• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Odd - Brann lørdag 24. august klokken 1800

Started by Spelaren, August 22, 2013, 11:48:13 AM

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Go Down

Gulløl

August 25, 2013, 18:02:16 PM #200 Last Edit: August 25, 2013, 18:04:51 PM by Gulløl
Noen som kan tipse BA om at her er det et passende bilde til dagens Osdal-blogg, smurt godt utover nettsiden ;D. Ellers må etterforskningen fortsette, var det hudkontakt eller var det ikke. Var ihvertfall mye ømhet i den venstrearmen  :-*
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

krøvel vellevold

Alle kan jo se at det er flere centimetre imellom!
Legg ned hele klubben!

Nixon

Quote from: krøvel vellevold on August 25, 2013, 18:09:56 PM

Det samme sa denne Osdal til undertegnede da vi delte dobbelseng i Belfast i 2006. Sov med øynene åpne hele turen!:)
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on August 25, 2013, 18:23:54 PM
Quote from: krøvel vellevold on August 25, 2013, 18:09:56 PM

Det samme sa denne Osdal til undertegnede da vi delte dobbelseng i Belfast i 2006. Sov med øynene åpne hele turen!:)

Men det var en jævla bred dobbeltseng! Det har i hvert fall jeg hørt!
Legg ned hele klubben!

dokken

Sjekket litt opp dette med e-cup til 4. plass. Ifølge flere kilder er regelen som følger: Dersom serievinneren også vinner cupen, er det tapende cupfinalist som får plassen. Dersom cupvinneren derimot er kvalifisert for EL gjennom sølv eller bronse i serien, får også 4. plassen EL-kvalikplass.

Det er tynn teori, men dersom Rosenborg eller Haugesund vinner cupen (de møtes i semien), kan det skje. Da må RBK i så fall ikke vinne serien, men ta medalje. Og Haugesund må evt klare medalje (med andre ord gjøre det vanskelig for oss å ta 4., siden vi da må passere AaFK)

Den andre semien er LSK - Molde, de klarer ikke medalje i serien.
Men OK: I teorien er det noe å spille for. Og vi er jo "bare" åtte poeng fra bronsen..

Kall meg negativ, men blodet bruser ikke akkurat på meg av denne tynne teorien.

Klaus_Brann

Det er ikke så usannsynlig at RBK tar cupen og sølv i serien, så får 4. plassen også e-cup.
Teoretisk sett er ikke 6 poensluken vi må tette så umulig, men når vi vet hvor dårlige vi er borte, pluss at vi også har begynt å tape poeng hjemme, ser det ikke lyst ut...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

Dette var den 666. kamptråden i dette forumet. Så da vet vi hvorfor.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up