• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Strømsgodset, 21.09.13 - kl 18:00

Started by Lasaron, September 16, 2013, 11:35:23 AM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Lasaron

Sæv må få seg en på benken. Badji likeså. Jonsson vil jeg ikke satse på.

Piotr
Vindheim - Mojsov - Gjesdal - Demir
Haugen - Skaanes
Askar - Barmen - Huse
Puse

Rød tråd barnefotball - ungdomsfotball - A-laget

osoerli

Jonsson var god så lenge han var med.  Er han skadefri vil eg starta med han.
Sævarsson treng absolutt ein tur på benken og Brann2.  Vindheim er absolutt spanande og bør testast ut i TL no.
Badji har stort potensiale og må berre få litt spesialtrening med ein av assistentane denne veka.  Han må opplærast og byggast opp.  Mot Godset treng me Badji, alle andre i den posisjonen blir for lette.
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

Gepard

Siden Brann ikke vil komme i medaljestrid med seier og siden motstander er favoritt, er det lite forventningspress på laget inn mot denne kampen. Samt at spillerne føler revansjelyst fra sist kamp, og dermed kommer i rett modus automatisk.

Da er faktisk Rune Skarsfjord en god hovedtrener. Han har et lynne og ledelsestil som passer for en underdog, han er flik å få spillere til å prestere i disse situasjonene. Ergo tror jeg Brann vinner denne kampen.

Fordi den ikke betyr så mye. Hadde det vært en viktig kamp, hadde vi ikke klart å slå en pasning riktig.

3-1 til Brann, og Trond Mohn og Rbh pryder forsidene i lokalpressen med et stor glis "hva var det vi sa, vi fikk i dag betalt for den tillitten vi har vist Rune".

Kjipt at vi kommer til å gi Rbk en hjelpende hånd...

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on September 16, 2013, 11:35:23 AM

Piotr
Haugen - Skaanes
Askar - Barmen - Huse
Puse

Vi kommer til å bli pisset på med dette laget, spesielt midtbanen vår.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Jose Arrogantio

Quote from: Klaus_Brann on September 16, 2013, 17:05:05 PM

Piotr
Haugen - Skaanes
Askar - Barmen - Huse
Puse

Ja. Badji har vært dårlig, men han er likevel viktig da vi ikke har spesielt med alternativer. Skaanes vil ikke funke i hans rolle.

Helena M

Eg elsker Brann over alt på jord, men tenk om vi slår Godset og Rbk vinner sin kamp.

Håper så inderlig at Godset tar gullet foran nesen til Rbk.

brann89

Vurdere om eg skal ta denne kampen på stadion. Må ha meg en tur før Sesongen er over.
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Lasaron

Piotr
Haugen - Skaanes
Askar - Barmen - Huse
Puse

Jeg tror det er bra for Badji, og dermed Brann, at han blir benket. Jeg ser for meg at et slikt grep, kombinert med tett oppfølging, vil skjerpe Badji og at han resten av sesongen kan være god igjen.

Jose Arrogantio

Tror ikke problemet til Badji ligger i selvtilfredshet, og at han trenger dermed å skjerpes. Tror det heller ligger i mangel på selvtillit og tro på seg selv som resten av laget generelt lider av.

Klaus_Brann

Quote from: Lasaron on September 16, 2013, 19:25:50 PM

Piotr
Haugen - Skaanes
Askar - Barmen - Huse
Puse

Jeg tror det er bra for Badji, og dermed Brann, at han blir benket. Jeg ser for meg at et slikt grep, kombinert med tett oppfølging, vil skjerpe Badji og at han resten av sesongen kan være god igjen.

Det kan godt være at det er bra for Badji, men Skaanes er ikke et bra alternativ der.
Da blir det i så fall Soko og Haugen.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Lasaron

Jeg tror Skaanes vil spille minst like bra som Soko, spesielt mot Godset som ikke er spesielt tunge i midten. Skaanes er kjapp og har god kondis. Og har mye større potensial enn Soko.

Klaus_Brann

Basert på en ok kamp på høyrekant mener du han vil spille minst like bra på defensiv midt?

Lasaron

Jeg såg ikke kampen, men fikk med meg at han klarte seg fint. Han skal visstnok være like god sentralt som på vingen. Jeg tror vi har behov for en med raske bein på midten der.

dudo

Kan nok være bra på midten, men ikke i en sittende rolle!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6872404.ece

Skarsfjord sammenligner Godset og Brann når det gjelder å være tro mot et offensivt spillemønster. Noe vi visstnok har rått skryt for. Han mener også at Godset stort sett har hentet ferdig utviklede talenter, mens vi har hentet dem på et tidoigere stadium. Underforstått: Han har hatt en større utviklingsjobb enn Deila. Ironisk nok drar han frem Johansen og Konradsen som stjerneeksemplene. De kom vel til Godset samtidig som Haugen kom til Brann etter at Haugen hadde hatt en vesentlig bedre sesong enn dem i Adecco.
Han nevnte ikke budsjettforskjellene denne gangen...

Og BA drar frem en gammel sak om at Godset ville ha Haugen. Han hadde nok vært bedre i dag hvis den gikk igjennom.

dudo

Hva slags univers er det han lever i, egentlig?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Jose Arrogantio

Huff

Mener det var Petter Myhre som skrøt av det Brann angivelig prøver på offensivt, etter å ha tatt forbehold om at en prøvde, men ikke fikk det til enda.

Ellers har i allerede skiftet formasjon en gang i år, og vi endret spillestil to ganger i fjor. Skars har helt rett, her er vi tro mot stilen?
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

krakra

Det er jo en spillestil som ingen ser og som ikke påvirkes av formasjonsendringer. Så hvem vet. Det eneste jeg har fått med meg er at vi flytter opp backene og ned en midtbanespiller. Resten virker litt tilfeldig.

Spelaren

Quote from: dudo on September 19, 2013, 16:03:09 PM
Hva slags univers er det han lever i, egentlig?

Tror Stephen Hawking ville hatt interesse av å møte Skarsfjord for å få bekrefte noen teorier, ja.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

Se Skarsfjord i begynnelsen av intervjuet som handler om morgendagens kamp på brann.no.

Se hvordan han fryder seg over å endelig få lov til å være underdog igjen, han er skapt for disse kampene.

Er det ikke betegnende for hele hans trenervirke at han er en trener som er på sitt beste når det ikke forventes noe av hans lag.

En trener for de middelmådige lag som får lov til å spille ut sitt register mot de beste !

For meg nok et bevis at det er så utrolig feil å ha denne mannen som hovedtrener, han burde vært hovedtrener i Haugesund eller Sogndal,ikke i noe som liksom skal være en medaljeutfordrer og E-cup aspirant.

Det skal ikke være slik i Brann at vi storkoser oss over å få de beste lagene på besøk, for da "får vi referanser og ser hvor nivået ligger". HERREGUD så feil det høres ut.

krøvel vellevold

I verste fall er vi bare 5 poeng over kvalik etter denne runden...

Det skjer hvis vi taper for Godset, Start slår Sogndal i Kristiansand, Odd slår AaFK i Skien og TIL slår S08 i Sarpsborg.

Kan ikke si at noen av disse utfallene er spesielt usannsynlige...
Legg ned hele klubben!

Northside

Quote from: Gepard on September 20, 2013, 15:02:39 PM
Se Skarsfjord i begynnelsen av intervjuet som handler om morgendagens kamp på brann.no.

Se hvordan han fryder seg over å endelig få lov til å være underdog igjen, han er skapt for disse kampene.

Er det ikke betegnende for hele hans trenervirke at han er en trener som er på sitt beste når det ikke forventes noe av hans lag.

En trener for de middelmådige lag som får lov til å spille ut sitt register mot de beste !

For meg nok et bevis at det er så utrolig feil å ha denne mannen som hovedtrener, han burde vært hovedtrener i Haugesund eller Sogndal,ikke i noe som liksom skal være en medaljeutfordrer og E-cup aspirant.

Det skal ikke være slik i Brann at vi storkoser oss over å få de beste lagene på besøk, for da "får vi referanser og ser hvor nivået ligger". HERREGUD så feil det høres ut.

Spot on!

1908

Spelaren

Quote from: Gepard on September 20, 2013, 15:02:39 PM

Urk, fysjameg. Om Branns styre, ledelse og trener hadde gjort jobben sin - hadde kamper mot godset vært ein transportetappe mot større ting enn sjetteplasser og hederlige tap.

Corran

Nå pleier jo godset å få litt skjelven når det virkelig gjelder :-)
Det var optimisten i meg
Realisten går inn på Unibet og satser 1000 på pengene igjen ved uavgjort Og eg setter de på borteseier. Da vinner jeg uansett (siden pengene var bonus jeg fikk når jeg registrerte meg)
In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

OmOssSjølOgHansaøl

Haugen bør være bankers på sentral midtbane, og Badji bør være bankers på benken. Når det gjelder Skaanes kan han nok være en mann for fremtiden, men jeg så ingen ting i forrige kamp som tydet på at han bør ta den sentrale midtbaneplassen fremfor Soko.

Hvis Jonsson er friskmeldt står han foran Gjesdal i køen, men Gjesdal trenger ikke bekymre seg veldig. Han får spilletid i løpet av kampen - når Jonsson må ut.

Det er mulig Vindheim fortjener litt spilletid, men han bør starte med innhopp, ikke gå rett inn i start-elleveren.

Leciejewski
Sævarsson - Mojsov - Jonsson - Demir
Haugen - Sokolowski
Askar - Barmen - Huseklepp
Pusic
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

huleste

Nixon

Lenge siden jeg har gledet meg så lite til kamp. Jeg er stygt redd for at det blir tap i dag. Vi blir nok ikke grisebanket, men pinlig blir det uansett.
Rød makt på Hansa!

dudo

Quote from: Nixon on September 21, 2013, 15:38:54 PM
Lenge siden jeg har gledet meg så lite til kamp. Jeg er stygt redd for at det blir tap i dag. Vi blir nok ikke grisebanket, men pinlig blir det uansett.

Det er i det minste for et par gode saker.

Corran

In the beginning the universe was created. This made a lot of people angry and has widely been considered as a bad move.

Corran

Startelver i følge Brann.no Brann (4-2-3-1): Piotr Leciejewski - Birkir Már Sævarsson, Markus Jonsson, Daniel Mojsov, Erdin Demir - Stéphane Badji, Fredrik Haugen - Amin Askar, Kristoffer Barmen, Erik Huseklepp - Martin Pusic.

OmOssSjølOgHansaøl

Synd at Badji får tillit nok en gang. Da kan vi sannsynligvis forvente hyppige stopp i fremdriften (eller mange lange baller over midtbaneleddet for å unngå å involvere Badji), generelt dårlig rytme i spillet, og et par farlige tversoverpasninger i løpet av kampen.

Jose Arrogantio

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on September 21, 2013, 16:18:32 PM
Synd at Badji får tillit nok en gang. Da kan vi sannsynligvis forvente hyppige stopp i fremdriften (eller mange lange baller over midtbaneleddet for å unngå å involvere Badji), generelt dårlig rytme i spillet, og et par farlige tversoverpasninger i løpet av kampen.

Altså ikke så mye forskjellig fra når vi spiller uten Badji....

vekkreist

OmOssSjølOgHansaøl

Grusomt av Mojsov som slipper Godset-spilleren alene til foran mål.
Takk og lov for Piotr!

Sindre32

Quote from: vekkreist on September 21, 2013, 16:57:13 PM
noen med link til kampen?

Funker ikke Coolsports? Ser den på Cmore selv, så kan ikke hjelpe der da jeg ikke har lett selv.

Churchill

er det noen stream til denne kapen noe sted?
We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

vekkreist

Quote from: Sindre32 on September 21, 2013, 17:03:57 PM
Quote from: vekkreist on September 21, 2013, 16:57:13 PM
noen med link til kampen?

Funker ikke Coolsports? Ser den på Cmore selv, så kan ikke hjelpe der da jeg ikke har lett selv.

Nydelig. takker!

Sindre32

Quote from: Churchill on September 21, 2013, 17:04:25 PM
er det noen stream til denne kapen noe sted?

http://www.coolsport.tv/stream14.html

Tror denne skal funke, hvis jeg skal tolke vekkreists svar. Den funker ikke her, men det kan være fordi jeg er i Thailand.

Churchill

We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

Churchill

vekkreist

OmOssSjølOgHansaøl

På tide Hamoud fikk gult kort. Kan vi håpe på rødt til Godset-spilleren i løpet av kampen?

Edit: Det var tydeligvis Boateng som fikk kortet. Men ingenting i veien for at de begge får. Kort til Hamoud, klapp-klapp, kort til Hamoud, klapp-klapp ...! :)

Gepard

OmOssSjølOgHansaøl

Underholdende nok de første ti minuttene, men deretter døde det litt ut.

Romarius

Virker som frykten for å tape er større enn lysten til å vinne.

Spelaren

Go Up