• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Molde - Brann

Started by Helena M, August 01, 2013, 12:06:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

OmOssSjølOgHansaøl

Oi, rødt kort. Unødvendig.

Dette går til helvete.
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

dudo

Går denne kampen på radio?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

SK

Begge de gule kortene til Mojsov var unødvendige. Klovn.

tsrqpo

Nightfox

Bortforklaringen er på plass!

Gulløl

Helvete så urutinert når han allerede har gult kort. Dermed er kampen definitivt tapt, dette blir stygt, bare å slå av TV-en.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

stigh

Quote from: SK on August 03, 2013, 14:42:54 PM
Begge de gule kortene til Mojsov var unødvendige. Klovn.

Ofrer seg værtfall

Belfort

August 03, 2013, 14:44:33 PM #57 Last Edit: August 03, 2013, 14:46:10 PM by Belfort
Skulle ikke Mojsov ha fart? Bli parkert såpass kraftig mot en ikke alt for rask Berget

Falkman

Quote from: dudo on August 03, 2013, 14:42:44 PM

ja, på nrk sport. nett/DAB andre ord.

Spelaren

Mojsov markerer seg i det minste, vår nyeste kortsamler det her. Det er så jækla bra at me satser på undertall og trege midtstoppere - om me berre var smarte nok til å forstå denne taktikken.

Dagens unnskyldning er i det minste på plass.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Gepard

13 minutter tok det. Fy Faen i helvete. Jaja Rune koser seg nok med at det er en fin unskyldning

OmOssSjølOgHansaøl

Quote from: Helena M on August 01, 2013, 18:22:39 PM
Håper vi starter med bare ti spillere på banen.

Om ikke annet så kommer vi til å spille ca. 80 minutter med ti mann. Er det godt nok for deg ...?

Spelaren

Gult til Barmen? Hvilken situasjon var det?

stigh

Quote from: Belfort on August 03, 2013, 14:44:33 PM
Skulle ikke Mojov ha fart? Bli parkert såpass kraftig mot en ikke alt for rask Berget
er jo ikke helt i kamp for kan være derfor

SK

Quote from: Belfort on August 03, 2013, 14:44:33 PM
Skulle ikke Mojsov ha fart? Bli parkert såpass kraftig mot en ikke alt for rask Berget

Det har vel litt med å gjøre at Berget kommer i fart, og Mojsov står ganske i ro.
Men han virker ikke å være spesielt rask.

tsrqpo

Quote from: Spelaren on August 03, 2013, 14:46:18 PM
Gult til Barmen? Hvilken situasjon var det?

Holdt vel litt i drakta rundt midtsirkelen, i det returløpet

Leffen

Mojsov, din gjøk. Det verste nå er at Skarsfjord har en unnskyldning for hvorfor vi taper. Tipper at han synes det var like greit, nå kan han bare sitte der og se på uten noe press.

Gulløl

Soko som ny midtstopper, herlighet nå blir det fart.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

dudo

Quote from: Falkman on August 03, 2013, 14:44:50 PM

Der snakket de om Odd. Men de sender kanskje begge.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Quote from: Gulløl on August 03, 2013, 14:48:05 PM
Soko som ny midtstopper, herlighet nå blir det fart.

Må være et av de tregeste midtstopper par vi har hatt de siste 20 årene. Wangberg var jo forøvrig viden kjent i RBK for sin elendige fart

OmOssSjølOgHansaøl

Om ikke annet, så er det bra å se at Pusic er raskt nok til å dra fra Forren og påføre sistnevnte et gult kort.

Gepard

OmOssSjølOgHansaøl

QuoteOm ikke annet, så er det bra å se at Pusic er raskt nok til å dra fra Forren og påføre sistnevnte et gult kort.
... og at Pusic kan sette opp Huseklepp i strålende scoringsposisjon. Bare synd at Husseklepp ikke klarer å sette den.

Falkman

Quote from: dudo on August 03, 2013, 14:50:12 PM
Quote from: Falkman on August 03, 2013, 14:44:50 PM

Der snakket de om Odd. Men de sender kanskje begge.

tydeligvis. jeg  kan iallefall høre den på telefonen.

SK

OmOssSjølOgHansaøl

1-0. Berget.

Det var den første.

Belfort

Kommer til å bli stygt

Torvanger

Huseklepp har ikke saft i avslutningene lenger, rene tilbakespillet etter en flott forsering.

Nightfox

Gepard

E det muuuuulig ? Scorte Molde !? For en bombe.... reagerte knapt.....

Torvanger

Horribelt av Piotr, hvorfor i helvete må han fucke det til.akkurat nå?

osoerli

Morsomt med intet mindre enn 5 mann som står i offside på frispark i god posisjon. Det betyr ingenting anna enn at dei rett og slett ikkje har øvd. Har Brann trener?
KUNSTGRAS ?? GLØYM DET !!

blobby winters

Ja. Tortur igjen å se på Brann.

SK

Odd 2 poeng bak oss as we speak.

Brann_ruler

Dette er så inderlig trist. Kjenner at lidenskapen og entusiasmen er på frysepunktet. Inntil vi får inn nye koster (RBH, Moldestad og Skars) vil vi være tabellfyll. Hater den triokaen. Fantastisk at ledere i en stor tippeligaklubb (nest største budsjett) slipper unna med å kontinuerlig snakke ned eget lag.

Gepard

Kom igjen Brann , på tide å begynne å spille på resultatet nå !

blobby winters

Ser ut som Skars også kjeder seg. Kanskje han skal gi seg?

tsrqpo

OmOssSjølOgHansaøl

Faktisk flere halvsjanser til Brann nå. Litt bedre presisjon så hadde en av dem gått inn.

Eivind

Om det er likebehandling på kniksensplass, så ser vi vell ikke mojsov i branndrakt på en stund?

Klaus_Brann

Edvartsen er ikke så nøye på å holde seg på lik linje i dømmingen. Soleklart gult.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

StuckedPaaOstlandet

Har spurt om dette før, men er det noen som vet hvorfor Huseklepp tar dødballer? Han kan umulig ha den beste foten!

Spelaren

Quote from: Klaus_Brann on August 03, 2013, 15:14:12 PM
Edvartsen er ikke så nøye på å holde seg på lik linje i dømmingen. Soleklart gult.

Viljehandsingen til Molde får også gå ustraffet hen.

Hatleking

Edvartsen legg seg på ei for låg linje i starten, men er ikkje konsekvent utover. Ikkje sjokkerande. Elles skuffande av Mosjov å vere sopass heit i toppen. Ti mot elleve i 75 minutt blir tungt.

SK

Quote from: StuckedPaaOstlandet on August 03, 2013, 15:15:45 PM
Har spurt om dette før, men er det noen som vet hvorfor Huseklepp tar dødballer? Han kan umulig ha den beste foten!

Minst 80 % av dødballene våre blir jo ødelagt av at det er Huseklepp som tar dem.

krakra

Mojsov virker ikke som vår nye stopperbauta akkurat, men vanskelig å bedømme en stopper som klarer å bli utvist etter drøye 10 minutter.bSå får vi se hvor hardt straffet han blir for å drite seg totalt ut.
Vi er forhåpentligvig 45 nærmere en Skarsfjord-sparking. Eneste positive å ta med seg.

Ricky

Jeg synes vi spiller både over, under, mellom og gjennom Molde, så dette kommer vi garantert til å snu i 2. omgang.

krakra

Skarsfjord kan trøste seg med at vår forrige trenerhelt gjør det enda dårligere enn ham. Går nok ikke lenge før han trekker det frem selv. Mannen begynner å bli desperat.

Markmus

Quote from: krakra on August 03, 2013, 15:19:54 PM
Skarsfjord kan trøste seg med at vår forrige trenerhelt gjør det enda dårligere enn ham

Han kan i det minste skylde på at han har et drittlag - det kan ikke Skarsfjord.
Ka du ve?

chamill

Er det tilfelle at det her er Brann sitt SUPPORTrter forum??

Er jo bare dritt slenging og grunnløst hat. Har lyst til å tro at det er haug med trøndere og østlendinger som sitter å skriver inn her. Drittslenging til trenere, spillere, motspillere og dommere?

Vi må innse at vi ikkje er norges beste fotball lag. Det har vi hverken spillere eller økonomi til å være. Se på innsatsen spillerne som er der i dag legger ned. Vi må tåle å tape borte mot Molde - norges beste lag de siste 2 årene, ihvertfall når vi spiller med 10 mann.  Alle lag får en utvist spiller av og til. Synst egentlig mest synd i Mojistov.

Uansett om du er trønder, østlending eller brann fan med et behov for å kritisere - hold fred nå, det er NOK!..

963 lett som bare det!

Go Up