• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - Sandnes Ulf Lørdag 29/6 kl 15:30

Started by Tom C, June 25, 2013, 12:46:00 PM

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Go Down

krakra

Soko sliter med låret, og starter ikke andreomgangen. Så får vi se om det ikke hadde vært mer resultatkynisk av Skarsfjord å starte med Barmen også.

Spelaren

5-0 Sævarsson (Huseklepp). Ser ut til å gå veien...
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

roaldinho

Finne jobber knallhardt. Utrolig flink å ta ballen fra motspillerne og være med der det skjer. Utrolig surt om han forlater Brann, for hans nye klubb vil da få et stort talent som vil lage mye trøbbel for motstanderens forsvar.

En som skrev på forrige side at: " Det kunne like gjerne vært Pusic med hattrick." Seriøst? Kan da ikke tenke sånn. Målene til Finne har vært fordi han er på riktig sted til riktig tid, det har ikke Pusic vært så langt.

Også var det Birkir sin tur. Herregud så elendige Ulf er. Sikker nedrykk.
Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

roaldinho

Sitat RBH om høsten etter kontraktsforlengelsen til Skarsfjord: " Det er ikke helt rett, vi fikk seirer mot Odd og Sogndal og så lyset i enden av tunnelen. Så ledet vi også 3-1 mot Vålerenga..."

stigh

Brann bør bla opp et meget godt tilbud til finne.. Brann vil tjene de inn på et Evt salg i seinere tid

Spelaren

Quote from: stigh on June 29, 2013, 15:45:07 PM
Brann bør bla opp et meget godt tilbud til finne.. Brann vil tjene de inn på et Evt salg i seinere tid

Dette her er ikkje målestokken på den jevne motstanden TL har å by på. Han starter dei to neste bortekampene mot Odd og Start, deretter får me sjå ka ståa er.

roaldinho

Kan vel bare ta ut Kvelle nå og sette innpå Larsen.

stigh

Quote from: Spelaren on June 29, 2013, 15:46:36 PM

Dette her er ikkje målestokken på den jevne motstanden TL har å by på. Han starter dei to neste bortekampene mot Odd og Start, deretter får me sjå ka ståa er.

Vist man ser på plasseringen på målene så har de ikke noe å si om de er RBK eller VIF de er dyktighet ike noe mer

Spelaren

June 29, 2013, 15:54:41 PM #108 Last Edit: June 29, 2013, 15:56:23 PM by Spelaren
Quote from: stigh on June 29, 2013, 15:49:40 PM

Vist man ser på plasseringen på målene så har de ikke noe å si om de er RBK eller VIF de er dyktighet ike noe mer

Et spark er et spark, men det er tåpelig å tenke sånn. Gode lag gir oss aldri så mange blemmer som Ulf har gitt oss i dag. Midtstoppere som opphever offside ti meter unna situasjonen, keeperblemme mellom beina og en midtstopper som totalt feilberegner ballens bue - sånne ting skjer langt sjeldnere enn kva tilfellet er idag.

Frisparket til Pusic var også veldig enkelt, og Sævarsson fekk både tid og rom. Sandnes Ulf har kollapset i dag, og Finne og co skal ha for årvåkenheten og avslutningene, men dette er ingen målestokk å slå i bordet med. Det blir vanskeligere i 9 av 10 kamper.

Gulløl

Quote from: roaldinho on June 29, 2013, 15:49:00 PM

For tidlig Brann har bare et bytte igjen og kan ikke risikere å spille 20 min med en spiller mindre om noen får en skade.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

roaldinho

LOL! Skjer med kapteinen vår da? Komisk selvmål!

krakra

Det ble altså Korcsmars aller siste innvolvering på Brann Stadion.

Gulløl

Samuel Sahim-Radlinger

roaldinho

Quote from: Gulløl on June 29, 2013, 15:54:47 PM

For tidlig Brann har bare et bytte igjen og kan ikke risikere å spille 20 min med en spiller mindre om noen får en skade.

Ble bytte nå da, greit nok egentlig siden det er siste hjemmekampen til Zsolt. Fint at Gjesdal får litt spilletid.

Markmus

Fin målteft av Jonsson. På rett sted til rett tid :)
Ka du ve?

roaldinho

Quote from: krakra on June 29, 2013, 16:01:07 PM

Hva ble hans siste involvering? Var Jonsson med selvmålet. Han var vel ikke involvert i selvmålet.

krakra

Quote from: roaldinho on June 29, 2013, 16:03:21 PM

Hva ble hans siste involvering? Var Jonsson med selvmålet. Han var vel ikke involvert i selvmålet.
Det var jo Zsolt som ga bort ballen.

roaldinho

Quote from: Markmus on June 29, 2013, 16:02:42 PM
Fin målteft av Jonsson. På rett sted til rett tid :)

Ja, absolutt. Vært litt gøyere om det hadde vært på andre siden. Lke mange tippeligamål som Pusic i år.

roaldinho

Quote from: krakra on June 29, 2013, 16:03:58 PM
Quote from: roaldinho on June 29, 2013, 16:03:21 PM

Det var jo Zsolt som ga bort ballen.

Ah, stemmer. Ikke noe positivt det, nei.

Gulløl

Grov feilpasning var Zsolt sin siste involvering som gav bruddet i mot og deretter målet.

Samuel Sahim-Radlinger

roaldinho

10427 betalende i dag. Lurer på hva oppmøtet var. Iallefall betydelig lavere.

OmOssSjølOgHansaøl

.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

roaldinho

Haha, lurt mål av Askar. Ikke keeperspill i tippeligaklasse engang, men Askar skal ha for å prøve. Vinner også andre omgangen.

Finne med assist, en glimrende pasning forøvrig.

OmOssSjølOgHansaøl

Mohus har ikke blitt satt på de største prøvene, men jeg synes han har klart seg tålelig bra.

Det kunne ha vært langt verre. Vi kunne f.eks. hatt Sean McDermott som andre-keeper. ;)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

Spelaren

Frekk avslutning, men keeper er jo helt på trynet. Fin avslutning på en komisk opptreden av bortekeeperen.

roaldinho

Nordkvelle har vært direkte svak i dag, iallefall i andre omgangen.

Markmus

Tror jeg hadde dauet om keeperen fullførte Bjarte Flem-forsøket sitt tidligere.

Utrolig komisk.
Ka du ve?

Spelaren

Quote from: roaldinho on June 29, 2013, 16:17:12 PM
Nordkvelle har vært direkte svak i dag, iallefall i andre omgangen.

Ja, han har ikkje akkurat styrket sitt kandidatur til neste kamp. Tipper det blir Larsen inn neste kamp.

Belfort

Quote from: Spelaren on June 29, 2013, 16:16:24 PM
Frekk avslutning, men keeper er jo helt på trynet. Fin avslutning på en komisk opptreden av bortekeeperen.

Svakeste motstander keeper siden Tore Stenshagen i lyn-brann 97

brann89

Hærlige øyenblikk som Brann supporter: 2007 og 30 Oktober 2011 og SR/RN situasjonen

roaldinho

Ser at Haugen går ned og tar plassen til Birkir når sistnevnte jogger tilbake. Veldig bra av Haugen å fylle tomrommet.

krakra

Quote from: brann89 on June 29, 2013, 16:19:01 PM
Huseklepp har ikkje imponert idag
Egentlig bare FInne som har vært god i dag. Spesiell kamp, hvor vi ikke spiller veldig bra, men vinner 6-1 etter en hel haug med forsvars- og keeperfeil av mostander og vårt eneste baklengs er et sært selvmål.

roaldinho

Haha, det eneste Finne er interessert i er å få med seg kampballen.

krakra

"Surt VI slipper inn det jævla målet" sier mannen som scoret det:P

Gulløl

Quote from: krakra on June 29, 2013, 16:21:19 PM
"Surt VI slipper inn det jævla målet" sier mannen som scoret det:P

Og i tillegg hardt og velplassert upresset  :D

Samuel Sahim-Radlinger

Klaus_Brann

Quote from: nero on June 29, 2013, 14:20:58 PM
Gud hjelpe meg så glissent det ser ut på TV-bildene...

Oh, the irony...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: krakra on June 29, 2013, 14:35:37 PM
Nydelig frispark. Hvis dette er Pusicvare, hvorfor har han ikke tatt frispark oftere?

Han gjorde det på oppvarmingen også fra akkurat samme sted, men da smalt den i tverrliggeren.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Klaus_Brann

Quote from: OmOssSjølOgHansaøl on June 29, 2013, 14:50:00 PM
Synd at Finne får pipekonsert. Jeg ville ikke ha applaudert ham, men jeg synes generelt vi skal være tilbakeholdne mot å bue på egne enkeltspillere - også en spiller som har vist seg noe mindre lojal enn han burde.

Massiv pipekonsert når han kom inn, og det synes jeg er greit. Det er det eneste stedet han kan få høre hva folk synes om det han gjør. Men at folk buer når navnet hans leses opp etter at han putter, blir litt i meste laget.

Klaus_Brann

Quote from: krakra on June 29, 2013, 15:13:15 PM
Quote from: Gulløl on June 29, 2013, 15:12:01 PM
2-0 og peker på seg selv igjen. Huseklepp feirer med publikum og løper langs Bataljonsfeltet, det driter Finne i.
Publikum som pep på ham da han kom inn og ikke gadd å juble da han scoret?

Han gjør det jo aldri ellers heller.

Klaus_Brann

Quote from: stigh on June 29, 2013, 15:49:40 PM

Evt. forsvars- og keepertabbe. Det skjer gjerne ikke mot bedre motstand. Et stk. elendig keeper.

Klaus_Brann

Naturlig nok vanskelig med tanke på evt. skader.

Huff

Spesiell kamp, motstander var meget svak og således vanskelig å vurdere våre. Klepp burde puttet mot såpass svak motstand, Jonsson virket rusten og Kvelle var nok en gang svak. Etter en dårlig prestasjon mot FKH og dårlige prestasjoner før skaden er det greit han spiller litt når heller ikke Larsen imponerer, men Larsen hade aldri fått fornyet tillit med en skadefri Nordkvelle i bakhånd etter en slik kamp.

Ellers gjør folk det jevt over bra, kjekt at Demir får en kamp der han har kontroll bakover, for det trenger han. Pusic fikk og et fint mål, mens Finne viser at det er fullstendig horribelt av trener at en eldre og svakere spiss som atpåtil overhodet ikke presterte holdt han på benken i vår. Når dette er sagt er jeg ikke blant dem som synes Finne har opptredt forståelig ovenfor Brann og han skal benkes videre fremover med mindre han ombestemmer seg ang kontrakt.

Videre er agenten hans en premieklovn. Finne er ikke god nok til å spille fast i en bedre liga, fortsetter han i Brann får han nesten garantert spille fast og da får han et bedre kamptilbud enn han vil få i utlandet. TL er en utmerket utviklingsarena for unge spillere, noe U-21 EM viste til gangs. Hadde Finne fortsatt og bli benket foran Pusic ville det vært mye bedre å spille tilsvarende lite i eksempelvis Nederland og få langt bedre nivå på treninger og trenerteam, når han får spille fast mot voksne profesjonelle fotballspillere i Brann er TL et bedre utviklingsvindu.

Forøvrig synes jeg Zsolt har vært veldig god i sin siste halve Brannsesong. Jaffal på stadion. Lykke til videre.
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

Hatleking

No spørs det kor lenge Pusic evt vil vere ute. Då er det vel slik at ein må spele med Finne - kontrakt eller ikkje. Men uansett - alle klutar må setjast til for å få Finne til å fornye. Brann bør strekke seg langt for å behalde han.

dudo

Spør du meg er det klasseforskjell på det Finne viste i dag i forhold til de andre spissene. På alle områder: Som førsteforsvarer, tilrettelegger, generelt uromoment og selvsagt effektivitet.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Hatleking

Quote from: dudo on June 29, 2013, 17:24:16 PM
Spør du meg er det klasseforskjell på det Finne viste i dag i forhold til de andre spissene. På alle områder: Som førsteforsvarer, tilrettelegger, generelt uromoment og selvsagt effektivitet.

Pusic var god i det kvarteret han var på bana òg. No må me ikkje sjå oss blinde på ein kamp, heller.

krakra

June 29, 2013, 17:32:51 PM #145 Last Edit: June 29, 2013, 17:49:17 PM by krakra
Quote from: Hatleking on June 29, 2013, 17:27:36 PM

Pusic var god i det kvarteret han var på bana òg. No må me ikkje sjå oss blinde på ein kamp, heller.
Nå får du gi deg. Finne har fem mål, Pusic to. Finne har spilt 310 minutter i TL i år, Pusic har spilt 980. I tillegg gjorde Finne en god jobb på det som skal være Pusics styrke. Noe han også har gjort i flere kamper. Han har ikke minst mye, mye, mye, mye bedre enn Huseklepp.

Når toppscoreren vår kun har startet to kamper, så er det ikke noe spørsmål lenger om trenerens vurderinger har vært svake. Det er åpenbart.

dudo

Les hva jeg skriver, du.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Her bommer du fullstendig. Er klasseforskjell mellom dem

dudo

For øvrig har ikke Haugen vært i nærheten av å få nok skryt etter dagens kamp. Han var massiv i dag!

nero

Quote from: Klaus_Brann on June 29, 2013, 16:36:56 PM
Quote from: nero on June 29, 2013, 14:20:58 PM
Gud hjelpe meg så glissent det ser ut på TV-bildene...

Oh, the irony...

;D Ser den, men det er litt ugreit å fly fra Sør-Europa for å gå på Staddaen, da..
Lions led by donkeys.

Go Up