• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Hønefoss-Brann mandag 8. juli kl 19.00

Started by Nixon, July 01, 2013, 12:33:30 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

Helena M


Baunebob

Latterlig miss av Huse..

MEN DER SITTER DEN!!

TCAC

ELENDIG keeper, men deilig, Huseklepp. Er det første gang vi har tatt ledelsen borte i år?

Nixon

Hvis Finne drar må han legge igjen gullhårene sine!:) Først får hans servert ballen og så gir keeper retur på et middels skudd fra Finne. Og vi husker alle forrige kamp!:)

Neida, han er der det skjer. Fin egenskap!
Rød makt på Hansa!

Belfort

Blir spennende om vi kommer til å bli baktunge etterhvert nå

Baunebob

Gresset skinner som billig juggel forøvrig.

Nixon

Rød makt på Hansa!

Belfort


Spelaren

Jada, der kom den. Etter en elendig klarering måtte jo det komme...
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Joggi Bogga

Hadde aldri trodd at vi skulle gi fra oss dette.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Nixon

Polakken virker litt usikker i feltet i dag.
Rød makt på Hansa!

vekkreist

Gjesdal burde headet den unna før Kaland fikk satt den...men neida han sto bare med hendene i været og klaget på et eller annet. Flott det

Baunebob

Da mistet vi det mentale overtaket og har tapt denne kampen. Flott.

Spelaren

Det er absolutt ingenting som fungerer i øyeblikket. Fin åpning, men etterhvert som Hønefoss har sett oss nærmere etter i sømmene er det heimelaget som styrer. Nære på 2-1 der.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Joggi Bogga

Nå handler det om å spille på resultat.
Bedre å tape 2-1 enn 9-2.
Brann trenger en moralbooster. Alle mann til prøvespill!

Spelaren

Me speler urovekkende ofte bak til Piotr.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Christian

Polakken har vel aldri vært veldig sterk i feltet. Vi sliter uansett på dødball her. Ikkje bra. Gjesdal har dessuten virket litt rufsete.

stigh

Vi åpnet bra de første 10 så har vi gått tilbake til gamle synder flaks vi ikke ligger under!

Christian

Slliter i duellspillet akkurat no. Når vi først har ballen må vi evne å spille ball - helst langs bakken.

Spelaren

Ja, langballene inn i bakrommet virker ikkje. Blir stoppet gang på gang.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Eivind

Gudtrøste meg for et nivå det er utpå her..

Belfort

Nok en gang bare trist det Brann presterer

krakra

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!

Unnskyldningen fra Skarsfjord med venner er vel klar allerede. Supertabbe av dommer å ikke gi Piotr frispark?

Helena M

Solli tar ikke tilløp en gang men skyter likevel like hardt som Austin. Sykt.

Spelaren

Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

bernu

Folk må gjerne mene hva det vil om dette Brannlaget, men fy faen for et middels nivå de ligger på.  Vi er usikre, svake på presisjon og dørgende kjedelige.
Dette laget tar aldri medalje med denne treneren.
HANSA - Z

Eivind

Har vi hatt to trekk i laget, etter 1-0 scoringen?

Spelaren

Så forbannet mange cornere Hønefoss får.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Helena M

Det er jo en helt rein takling.


Herregud. Jon Blund må våkne.

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Eivind


Spelaren

Badji ville ha kranglet på seg et ekstra gult kort der om han fikk fortsette. Har han ikkje fått instrukser om at det ikkje skal takles i TL?
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.


Christian


Eivind

Hva faen er det med dommeren? Greit at Finne bommer, men frispark der!?

hansastril

Solli snubler i egne bein og får frispark... Den avsluttingen til Finne var det Pusic klasse over for øvrig.
Stolt og kry

vekkreist

Dommeren skal være meeget glad Finne bommer der!! Var aldri noe frispark!. Solli snubler i seg sjøl!!

Helena M

No må Hagen opp noen hakk her. Av tre parter på banen er han den dårligste.

Spelaren

Finne såvidt borti i kolossen der. Svak avslutning, men fine tendenser siste minuttene.
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Belfort

Skarsfjord kan bare holde seg på andre siden av fjellet hvis det ikke kommer en betraktelig bedre utgave i andre omgang

Nixon

Quote from: vekkreist on July 08, 2013, 18:43:37 PMDommeren skal være meeget glad Finne bommer der!!


Finne skal være glad dommeren blåser der...
Rød makt på Hansa!

Helena M

Quote from: Nixon on July 08, 2013, 18:45:58 PM
Quote from: vekkreist on July 08, 2013, 18:43:37 PMDommeren skal være meeget glad Finne bommer der!!


Finne skal være glad dommeren blåser der...




Nei, dommeren skal være glad Finne bommet.


Eg tror fortsatt vi tar seieren hem no. Men det er ikke bra at vi er så hjelpesløse på dødball.

StuckedPaaOstlandet

Kollektiv svikt etter første målet. Dårlige pasninger, markeringer og løp. Håper badji roer seg ned i pausen. Pluss poeng til gjesdal for at vi fortsatt har 11 spillere på banen.

krakra

July 08, 2013, 18:49:33 PM #143 Last Edit: July 08, 2013, 18:51:06 PM by krakra
Det gule kortet var totalt hjernedødt fra en dommer som har hatt flere tvilsomme episoder med mørkhudede spillere tidligere.

Ellers er det skandale hvordan vi fremstår etter målet. Skarsfjord må gå hvis vi ikke hever oss tredve hakk etter pause.

Christian

Haugen og Nordkvelle har vel begge en god del å gå på. Backene våre er heller ikkje veldig på i dag. Skjønt laget har vel generelt en god del å gå på. Ellers typisk at vi blir straffet når en av spillerne våre går foran med innsats og trøkk.

Ta ned ballen og spill framover. Vi må våge litt mer på midten. Bakspill til Piotr er jo nesten å gi ballen til Hønefoss. Vi taper jo det meste av dueller i luften. Forsvaret til Hønfoss er heldigvis rufsete nok til at vi kommer til å få flere sjanser her.

Romarius

Men for å fokusere på noe annet når det gjelder Baji, kan ikke noen fortelle han at det også er lov å slå ballen fremover?

brann89

Kvifor spiller Brann så ofte høge baller fremmover. Det ikkje akkurat som vi har noen sterke hodespillere der fremme. Må mangen hakk opp her ellers kan man se langt fra en 3 poenger
Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

Gepard

Gjesdal med beste brannprestasjon før pause, stort at han tar det ansvaret med å roe ned Badji, hadde vært 10 mann om ikke. God åpning, etter hvert elendig. Laget mangler en trener som gir dem selvtillit i sitt spill. Men det er jo ingen nyhet.

Xminator

Badji får kort fordi han ligner på Austin. Hagen kan finne seg noe annet å drive med i helgene. Frisparket mot Finne er jo like håpløst.

dragn

Fordi vi maks spiller med en midtbane sentralt, eneste måten vi kan snu dette er å kjøre 5 på midten,  og spille oss fremover

Go Up