninger.

Kom igjen Bergen, det må jo være mulig å få opp øynene for ka som skjer der oppe å protestere litt..


Det går og på at vi ikke har en konstruktiv linje i det vi gjør heller, vi blir dårligere og dårligere.
Mange ville drept for å få denne jobben. - Mons Ivar Mjelde

tsrqpo

Quote from: skuteviken on October 27, 2013, 17:56:42 PM
Quote from: tsrqpo on October 27, 2013, 17:48:26 PM
Når Mjelde fikk fyken; "ute av gullkampen og mesterligaen" så hadde vi forventninger.
Etter noen år med skars så er 4-8 plass enorme forventninger.

Kom igjen Bergen, det må jo være mulig å få opp øynene for ka som skjer der oppe å protestere litt..


Det går og på at vi ikke har en konstruktiv linje i det vi gjør heller, vi blir dårligere og dårligere.


Helt klart.

osoerli

KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

GKH

Quote from: osoerli on October 27, 2013, 18:19:04 PM
Var det tifo før kampen?


Pyro + et banner hvor det sto "10 000 tomme seter. Hvem tar ansvar?".

Brann_ruler

Skarsfjord er herlig offensiv. Forventer en tett kamp der marginer vil avgjøre. Flott innstilling når vi møter stjernespekkede Hønefoss. Nei faen. Er jo bunnlaget i Tippeligaen hjemme. Blir "enorme forventninger" dersom man forventer å slå jumbolaget.

osoerli

Quote from: GKH on October 27, 2013, 18:22:46 PM
Quote from: osoerli on October 27, 2013, 18:19:04 PM
Var det tifo før kampen?


Pyro + et banner hvor det sto "10 000 tomme seter. Hvem tar ansvar?".


Bra, men skulle kanskje heller ønskje Noko meir tydeleg a'la "Skarsfjord må gå".
Men det går vel ikkje for fansen er vel framleis "delt".
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

tsrqpo

Quote from: osoerli on October 27, 2013, 18:26:14 PM
Quote from: GKH on October 27, 2013, 18:22:46 PM
Quote from: osoerli on October 27, 2013, 18:19:04 PM
Var det tifo før kampen?


Pyro + et banner hvor det sto "10 000 tomme seter. Hvem tar ansvar?".


Bra, men skulle kanskje heller ønskje Noko meir tydeleg a'la "Skarsfjord må gå".
Men det går vel ikkje for fansen er vel framleis "delt".


Flott banner, men det virker ikkje som om budskapet når frem. Cmore gutta, med Iversen i front, mente f.eks at "i bergen blir folk sur med tre kamper uten seier". "De er ikke bedre i dag". Og de mente at Skarsfjord har gjort en god jobb.

Jaja. Artig at Mohus holder oss inne i kampen hjemme mot bunnlaget Hønefoss. Vi kan vel ikkje håpe på mer enn det.

Romarius

Quote from: Brann_ruler on October 27, 2013, 18:24:36 PM
Skarsfjord er herlig offensiv. Forventer en tett kamp der marginer vil avgjøre. Flott innstilling når vi møter stjernespekkede Hønefoss. Nei faen. Er jo bunnlaget i Tippeligaen hjemme. Blir "enorme forventninger" dersom man forventer å slå jumbolaget.


Ser ut som Skarsfjord var vel offensiv, for vi kunne og burde ligget under med et par mål. Jaja, bare 3 år til med dette

osoerli

Botnlaget Hønefoss har hatt klart flest sjansar og kjører kampen, på Brann Stadion!
EXTREMT PINLEG!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Spelaren

For ordens skyld, Hønefoss klarte 0-0 borte mot RBK. Eg såg ikkje kampen, så aner ikkje om det var fortjent eller ei. Det som vises utpå Brann Stadion er direkte pinlig for øvrig.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

osoerli

Hønefoss har hatt 4-5 store sjansar.
Brann ingen!
Hurra for Skarsfjord!
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

brann89

Kommre til å bli noen hærlige år fremmover med Skarsfjord!!!!
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

krakra

Nja. Hadde vi skapt fem seks flere djanser og HFK noen færre hadde prestasjonene i første vært ok. Marginer altså.

roaldinho

Endring i formasjon i følge Skarsfjord. Ingen bytter.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

krakra

Første grep blir nok at Soko kommer inn for Haugen.

Romarius

Noe av det mest tafatte jeg har sett. Ubegripelig at enkelte er fornøyd med en trener som virker mer eller mindre fotballdum, og som etter 3 år ikke har klart å lære spillerne sine hva planen er - de vet jo virkelig ikke hva de skal gjøre når de får ballen. Kritikken fra spillerne i Haugesund var bl.a at han drepte all glede ved å spille fotball, ser ut som det samme for lengst har skjedd i Brann.
Lykke til med å få toppspillere til å velge dette laget...!

krakra

October 27, 2013, 19:06:28 PM #91 Last Edit: October 27, 2013, 19:09:18 PM by krakra
Toppspillere som velger dette laget kommer uansett ikke til å vøre toppspillere særlig lenge. Merkelig nok er det individualistene som har kommet mest til rette under Skars

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

roaldinho

Quote from: dudo on October 27, 2013, 19:08:42 PM
9348 solgte billetter.


Rekorden røk!

Blir det ikke seier her så blir det enda mindre mot Tromsø. Og de som kun kom pga rekorden de kommer ikke. Så det blir glissent mot Tromsø.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Armene skal ikke være der, Mojsov! Greit frispark
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

Utmedsnolken

aleksander solli ser "litt" annerledes ut enn da han spilte på løv ham. fra liten uskyldig gutt til havnearbeider
"og der snubler Sæternes igjen"

vekkreist

Jaja.. ser no ikkje ut som spillerene klarer 40 poeng ihvertfall..

Bare fint at ikkje de får ENDA mer penger for middelmådighet !

Brann_ruler

Pinlig forestilling. Hører ofte at brann presterer bedre enn man burde forvente. Hvorfor i helvete skal man bruke ett sekund på denne elendigheten om dette "produktet" er mer enn vi kan forvente...

krakra

Men det er NESTEN ok spill. Så slutt å klag med de store pennene deres, småfolk1

vekkreist

Bra å vite at vi har keepere som holder nivået! Bra kamp av Mohus igjen! Men så var det resten då........

Go Up